Tapasin kivan miehen, mutta mukavuus loppui lyhyeen: hänellä on vaimo ja lapsia toisella puolella Suomea.
Ettäs kehtaavat vielä vuonna 2025! En ole mikään kodinrikkoja. Suhde loppui kyllä siihen paikkaan. jJäi ikävä maku koko jutusta ja etenkin sen miehen perheen puolesta. Miksi ei voida sanoa suoraan, että ollaan varattuja, kun se kuitenkin useimmiten paljastuu jossakin vaiheessa? Onko jollakin muulla palstalaisella ollut vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut varatun miehen kanssa. Paras suhde, mitä on ollut. En joutunut äidiksi enkä ollut itsestäänselvyys. Minä olin se, jota ihailtiin ja hemmoteltiin. Suhde loppui ilman draamaa eikä varattu mies jää piinaamaan eron jälkeen.
Joo, seksisuhteeseen nää on aivan parhaita ja ykkösvalinta! Eivät jää roikkumaan mutta kohtelevat kuin kuningatarta sen minkä se kestää.
Vaimojaan ja paljastumista pelkääviä nyhvelöitä. Etsii muka jännitystä elämään, mutta ei uskalla oikein mitään.
Tapasin Levillä kivan naisen, mutta hänellä oli perhe Porvoossa vaikka ei se häntä eikä minua haitannut.
Minä, joka olen varatun, perheellisen miehen kanssa, sain paljon kommentteja. Lainaukset ei toimi, niin vastaan yhteisesti.
Miehellä on siis kaksi erityislasta. Jos hän eroaisi, hän ei haluaisi ottaa lapsia luokseen. Toki hän lapsiaan rakastaa, joten kotona asuessaan sentään näkee heitä, mutta ei joudu yksin hoitamaan. Vaimonsa saa edes vähän helpotusta hoitotaakalleen, koska jos mies lähtisi, hän jäisi yksin.
Minä olen tosi tyytyväinen siihen, ettei tarvitse asua kenenkään kanssa ja minä voin sanella milloin on hyvä hetki tavata. Mies on minua kohtaan aivan ihana. En koe todellakaan alentaaneeni itseäni tai että minulle kelpaisi jonkun jämät. Minähän ne parhaat osuudet saan!
Mies on kivannäköinen, varakas ja hauskaa seuraa. Ei pimahda humalassa, ei öykkäröi eikä haise. Tykkää käydä konserteissa ja museoissa, on kiinnostunut matkustamisesta ja ruoanlaitosta. Jos hän olisi vapaa, suhteemme etenisi vääjäämättä siihen yhteenmuuttoon. Sitä en halua. Tämä on nyt tosielämän paras tilanne _minulle_.
Vierailija kirjoitti:
Vapaat miehet on vapaita syystä.
Ja naiset myös.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät yh:t jakaa toosaansa kenelle tahansa. Kunhan jonkun kullin baarista löytää.
Kirjoittiko ap olevansa yh?
Ap, sinulla on hyvät ja terveet periaatteet. Itse olen tullut petetyksi pitkässä suhteessa ja toinen osapuoli oli naimisissa sekä tietysti lapsiakin. Ero heillekin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Minä, joka olen varatun, perheellisen miehen kanssa, sain paljon kommentteja. Lainaukset ei toimi, niin vastaan yhteisesti.
Miehellä on siis kaksi erityislasta. Jos hän eroaisi, hän ei haluaisi ottaa lapsia luokseen. Toki hän lapsiaan rakastaa, joten kotona asuessaan sentään näkee heitä, mutta ei joudu yksin hoitamaan. Vaimonsa saa edes vähän helpotusta hoitotaakalleen, koska jos mies lähtisi, hän jäisi yksin.
Minä olen tosi tyytyväinen siihen, ettei tarvitse asua kenenkään kanssa ja minä voin sanella milloin on hyvä hetki tavata. Mies on minua kohtaan aivan ihana. En koe todellakaan alentaaneeni itseäni tai että minulle kelpaisi jonkun jämät. Minähän ne parhaat osuudet saan!
Mies on kivannäköinen, varakas ja hauskaa seuraa. Ei pimahda humalassa, ei öykkäröi eikä haise. Tykkää käydä konserteissa ja museoissa, on kiinnostunut matkustamisesta ja ruoanlaitosta. Jos hän olisi vapaa, suhteemme etenisi vääjäämät
Hååra on hååra vaikka voissa paistais.
Vaikka kuinka paljon. "Eronneet " asuvatkin erillään, seikkailevat kauempana, eivät viitsi ottaa virallista eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset myös.
Olemme eronneet huonoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedätte että kaikki varatut eivät ole pettämässä, vaan voivat olla ihan luvan kanssa liikkeellä esim. mun mieheni. Hän kyllä tuo asian myös esiin, että vaimolle on ok, että hän tapailee myös muita. Avioliittoja kun on monenlaisia.
Aloittajaa ei oletettavasti kiinnosta, vaikka olisikin lupa. Jos järjestely on kaikille mieluinen, se asia pitää todeta jo ennen ekaa tapaamista. Kukaan ei voi vuonna 2025 olla niin pihalla, ettei muka ymmärrä tuon olevan deal breaker monelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kivannäköinen, varakas ja hauskaa seuraa. Ei pimahda humalassa, ei öykkäröi eikä haise. Tykkää käydä konserteissa ja museoissa, on kiinnostunut matkustamisesta ja ruoanlaitosta. Jos hän olisi vapaa, suhteemme etenisi vääjäämät
Seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kivannäköinen, varakas ja hauskaa seuraa. Ei pimahda humalassa, ei öykkäröi eikä haise. Tykkää käydä konserteissa ja museoissa, on kiinnostunut matkustamisesta ja ruoanlaitosta. Jo
Hååra on hååra vaikka voissa paistais.
Tuo mies siis? Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset myös.
Naiset yleensä omasta halusta, mutta totta, syy sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut varatun miehen kanssa. Paras suhde, mitä on ollut. En joutunut äidiksi enkä ollut itsestäänselvyys. Minä olin se, jota ihailtiin ja hemmoteltiin. Suhde loppui ilman draamaa eikä varattu mies jää piinaamaan eron jälkeen.
Joo, seksisuhteeseen nää on aivan parhaita ja ykkösvalinta! Eivät jää roikkumaan mutta kohtelevat kuin kuningatarta sen minkä se kestää.
Vaimojaan ja paljastumista pelkääviä nyhvelöitä. Etsii muka jännitystä elämään, mutta ei uskalla oikein mitään.
Ei mua kiinnosta mitä ne ajattelee, en mä niitä parisuhteeseen ole huolimassakaan. Seksisuhteeseen ovat aivan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelevat kuin kuningatarta että saa sinulta pimperoa :D joo tosi hienoa. Itse kyllä kohtelen itseäni kuin kuningatarta enkä mihin tahansa paskadiiliin suostu.
Pelkkää kulliahan mäkin olen haluamassa, joten ei todellakaan mikään paskadiili vaan just mitä kumpikin etsii.
Kaverille kävi noin, kun seksin jälkeen löysi vauvan tavaroita miehen kylpyhuoneesta. Jännästi oli unohtunut mainita se vaimo ja vauva. Kyllä ne helvetti kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytä se pelle. Jos vaimo on jo tietoinen niin oma on häpeänsä, mutta joku täysijärkinen ihminen ansaitsisi tietää, että voi laittaa avioeropaperit vetämään.
Minä olen varatun miehen kanssa. Vaimonsa sai tietää, kun mies kertoi haluavansa erota. Vaimolle tämä ei sopinut, kun mies on kuulemma hänen mies (näin oli sanonut, en ollut paikalla).
Suurin myrsky kun oli laantunut, niin edelleen vaimo oli ollut sitä mieltä ettei halua erota. Syitä voin vain arvailla, mutta kahden erityislapsen vanhempana hän ehkä kauhisteli ajatusta jäädä yksinhuoltajaksi.
Tehtiin sitten sellainen ratkaisu, että mies asuu kotonaan ja minun luona käy usein, on yötäkin. Vaimo ei varmaan ole tyytyväinen, mutta hänellä on aika huonot vaihtoehdot.
Ja sinä liero et tajunnut, että miehenkuvatus tahtoi karata erityislastensa luota ja aloittaa "puhtaalta pöydältä". Näitä paskoja riittää.
Onhan se mahdollista (hetken) mutta jotenkin vaikea uskoa näitä, että toinen ei tiennyt asiata mitään?