Mun pitää käydä tänään entisellä talollani, jossa asuu nyt ex ja uusi nainen
Oli mulle tosi tärkeä tuo paikka. Aikoinaan yhdessä rakennettu. Nyt ekaa kertaa pitäisi käydä lähtöni jälkeen siellä. Miten kestän jos vielä se uusi nainen avaa oven :(
Kommentit (91)
Lasu-palaveri kun lapsi oireilee rajattomuudella eroanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sulla on mitään pätevää syytä mennä toisten kotiin. Anna heidän elää rauhassa omaa elämäänsä. Eihän sun tarvi muuallakaan käydä jos oot muuttanu pois. Elä ihmettele jos ovi ei aukeakaan sulle.
Uutena siippana minä olisin jo kerännyt ja pakannut toiselle selvästi kuuluvan omaisuuden pahvilaatikoihin ja laittanut miehen hoitamaan asian eteenpäin. Kaikki astiat ja liinavaatteetkin siivoaisin pois, jos nyt jokin ei ehdottomasti olisi miehen.
Ex siivotaan aina uudesta kodista ulos vanhan yhteisen tavaran muodossa, niin eipähän jää kummittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri olimme lapsen juhlassa, minä, exäni ja hänen uusi vaimonsa. Mukavaa oli, samassa pöydässä istuttiin ja vaihdettiin kuulumisia. Kun avioero on selvä ja asiat puitu, ei tartte murehtia menneitå tai kantaa kaunaa kenellekään. Tsemppiä!
En ole katkera erosta ja uusista suhteista, ne on hyvä juttu. Mutta tuo paikka on mulle merkityksellinen ja se tuntuu pahalta. Hoidetaan siis omaisuuteen liittyviä asioita vielä, omistetaan maata ja metsää ja niitä jaetaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri olimme lapsen juhlassa, minä, exäni ja hänen uusi vaimonsa. Mukavaa oli, samassa pöydässä istuttiin ja vaihdettiin kuulumisia. Kun avioero on selvä ja asiat puitu, ei tartte murehtia menneitå tai kantaa kaunaa kenellekään. Tsemppiä!
En ole katkera erosta ja uusista suhteista, ne on hyvä juttu. Mutta tuo paikka on mulle merkityksellinen ja se tuntuu pahalta. Hoidetaan siis omaisuuteen liittyviä asioita vielä, omistetaan maata ja metsää ja niitä jaetaan. Ap
sovi tapaaminen muualle, jopa jostain abc:ltä taitaa saada neukkaria varattua.
Ei ne sua sisälle päästä. Nalkutuksellasi pilaat vain ilmapiirin ja sisäilman.
Vierailija kirjoitti:
Just. Joko olet jättäjä, pettäjä tai et koskaan rakastanut oikeasti eksääsi. Ainakaan et ole petetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovi tapaaminen sinun luoksesi. Älä mene sinne.
Minkä ikäinen aloittaja on? 19 vuotias?
Miksi kaikki naiset ovatkin tuollaisia?
Ensin pettävät miestään ja saavat lähtöpassit ,eli kengänkuvan persiiseen ja sitten nyyhkyttävät kun menettivät kaiken?
Pitäisikö oikeasti vähän nyt metakognitioida , mennä syvälle itseensä sekä hävetä!
Eli siis tämä aloittaja kaipaa vain exänsä tarjoamaa vaurasta elämää ja hienoa asuintaloa. Käy vielä viimeisellä visiitillä viemässä tuhkatkin pesästä.
Ihan sama,ei kiinnosta,minua vaan panettaa.
Ojennat naiselle kukkakimpun, esittelet itsesi ja halaat lämpimästi. Annat itsestäsi fiksun mielikuvan. Jos annat nyt katkeroituneen mielikuvan, sitä on turha yrittää jälkeenpäin korjata.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pettävät miestään ja saavat lähtöpassit ,eli kengänkuvan persiiseen ja sitten nyyhkyttävät kun menettivät kaiken?
Pitäisikö oikeasti vähän nyt metakognitioida , mennä syvälle itseensä sekä hävetä!
Jep.
Eikä nämä luntut ikinä opi vaan tekevät taas samat virheet uuden miehen löydettyään.
Jos tuore ero en menisi missään nimessä yksin. On riski, että koituu hankaluuksia joko heti tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Eikä nämä luntut ikinä opi vaan tekevät taas samat virheet uuden miehen löydettyään.
Naiset ajattelevat vain alapäällään.
Niin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Helena?
Muista AP, että vierailet toisten kodissa ja käyttäydy sen mukaisesti. Kunnioittaen ja nöyränä.
Vierailija kirjoitti:
Muista AP, että vierailet toisten kodissa ja käyttäydy sen mukaisesti. Kunnioittaen ja nöyränä.
Juu, ei sinne passaa omistajan elkein mennä. Se ei ole kohteliasta talon emäntää kohtaan. Hän on kuitenkin uudessa kodissaan.
No siellä entisessä kodissasi on varmaan tämän uuden mukanaan tuomia paljettityynyjä sun muuta mautonta. Tuijotat niitä ja lautasellasi olevaa kaupan kääretorttua ja toteat mielessäsi, että että tätä se eksäsi uusi elämä on.
Veikkaan, että käynti vanhassa kodissasi on ihan terapeuttinen kokemus. Talo ei jää kummittelemaan mieleesi minään elämää suurempana unelmien satulinnana, jonka menetit.