Tapasin kivan miehen, mutta mukavuus loppui lyhyeen: hänellä on vaimo ja lapsia toisella puolella Suomea.
Ettäs kehtaavat vielä vuonna 2025! En ole mikään kodinrikkoja. Suhde loppui kyllä siihen paikkaan. jJäi ikävä maku koko jutusta ja etenkin sen miehen perheen puolesta. Miksi ei voida sanoa suoraan, että ollaan varattuja, kun se kuitenkin useimmiten paljastuu jossakin vaiheessa? Onko jollakin muulla palstalaisella ollut vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (65)
Minä olen ollut varatun miehen kanssa. Paras suhde, mitä on ollut. En joutunut äidiksi enkä ollut itsestäänselvyys. Minä olin se, jota ihailtiin ja hemmoteltiin. Suhde loppui ilman draamaa eikä varattu mies jää piinaamaan eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta näitä pettäjiä yhtään, enkä ymmärrä toimintatapaa. En koskisi pitkällä tikullakaan henkilöön, joka on parisuhteessa. Tekisi liian pahaa ajatella kotoa olevaa puolisoa ja lapsia, ja mitä tuollaisesta henkilöstä saisin pitkässä juoksussa.
Minä arvostan ihan kybällä. Kerran täällä vaan eletään eikä kukaan kuolinvuoteellaan ole vielä harmitellut että hitto kun sain liikaa pillua.
Kaikki kivat miehet ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Käräytä se pelle. Jos vaimo on jo tietoinen niin oma on häpeänsä, mutta joku täysijärkinen ihminen ansaitsisi tietää, että voi laittaa avioeropaperit vetämään.
Minä olen varatun miehen kanssa. Vaimonsa sai tietää, kun mies kertoi haluavansa erota. Vaimolle tämä ei sopinut, kun mies on kuulemma hänen mies (näin oli sanonut, en ollut paikalla).
Suurin myrsky kun oli laantunut, niin edelleen vaimo oli ollut sitä mieltä ettei halua erota. Syitä voin vain arvailla, mutta kahden erityislapsen vanhempana hän ehkä kauhisteli ajatusta jäädä yksinhuoltajaksi.
Tehtiin sitten sellainen ratkaisu, että mies asuu kotonaan ja minun luona käy usein, on yötäkin. Vaimo ei varmaan ole tyytyväinen, mutta hänellä on aika huonot vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytä se pelle. Jos vaimo on jo tietoinen niin oma on häpeänsä, mutta joku täysijärkinen ihminen ansaitsisi tietää, että voi laittaa avioeropaperit vetämään.
Minä olen varatun miehen kanssa. Vaimonsa sai tietää, kun mies kertoi haluavansa erota. Vaimolle tämä ei sopinut, kun mies on kuulemma hänen mies (näin oli sanonut, en ollut paikalla).
Suurin myrsky kun oli laantunut, niin edelleen vaimo oli ollut sitä mieltä ettei halua erota. Syitä voin vain arvailla, mutta kahden erityislapsen vanhempana hän ehkä kauhisteli ajatusta jäädä yksinhuoltajaksi.
Tehtiin sitten sellainen ratkaisu, että mies asuu kotonaan ja minun luona käy usein, on yötäkin. Vaimo ei varmaan ole tyytyväinen, mutta hänellä on aika huonot vaihtoehdot.
Millainen nainen alentaa itsensä näin alas? Eikö sinulla ole minkäänlaista omanarvontuntoa, itsekunnioitusta tai ylpeyttä? Toisen jämät ja armopalat kelpaavat kuin nälkiintyneelle rakkikoiralle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta näitä pettäjiä yhtään, enkä ymmärrä toimintatapaa. En koskisi pitkällä tikullakaan henkilöön, joka on parisuhteessa. Tekisi liian pahaa ajatella kotoa olevaa puolisoa ja lapsia, ja mitä tuollaisesta henkilöstä saisin pitkässä juoksussa.
näin ne naiset sanoo ja samalla pettäjillä on moninkertainen määrä naisia verrattuna tavallisiin sinkkumiehiin.
Yllättävän monelle naiselle kelpaa se pettäjämies
Ei palstamammoilla ole kokemusta miehistä, tai jos on niin ei ikinä hyviä. Kertoo vain palstamamman omasta tasosta. Ei ihme että päivästä toiseen pitää nillittää ja levittää ihmisoikeuksien vastaista vihapuhetta täällä.
Varmat provon merkit:
1. Koko tarina on otsikossa.
2. Kysymys siitä onko kenelläkään muulla samanlaista.
3. Epämääräinen tarina ilman konkretiaa.
4. Otsikko alkaa epämääräisellä Onko tosiaan niin että mukakysymyksellä.
5. Selkeä tarkoitus saada aikaan riitaa.
4/5. Hyvä suoritus ap:ltä.
Sehän on just se kun kaikki naiset haluaa just ne samat pari miestä tuhannesta.
Vierailija kirjoitti:
Tippurin tms. varmaan saisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun vaihtoehdot oli sitten... tosi hyvät? Mies, joka välillä larppaa perheenisää toisaalla, eli alistuu vaimonsa tahtoon pysyä liitossa. Melkoinen kuohilas mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kivat miehet ovat varattuja.
Höpö höpö! Et tiedä millaisia ovat kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin ne naiset sanoo ja samalla pettäjillä on moninkertainen määrä naisia verrattuna tavallisiin sinkkumiehiin.
Miksi sulla pitäisi olla moninkertainen määrä naisia? Yksi ei riitä? Olisit siis suhteessa just tuollainen pettäjä, jota kadehditkin
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut varatun miehen kanssa. Paras suhde, mitä on ollut. En joutunut äidiksi enkä ollut itsestäänselvyys. Minä olin se, jota ihailtiin ja hemmoteltiin. Suhde loppui ilman draamaa eikä varattu mies jää piinaamaan eron jälkeen.
Joo, seksisuhteeseen nää on aivan parhaita ja ykkösvalinta! Eivät jää roikkumaan mutta kohtelevat kuin kuningatarta sen minkä se kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niin ihmeellistä tuossa ukossa sitten on että viitsit ryhtyä tuollaiseen? Kun maailma on pullollaan vapaitakin äijiä ja etenkin sellaisia jotka eivät halua sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Voittehan ystäviä olla. Mihin se mukavuus häipyisi?
Tämä on juuri se naisen logiikka, miehen käytös ei muuttunut mihinkään mutta naisen mielestä mukavuus loppui?
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedätte että kaikki varatut eivät ole pettämässä, vaan voivat olla ihan luvan kanssa liikkeellä esim. mun mieheni. Hän kyllä tuo asian myös esiin, että vaimolle on ok, että hän tapailee myös muita. Avioliittoja kun on monenlaisia.
Hyvä huomio. Nyt kiireesti yhteys vaimoon ja varmistat asian.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, seksisuhteeseen nää on aivan parhaita ja ykkösvalinta! Eivät jää roikkumaan mutta kohtelevat kuin kuningatarta sen minkä se kestää.
Kohtelevat kuin kuningatarta että saa sinulta pimperoa :D joo tosi hienoa. Itse kyllä kohtelen itseäni kuin kuningatarta enkä mihin tahansa paskadiiliin suostu.
Vierailija kirjoitti:
Et huomannut sormusta sormessa?
Jos ottaa pois, niin usein aika tuore vaalea jälkiä/painauma näkyy ainakin päivän pari, joten "ei näkynyt sormusta" ei käy selitykseksi.
On kokemus. Ei ole reilua.