Mun pitää käydä tänään entisellä talollani, jossa asuu nyt ex ja uusi nainen
Oli mulle tosi tärkeä tuo paikka. Aikoinaan yhdessä rakennettu. Nyt ekaa kertaa pitäisi käydä lähtöni jälkeen siellä. Miten kestän jos vielä se uusi nainen avaa oven :(
Kommentit (91)
Olisko vai kuitenkin ollut helpompaa pitää se paino normaalissa painossa ja kitisemättä antaa sitä myyseniä? Niin olisit saanut pidettyä liittosi ja kotisi. Läskityminen ja pihtaaminen aiheuttaa tälläistä, ja se on ihan helvetin oikein. Siitä velttoilusta ja pihtaamisesta kuuluukin olla tuntuvat rangaistukset, jotta se ei leviä laajemmalle eikä siitä ä m m ä t saa kuvitelmaa, että se olisi millään tavalla sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinulla lupa mennä sinne? Täällä miehen ex paukkasi monta kertaa ilman kyselyitä ovesta sisään hakemaan tavaroita, jos tiesi miehen olevan töissä. Yhteisiä tavaroita hakemaan, meinasin myydä ne. Välillä tuli vaan valittamaan. Olisi heti ensimmäisestä kerrasta pitänyt soittaa poliisille. Parin kerran jälkeen hänelle viranomaisten toimesta pidettiin puhuttelu kotirauhanrikkomisesta.
Joo no ihan kokoukseen kutsuttuna menen. Ap
Kokousta ei voi tietenkään pitää missään muualla?
Miten helkkarissa tähän ketjuun ilmestyy näin kuvottavan ilkeitä ihmisiä. Aloittajalla tiukka tilanne, miksi pitää tehdä pilaa asiasta. Toivottavasti te haukkujat ette ikinä saa ihmissuhdetta elämäänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää käydä siellä?
Mulla jäi paljon tavaroita vanhaan kotiin, kun en ulkomailla oloni aikana päässyt niitä hakemaan. Sitten, kun menin hakemaan, niin sanottiin ettei ole mitään asiaa enää taloon. Sinne jäi tavarat, mutta itse asiassa ihan hyvä asia, kun olisin kuitenkin ne kierrätykseen kärrännyt, mutta nyt sitä ei tarvinnut tehdä.
Mulle kävi myös noin. Sinne jäi niin jo kuolleiden vanhempieni vihkisormukset kuin valokuvat ja omaisuutta noin 3000-4000€ edestä. Mutta sellaisia naiset ovat. Rahastavat häikäilemättä viimeiseen asti.
Olen eri, mutta minä sain valokuvat, kun pyysin ulkopuolisen henkilön hakemaan ne puolestani. Hänelle eivät kehdanneet kieltäytyä, mutta muu jäi sinne. Ihan arvokasta astiastoa oli, mutta en halunnut lähteä tappelemaan niistä. Siinä pitäköön loput.
Kamera valmiiksi ja jos et pääse sisään niin kuvaat ikkunan takaa ja jaat kaiken matskun someen. Sitten haet lähestymiskieltoa kumpaakin kohtaan.
Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset ovatkin tuollaisia?
Ensin pettävät miestään ja saavat lähtöpassit ,eli kengänkuvan persiiseen ja sitten nyyhkyttävät kun menettivät kaiken?
Pitäisikö oikeasti vähän nyt metakognitioida , mennä syvälle itseensä sekä hävetä!
Jep.
Eikä nämä luntut ikinä opi vaan tekevät taas samat virheet uuden miehen löydettyään.
Naiset ajattelevat vain alapäällään.
Niin se vaan menee..
Se menee niin, että mulkku vie miestä.
Ukonturjakkeet ovat näköjään aktivoituneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa tähän ketjuun ilmestyy näin kuvottavan ilkeitä ihmisiä. Aloittajalla tiukka tilanne, miksi pitää tehdä pilaa asiasta. Toivottavasti te haukkujat ette ikinä saa ihmissuhdetta elämäänne.
Ullattaen demarikalkkuna sitä mieltä että tosiasioiden ääneen sanominen ilkeyttä ja haukkumista?
No sori nyt vai niin helvetisti, että sun kaikukammiosi ei vastaakaan ihan 1=1 :teen kaiulla. Voitko hengittää? Saatko varmasti ensi yönä nukuttua? Pitääkö tulla puhaltamaan pipi pois?
Aloittaja on tässä se tosiasioiden kertoja, suurin osa näistä muista kommenteista on pelkkää pskaa. Miten kukaan voi heitellä kommentteja täysin hatusta vedettyjen oletusten perusteella, että miltä aloittaja mahdollisesti näyttää tai mitä suhteessa on tapahtunut? Millainen ihminen suoltaa tuollaista roskaa nettiin? Miksi pitää olla ilkeä? Mitä siitä saa?
Aloittajalle täysi tsemppi, vaikea tilanne edessä mutta todennäköisesti päivä menee paremmin kuin mitä etukäteen odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri olimme lapsen juhlassa, minä, exäni ja hänen uusi vaimonsa. Mukavaa oli, samassa pöydässä istuttiin ja vaihdettiin kuulumisia. Kun avioero on selvä ja asiat puitu, ei tartte murehtia menneitå tai kantaa kaunaa kenellekään. Tsemppiä!
Just. Joko olet jättäjä, pettäjä tai et koskaan rakastanut oikeasti eksääsi. Ainakaan et ole petetty.
Mammoille katkeruus on niin veressä, ettei osaa edes kuvitella elämää ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri olimme lapsen juhlassa, minä, exäni ja hänen uusi vaimonsa. Mukavaa oli, samassa pöydässä istuttiin ja vaihdettiin kuulumisia. Kun avioero on selvä ja asiat puitu, ei tartte murehtia menneitå tai kantaa kaunaa kenellekään. Tsemppiä!
Just. Joko olet jättäjä, pettäjä tai et koskaan rakastanut oikeasti eksääsi. Ainakaan et ole petetty.
Mammoille katkeruus on niin veressä, ettei osaa edes kuvitella elämää ilman sitä.
? Minä kirjoitin ylläolevan, etkä ole katkera kenellekään. Osoitin kirjoituksellani sitä, ettei tuo kirjoittaja ymmärrä, ettei petetty pysty tuollaiseen. Ja siinä ei ole mitään väärää, vaan kyse on tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit
Pakkohan se on, ei tuollainen nainen oikein sovi noin hienon talon sisustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos exälläsi on yhtään pelisilmää niin ei kai uusi ole paikalla kun tulet. Jos on niin hyvä että pääsit siitä pöntöstä eroon.
Hyvä että pääsit eroon - omg - heitetty jostain luxus talosta jonnekin nöööggyri lähiöön Mellunkylään ja urheiluauto vaihtui bussilippuun, no toisista nämä on kai hyvä asia sitten?
Missään muualla ei voi pitää kokouksia kuin exän luona. Sehän on järjen sanelemaa lakia.
Vierailija kirjoitti:
Ojennat naiselle kukkakimpun, esittelet itsesi ja halaat lämpimästi. Annat itsestäsi fiksun mielikuvan. Jos annat nyt katkeroituneen mielikuvan, sitä on turha yrittää jälkeenpäin korjata.
Tämä! Teet hyvän vaikutelman ja ties vaikka saat kutsun kesäjuhliin ja teistä tulee ystäviä. Teillä on varmasti paljon yhteistä jaettavaa ja juteltavaa, vertaistukea, jahka uusi suhde arkistuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sulla on mitään pätevää syytä mennä toisten kotiin. Anna heidän elää rauhassa omaa elämäänsä. Eihän sun tarvi muuallakaan käydä jos oot muuttanu pois. Elä ihmettele jos ovi ei aukeakaan sulle.
Uutena siippana minä olisin jo kerännyt ja pakannut toiselle selvästi kuuluvan omaisuuden pahvilaatikoihin ja laittanut miehen hoitamaan asian eteenpäin. Kaikki astiat ja liinavaatteetkin siivoaisin pois, jos nyt jokin ei ehdottomasti olisi miehen.
🤢🤮 Oletpa pipi. Toivottavasti et ole parisuhteessa. Sääliks käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jättäjä, koska minua petettiin. Me ollaan 1,5v eron jälkeen istuttu exän kanssa alas ja juteltu asiat läpi. Hän on pyytänyt anteeksi ja minä olen antanut anteeksi. Kummallakin on oma elämä, mutta yhteiset lapset. En kanna kaunaa, elämä on liian lyhyt sellaiseen. Pystyn toivomaan hänelle pelkkää hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jättäjä, koska minua petettiin. Me ollaan 1,5v eron jälkeen istuttu exän kanssa alas ja juteltu asiat läpi. Hän on pyytänyt anteeksi ja minä olen antanut anteeksi. Kummallakin on oma elämä, mutta yhteiset lapset. En kanna kaunaa, elämä on liian lyhyt sellaiseen. Pystyn toivomaan hänelle pelkkää hyvää
Oikein! Kuulostaa oikein hyvältä! Kaikkea hyvää sulle, ihailen toimintatapaasi. Lapsellekin hyvää mallia ja itseltäsi kaunan taakka pois painamasta
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä
vietettiin viime kesänä puolison esikoisen yo juhlia ja siellä oli tietenkin ex vaimo mukana. Juhlat pidettiin ulkona, mutta vessa oli sisällä.
Ex n kanssa en juurikaan sanoja vaihdellut. Eikä hän kiittänyt juhlista eikä halunnut taloudellisesti niihin osallistua. Mitäs siinä, 1 vieras muiden joukossa. Onneksi ei lähettänyt listaa keitä haluaa kutsua juhliin. Kesällä 26 on miehen kuopuksen vuoro ja nyt on paljon vähemmän mietittävää ja hankittavaa
Tuo oli tärkeää tietää ja tuoda esiin, että vessa oli sisätiloissa. Se liittyy olennaisesti tähän käytävään keskusteluun ja nyt voimme tarkastella asiakokonaisuutta uudesta näkövinkkelistä astetta viisaampana.
Halusin vain korostaa varallisuustasoani sisävessalla. Mitä pahaa siinä nyt on. Jotkut käyttäv
Tämä oli kiinnostavaa. Missäpäin Suomea on vielä yleiesti ulkohuussit käytössä?
Mulle kävi myös noin. Sinne jäi niin jo kuolleiden vanhempieni vihkisormukset kuin valokuvat ja omaisuutta noin 3000-4000€ edestä. Mutta sellaisia naiset ovat. Rahastavat häikäilemättä viimeiseen asti.