Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko saa olla ylipainoa?

09.03.2007 |

Olen menossa ensimmäiselle käynnille huhtikuussa yksityiselle. Askarruttaa, että huolitaanko minua hoitoihin kun olen vähän ylipainoinen. Painan 80 kg, kun normaalipaino minun pituiselleni (170 cm) olisi 72 kg. Ehdin varmaan pari kiloja tässä ajassa pudottaa, mutta olen silti vähän ylipainoinen. Eli tietääkö kukaan kuinka tarkkoja yksityisellä ollaan painosta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne BMI hoidoille olisi 25-28. Sulla on kyllä sen verran vähän ylimääräistä, että tuskin kommentoivat mitään. Toki olisi hyvä, jos saat muutaman kilon pudotettua mutta älä ota stressiä ja älä ainakaan millään nälkäkuurilla pudota, painon äkilliset ja dramaattiset vaihtelut kun vaikuttavat hormonitasapainoon ja saattavat keikauttaa sen ihan päälaelleen.

Vierailija
2/2 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pudottanut melkein 6 kiloa ihan hissun kissun muuttamalla vain ruokavaliotani tervellisemmäksi ja pienentämällä annoskokoa. En oikein uskallakaan laihduttaa kauhean radikaalisti tai nopeasti, koska ottavat varmaan myös verikokeet ekalla käynnillä ja haluan, että kaikki arvot on ihan ok. Aikomuksena olisi kyllä olla normaalipainoinen sitten kun varsinainen hedelmöitys tehdään. Lueskelin Vauva- ja Odotus-lehdistä mitä kaikkea ylipaino voi aiheuttaa... Ajattelin vaan ettei ne käännytä minua heti ensimmäisellä käynnillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla