Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen pitää vielä maskia???

Vierailija
05.03.2025 |

Hysteerikko?

Kommentit (215)

Vierailija
101/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä en näe missään mutta kai siellä Kemissä tantat sitten pitää. 

Käyt sä sitten ulkona muuallakin kuin lähi-alepassasi?

Siellähän se istuu bunkkerissaan kuten valtionsa johtaja.

Vierailija
102/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

102: Painu takaisin ylilaudalle, olet geenijätettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa että kaikki vìtun bakteerikammoiset ja harhaluuloiset mummot tuli salamana paikalle jankuttamaan 🤣😂

Hulluilla halvat huvit ja idiooteiltla ilmaiset. Taas tuli tämäkin väite toteen näytettyyä.

Vierailija
104/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä jolla on influenssa päällä mutta kauppaan ja apteekkiin on mentävä.

Olet hysteerikko. 

Maskeista on todettu, että ne toimivat parhaiten juuri näin. Kun sairastunut käyttää maskia, hän suojaa muita itseltään. Eli tekee sinulle palveluksen.

Harhaluulojen aste ja luonne vaihtelevat näissä sairauksissa suuresti. Sairauden akuutissa vaiheessa henkilö voi olla täysin vakuuttunut oudoimmankin luulonsa todellisuudesta, kun hän toivuttuaan ymmärtää hyvin uskomuksensa harhaisen luonteen.

Vierailija
105/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä jolla on influenssa päällä mutta kauppaan ja apteekkiin on mentävä.

Olet hysteerikko. 

Maskeista on todettu, että ne toimivat parhaiten juuri näin. Kun sairastunut käyttää maskia, hän suojaa muita itseltään. Eli tekee sinulle palveluksen.

Harhaluulojen aste ja luonne vaihtelevat näissä sairauksissa suuresti. Sairauden akuutissa vaiheessa henkilö voi olla täysin vakuuttunut oudoimmankin luulonsa todellisuudesta, kun hän toivuttuaan ymmärtää hyvin uskomuksensa harhaisen luonteen.

Semmoisen diagnoosin olet saanut? Kiva. 

Vierailija
106/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi ystäväni, jolla on uusi immunologinen lääkehoito ms-tautiin. Oma vastustuskyky on tällä hetkellä olematon. Jokaisella lienee oma syynsä ja ei kai tuon käytöstä haittaa ole kenellekään ulkopuoliselle.

En ole myöskään ymmärtänyt, mitä se jotain muuta häiritsee tai kiinnostaa, jos joku pitää maskia syystä X. 

Itse pidin maskia vain koronan alkuaikoina ja silloinkin oli näitä sankareita, joille tuntui olevan suorastaan loukkaus, että joku pitää maskia ja piti protestiksi tulla esim. kaupassa viereen tekorykäisemään, kai olettaen, että juoksisin karkuun. Wau, olet kova jätkä (ja pelle). 

Joo. Aivan kamalia ihmisiä. Olen alle 40-vuotias ja sairastan syöpää, ja valkosolutasoni ovat todella matalat. Pakko käydä asioilla, kuten kaupassa ja apteekissa. Joskus haluan naut

Voi kyynel 😢. Tuhmat kiusaa. 

Vierailija
107/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin laittaa maski nnaamalle ja tonttulakin päähän, kun lähden tästä kauppaan.  Itkekää siitäkin trollit.

Aivan mahtavaa! Minä laitan maskin ja sellaiset oikein röyhyävät mustat tekokulmakarvat 

Vierailija
108/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän aasialaiset ovat keskimäärin eurooppalaisia älykkäämpiä. Japanissa maskiton, yskivä ihminen herättäisi paljon pahennusta.

Vierailija
109/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jumbossa keski-ikäisen naisen maski naamalla. Se oli kyllä outoa. Mut saahan sitä pitää jos haluaa mutta eihän sitä oikeasti tarvitse kuin jotkut hammaslääkärit yms.

Vierailija
110/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on flunssa, niin on ihan kohteliasta pitää maskia, jos on kuitenkin pakko käydä kaupassa. Ei pelkästään sen takia, että ei tartuta muita, vaan se on myös kivempi itselle, jos ei räät valu näkyvästi pitkin naamaa kaupassa.

Vierailija
111/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko siis että en käytä tänään kun menen lääkäriin julkisilla? Minulla on influenssa. 

Vierailija
112/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hammaslääkärini ihan terveydellisistä syistä. Kun aukaisen kitani, se näky ja haju pysäyttää varmasti.

Vierailija
113/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko siis että en käytä tänään kun menen lääkäriin julkisilla? Minulla on influenssa. 

Mä toivon vastapainoksi että käytät. Meillä on keuhko-osasto täynnä, monella muullakin on influ. Pikaista paranemista.

Vierailija
114/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhailuuloiset akat on tunnetusti täysin vakuuttuneita siitä että pesukone syttyy palamaan jos he lähtevät ulos sen ollessa päällä ja he saavat kaikki taudit jos ei ole maskia kuonolla ym. 

Vierailija
115/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on flunssaoireita ollut eilen ja tänään lähden junaan. Ihan laitan maskin sen vuoksi.

Vierailija
116/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhailuuloiset akat on tunnetusti täysin vakuuttuneita siitä että pesukone syttyy palamaan jos he lähtevät ulos sen ollessa päällä ja he saavat kaikki taudit jos ei ole maskia kuonolla ym. 

Meillä astianpesukone olisi syttynyt tuleen, jos en olisi ehtinyt ottaa töpseliä pois seinästä. Onneksi olin kotona ja havahduin siihen sähköiseen katkuun.

Vierailija
117/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän aasialaiset ovat keskimäärin eurooppalaisia älykkäämpiä. Japanissa maskiton, yskivä ihminen herättäisi paljon pahennusta.

Keskimääräistä älykkäämpiä = eivät kyseenalaista hallitustensa sortoa ja väkivaltaa tai suuriyritystensä tapaa käyttää työntekijöitä hyväksi, mutta ovat kyllä maailman johtavia kauneuskirugian käyttäjiä. 

Vierailija
118/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Älä aivasta käsiin ja ÄLÄ PUHU. 

Vierailija
119/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on flunssa, niin on ihan kohteliasta pitää maskia, jos on kuitenkin pakko käydä kaupassa. Ei pelkästään sen takia, että ei tartuta muita, vaan se on myös kivempi itselle, jos ei räät valu näkyvästi pitkin naamaa kaupassa.

No ei kyllä ole kivempi itselle. Maski päällä tulee kuuma ja on tukalampaa hengittää.

Että eipä sitä ilman syytä viitsisi käyttää.

Vierailija
120/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että ihminen on kipeä, jos käyttää maskia. Muistelen, että tilanne jäi sellaiseksi, kun "maskipakko" aikanaan poistui eli oirehtivia suositeltiin edelleen käyttämään maskia suojaamaan muita. Luulen, että osalle se on edelleen jäänyt mieleen ohjeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi