Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen pitää vielä maskia???

Vierailija
05.03.2025 |

Hysteerikko?

Kommentit (215)

Vierailija
141/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että ihminen on kipeä, jos käyttää maskia. Muistelen, että tilanne jäi sellaiseksi, kun "maskipakko" aikanaan poistui eli oirehtivia suositeltiin edelleen käyttämään maskia suojaamaan muita. Luulen, että osalle se on edelleen jäänyt mieleen ohjeeksi.

Urheilijat näkyy käyttävän Trondheimissa, joten kyllä se suojaa tartunnoilta.

Koronan aikana käytin maskia ja pesin käsiä. En ole koronaa sairastanut ollenkaan, enkä edes pientä flunssaa vuosikymmeneen. 

Aion käyttää vastakin, jos tarvitsee. Se mitä joku kilahtanut foliohattu netissä ulvoo, on mulle ihan sama.

Vierailija
142/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerinen bakteeri/viruskammo on klassinen esimerkki deluusiosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis....öööh..🤯ööh

Vierailija
144/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että ihminen on kipeä, jos käyttää maskia. Muistelen, että tilanne jäi sellaiseksi, kun "maskipakko" aikanaan poistui eli oirehtivia suositeltiin edelleen käyttämään maskia suojaamaan muita. Luulen, että osalle se on edelleen jäänyt mieleen ohjeeksi.

Naapurilla on pitkäaikaissairaus ja heikko vastustuskyky.  Käyttää sen takia. 

Ikävää että hänellä on AIDS. 

Mistä sulla tulee mieleen tämmöiset jutut oikeasti? Onko noin tylsä etätyö? 

Vierailija
145/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen käyttänyt aivan koronan alusta asti, sitä ennenkin jo keväisin katupölyaikaan ja siitepölyaikaan.

En ole sairastanut mitään kymmeneen vuoteen, ei edes nuhaa tai mahatautia. Ennen olin aina kipeänä. Maski auttaa ihan varmasti. En lopeta ikinä.

Vierailija
146/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokiossa melkein kaikki käyttävät kaupungilla ajoittain maskia🤔

Vierailija
147/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen käyttänyt aivan koronan alusta asti, sitä ennenkin jo keväisin katupölyaikaan ja siitepölyaikaan.

En ole sairastanut mitään kymmeneen vuoteen, ei edes nuhaa tai mahatautia. Ennen olin aina kipeänä. Maski auttaa ihan varmasti. En lopeta ikinä.

Minulla sama tilanne. Olen säästynyt kausiflunssilta ja muilta taudeilta kohta 14 vuotta.

Vierailija
148/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä, että maskeja ja hengityssuojaimia on pidetty vuosisatojen ajan suojaamaan ilman ja roiskeiden välityksellä leviävältä taudinaiheuttajilta ja haitallisilta aineilta.

Sellaista se on, kun imee auliisti kaiken tarkoitushakuisen Venäjältä levitetyn disinformaation eikä osaa erottaa oikeaa tietoa valheellisesta mielipidemuokkauksesta. Hopeavettä vaan litkimään, sillä sinäkin pysyt sopivan terveenä!

Vierailija
149/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin hysteerikot olivat niitä jotka hulluna ottivat kokeellisia koronarokotteita ja painostivat muitakin ottamaan ja syyllistivät niitä jotka eivät ottaneet. Enemmän ne maskit ja käsienpesu/desinfiointi suojaavat koronalta ja muilta taudeilta kuin koronarokotteet koronalta. Ehkä niillä jotka pitävät vielä maskia on heikentynyt immuunipuolustus tai muu sairaus eivätkä halua koronaa tai muuta flunssaa siihen päälle, ja te vaan täällä ilkutte heille vaikka hysteerisinä olitte itse ottamassa kokeellisia rokotteita joiden mahdollisista haittavaikutuksista ei ollut mitään tietoa. Maskin käyttäminen on sentään turvallista. 

En usko että maskin käyttäminen olisi sinulle turvallista. Näin hysteerisesti kun keuhkoaa, niin saattaa hyvinkin kiskaista sen maskin vaikka väärään kurkkuun.

Mites sitten suu pannaan?

Vierailija
150/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurilla on pitkäaikaissairaus ja heikko vastustuskyky.  Käyttää sen takia. 

Ikävää että hänellä on AIDS. 

Mistä sulla tulee mieleen tämmöiset jutut oikeasti? Onko noin tylsä etätyö? 

LUe kommentti 142. hän on noita tiihoslaisia ( energia, hopeavesi, havuöljy) aivopestyjä horinasivujen lukijoita.  Jossa ankanhuulet karmeat tekoripset räpsyen kertovat kuin 17 sukulaista kuoli piikkiin,  itse saan päänsärkyä rokotetuista ja siksi en voi olla työelämässä.

Maskeista saa syövän , samoin testitikuista.  

Vierailija
151/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lampaat ja typerykset käyttää. Nauran heille päin naamaa.

Olet sinä tosi äijä. Äitisikin varmaan katsoo ihaillen.

En oo äijä vaan nainen. Maskia käyttämällä ja rokotteen ottamalla ihminen tuhoaa omaa immuniteettiaan.

Kyllä te olette sitten typeriä. Jos Petteri Orpo käskee hypätä kaivoon, te hyppäätte. Hohhoijaa. Eniten pelottaa se, että te vielä lisäännyttekin.

Voi lääketiede, olet ollut aivan turha keksintö. 

Järkyttävää, miten jopa menneiden vuosisatojen ja ihmiset ovat olleet älykkäämpiä kuin osa nykyihmisistä kun ovat ymmärtäneet, että pysyäkseen hengissä ihmisten kannattaa vältellä tauteja ja keksineet, että viruksen aiheuttamia sairauksia voi torjua rokottamalla.

Vierailija
152/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lampaat ja typerykset käyttää. Nauran heille päin naamaa.

Olet sinä tosi äijä. Äitisikin varmaan katsoo ihaillen.

En oo äijä vaan nainen. Maskia käyttämällä ja rokotteen ottamalla ihminen tuhoaa omaa immuniteettiaan.

Kyllä te olette sitten typeriä. Jos Petteri Orpo käskee hypätä kaivoon, te hyppäätte. Hohhoijaa. Eniten pelottaa se, että te vielä lisäännyttekin.

Voi lääketiede, olet ollut aivan turha keksintö. 

Järkyttävää, miten jopa menneiden vuosisatojen ja ihmiset ovat olleet älykkäämpiä kuin osa nykyihmisistä kun ovat ymmärtäneet, että pysyäkseen hengissä ihmisten kannattaa vältellä tauteja ja keksineet, että viruksen aiheuttamia sairauksia voi torjua rokottamalla.

Muut kato, eihän nää usko viruksiin.  Ei niitä ole.   

Vierailija
153/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut influenssapiikkiä enää viiteen vuoteen, kun maski suojaa tartunnoilta. Paljon turvallisempaa käyttää kaupoissa maskia kuin ottaa joka vuosi influenssarokotus. Olen ollut täysin terve, yhtään koronaa ei ole ollut eikä muita tauteja. Onneksi keksin tämän, käytän aina maskia julkisissa ja kaupoissa jne. Ja kertakäyttöhanskoja. Pysyn työkuntoisena.

Vierailija
154/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jai, kyllä sinä olet jäänyt paljosta paitsi ja  terveytesi on kärsinyt kun olet ollut noin paljon terveenä. Olet jäänyt paitsi monesta lääkekuurista, särkylääkkeestä ja taudin syövereistä toipumisesta. Olet jäänyt paitsi pakollisista liikuntatauoista ja ollut töissä ihan liikaa. Et ole saanut long covidin ihania oireita, covidin aiheuttamaa immuunipuutosta etkä ole joutunut niistämään tarpeeksi. Kamalaa!!!!

Vierailija
155/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloittajan ystäväpiiri nauttii flunssista.  Nyt elimistö puhdistuu ja horinaa päälle. Kuinka sielu kirkastuu. Kuinka loiset (niitähön heillä on) lähtivät.  

Vierailija
156/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin hysteerikot olivat niitä jotka hulluna ottivat kokeellisia koronarokotteita ja painostivat muitakin ottamaan ja syyllistivät niitä jotka eivät ottaneet. Enemmän ne maskit ja käsienpesu/desinfiointi suojaavat koronalta ja muilta taudeilta kuin koronarokotteet koronalta. Ehkä niillä jotka pitävät vielä maskia on heikentynyt immuunipuolustus tai muu sairaus eivätkä halua koronaa tai muuta flunssaa siihen päälle, ja te vaan täällä ilkutte heille vaikka hysteerisinä olitte itse ottamassa kokeellisia rokotteita joiden mahdollisista haittavaikutuksista ei ollut mitään tietoa. Maskin käyttäminen on sentään turvallista. 

Kuten sanottu, seuraavan pandemian tullen se on hiha ylös ja rokote käsivarteen - lait ja asetukset ovat valmiita pakkorokotuksiin. 

Vierailija
157/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikko. En käyttänyt maskia edes koronahysterian aikaan, enkä ottanut rokotuksia. 

Vierailija
158/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että maskin käyttäminen olisi sinulle turvallista. Näin hysteerisesti kun keuhkoaa, niin saattaa hyvinkin kiskaista sen maskin vaikka väärään kurkkuun.

Mites sitten suu pannaan?

Tämä oli hyvä - meinasi mennä kaffet näppäimistölle ;)

Vierailija
159/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteerikko. En käyttänyt maskia edes koronahysterian aikaan, enkä ottanut rokotuksia. 

Käytätkö turvavyötä? Kondomia irtosuhteissa? Pesetkö hampaitasi? Lukitsetko ulko-oven? Ärsytätkö kadulla roadmanejä?

On monta tapaa olla kova tyyppi! Onnea!

Vierailija
160/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista maski! Poista maski! Poista maski!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi