Omituisin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinun pettäneen?
Mun miesystävä syytti flirttailusta. Tuijotin kuulemma viereisessä pöydässä istunutta miestä sillä silmällä koko illan. Ja avautui tästä tietenkin vasta muutaman päivän päästä.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjun läpi ja sanoisin 99% varmuudella tapauksissa on tapahtunut pettäminen tai vähintään flirttailu.
Omakin tyttöystävä aina esittelee utareitaan nakki kioskin myyjille. Mukamas laittaa tukkaa poninhännälle. Just joo kun aina vieraiden ukkojen ja akkojen edessä pitää...
Älä jaksa trollailla. Se meni jo muodista.
En minä trollaile. Tiedän tyttöystävälläni olevan pettäjä luonne, sillä olen lukenut sen kännykästä viestejä missä keskustelee kaverien kanssa siitä ketä haluaisi panna. Hänellä kestää myös välillä ihmeen pitkään työmatkalla ja ei vastaa puhelimeen vaikka soitan monta kertaa. Kerran heillä oli miesseuralainen matkassa tyttöjen illassa kun seurasin autosta mitä tekevät. Kotona tyttöystävä haisi miesten partave
Miksi olet pettäjän kanssa yhdessä?
Siksi, että sinun vääristyneessä maailmassasi kaikki ovat pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aikaa jo toistakymmentä vuotta. Olin käyttänyt jotain eri pikkuhousunsuojia kuin aiemmin ja ne haisivat tosi kemikaalisille. Seksin jälkeen mies epäili, että olin käynyt vieraissa kun toosani maistui kuulemma kondomille. Syynä olivat siis pikkuhousunsuojat, en pettänyt.
Hyvä tekosyy. Samaa materiaalia kuin vieras partavesi tarttui ravintolassa
Ostapa huviksesi paketti niitä hajustettuja pikkuhousunsuojia ja pidä ihoasi vasten.
Eksä soitti 17 vuotta eron jälkeen. Hän halusi (jälleen kerran) kysyä, petinkö häntä (en).
Vierailija kirjoitti:
Eksä soitti 17 vuotta eron jälkeen. Hän halusi (jälleen kerran) kysyä, petinkö häntä (en).
Soitan kymmenen vuoden päästä uudelleen. Valehtelu ei auta
Vaimon työlaukussa näin usein varapikkarit, kun etsin auton avaimia. Vaimo oli silloin tosi etäinen, ilkeä, riitaisa, toi uusia asentoja sänkyyn ja oli estoton hetken aikaa. Yleensä oli vaan haluttomuutta. Vaimo alkoi pitää puhelinta kädessään aina kun oli kotona, puhelin meni suihkuunkin mukaan, oli mieluummin eri huoneessa. Soitatti musiikkia rakkauslauluja, minulle suututtiin, kun pesin pyykkiä ja vaimo kielsi, etten saa enää pilata vaatteita. en ollut pilannut, mutta etukäteen syytettiin. Vaimolla oli paljon menoja eri kavereiden kanssa. Minua hän ei huolinut mukaan. Vaimon unirytmi muuttui, hän alkoi valvoa ja mennä eri aikaan nukkumaan. Joskus öisin heräsin ja näin hänet kännykällä. Sanoi tarkistavansa työvuoroansa. Vaimo jäi joskus töihin vaikka olimme sopineet että hänen vuoronsa vahtia lapsia, että pääsen sovitulle lenkille. Jos hänen aikataulunsa oli uhattuna, hän suuttui niistä jo etukäteen. Kerran hän oli kuntosalilla viisi tuntia. Vaimo kertoi useamman kerran kuinka baarireissuilta oli törmännyt kivaan mieheen ja hehkutteli minulle keskusteluja. Myöhemmin vakuutteli, että oli tyttöporukalla matkassa, eikä kenenkään miehen kanssa. Jos kysyin jotain, minut haukuttiin heti sairaanloisen mustasukaiseksi. yhteenotot olivat rajuja en halunnut olla mustasukkainen, joten lopetin kyselyt. Joskus kirjoitin työmatkakuluja ja pöydällä oli niihin liittyvä hotellikuitti. Vaimo suuttui ja tivasi heti mikä se on? Vaimo etsi minusta vieraiden naisten pitkiä hiuksia. Jos menin työmatkalle, vaimo soitti monta kertaa matkojen aikana ja kyseli olenko yksin tai saattoi soitella kysyäkseen jotain yksinkertaisia asioita. Somealustoilta hävisi merkintä vaimo. Sinne ilmestyi joku miesseuraaja. Vaimo kuvaili paljon selfietä ja pelästyi joka kerta kun näki, että huomasin hänet. Kerran otin selfien itsekin ja vaimo heti kysyi miksi otin selfien? Oli paljon kaikkea muutakin, seksiä ei vaan ollut kanssani, kuin silloin kun hän tuli jostain omista reissuistaan. Joskus minun työmatkojen jälkeen sain yllättäen suuhoitoa. Lopulta aloin epäilemään, ettei meidän parisuhteessa ole kaikki hyvin ja että minua on petetty aika paljon. Kun kerroin vaimolle että olen menettänyt luottamuksen hän sanoi, vaimo kielsi pettäneensä minua. Tokaisi kuitenkin jossain vaiheessa, että älä rupea kostamaan. Seksiä alkoi heti olla paljon, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Huomasin, että vaimo oppinut suutelemaan ja myös liikuttamaan lantiotaan eri tavoilla. Mentiin pariterapiaan, jonne vaimoa piti vuoden suostutella. Yhdessä terapeutin kanssa minulle selitettiin, kuinka en voi omistaa vaimoa ja kuinka olen mustasukkainen, siksi kuvittelen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjun läpi ja sanoisin 99% varmuudella tapauksissa on tapahtunut pettäminen tai vähintään flirttailu.
Omakin tyttöystävä aina esittelee utareitaan nakki kioskin myyjille. Mukamas laittaa tukkaa poninhännälle. Just joo kun aina vieraiden ukkojen ja akkojen edessä pitää...
Älä jaksa trollailla. Se meni jo muodista.
En minä trollaile. Tiedän tyttöystävälläni olevan pettäjä luonne, sillä olen lukenut sen kännykästä viestejä missä keskustelee kaverien kanssa siitä ketä haluaisi panna. Hänellä kestää myös välillä ihmeen pitkään työmatkalla ja ei vastaa puhelimeen vaikka soitan monta kertaa. Kerran heillä oli miesseuralainen matkassa tyttöjen illassa kun seurasin autosta mitä tekevät. Kotona tyttöystävä haisi miesten partave
Kuinka minun olisi pitänyt seurata tyttöjen iltaa, jos ei autosta kiikareilla? Valepuvussa viereisessä pöydässä? Hullujen hommaa olisi ollut
Vierailija kirjoitti:
Vaimon työlaukussa näin usein varapikkarit, kun etsin auton avaimia. Vaimo oli silloin tosi etäinen, ilkeä, riitaisa, toi uusia asentoja sänkyyn ja oli estoton hetken aikaa. Yleensä oli vaan haluttomuutta. Vaimo alkoi pitää puhelinta kädessään aina kun oli kotona, puhelin meni suihkuunkin mukaan, oli mieluummin eri huoneessa. Soitatti musiikkia rakkauslauluja, minulle suututtiin, kun pesin pyykkiä ja vaimo kielsi, etten saa enää pilata vaatteita. en ollut pilannut, mutta etukäteen syytettiin. Vaimolla oli paljon menoja eri kavereiden kanssa. Minua hän ei huolinut mukaan. Vaimon unirytmi muuttui, hän alkoi valvoa ja mennä eri aikaan nukkumaan. Joskus öisin heräsin ja näin hänet kännykällä. Sanoi tarkistavansa työvuoroansa. Vaimo jäi joskus töihin vaikka olimme sopineet että hänen vuoronsa vahtia lapsia, että pääsen sovitulle lenkille. Jos hänen aikataulunsa oli uhattuna, hän suuttui niistä jo etukäteen. Kerran hän oli kuntosalilla viisi tuntia. V
No, jäikö vaimosi koskaan kiinni toisesta miehestä?
Unessa!!! Minun piti todistella seuraavat kolme päivää että en ole pettänyt vaikka se näki semmoista unta.
Yksittäinen kerta vielä pahempien ja pieksämisien lomassa. Mutta hulluimmasta päästä, imuroin makuuhuoneessa, ja imurin suulake ja patteriin jumiin, irtosi varresta ja varsi kopsautti huuleen. Ja joku mieshän sen oli verenpurkauman imenyt.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäinen kerta vielä pahempien ja pieksämisien lomassa. Mutta hulluimmasta päästä, imuroin makuuhuoneessa, ja imurin suulake ja patteriin jumiin, irtosi varresta ja varsi kopsautti huuleen. Ja joku mieshän sen oli verenpurkauman imenyt.
Jäi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon työlaukussa näin usein varapikkarit, kun etsin auton avaimia. Vaimo oli silloin tosi etäinen, ilkeä, riitaisa, toi uusia asentoja sänkyyn ja oli estoton hetken aikaa. Yleensä oli vaan haluttomuutta. Vaimo alkoi pitää puhelinta kädessään aina kun oli kotona, puhelin meni suihkuunkin mukaan, oli mieluummin eri huoneessa. Soitatti musiikkia rakkauslauluja, minulle suututtiin, kun pesin pyykkiä ja vaimo kielsi, etten saa enää pilata vaatteita. en ollut pilannut, mutta etukäteen syytettiin. Vaimolla oli paljon menoja eri kavereiden kanssa. Minua hän ei huolinut mukaan. Vaimon unirytmi muuttui, hän alkoi valvoa ja mennä eri aikaan nukkumaan. Joskus öisin heräsin ja näin hänet kännykällä. Sanoi tarkistavansa työvuoroansa. Vaimo jäi joskus töihin vaikka olimme sopineet että hänen vuoronsa vahtia lapsia, että pääsen sovitulle lenkille. Jos hänen aikataulunsa oli uhattuna, hän suuttui niistä jo etuk
Tuossa oli nyt vaan osa oudoista tapahtumista. Ei koskaan tunnustanut mitään, valehtelua oli paljon ja valheista jäi kiinni. Kun tenttasin menneistä asioista, valheet alkoivat noudattaa samaa kaavaa. Niiden perusteella pettämistä on ollut melkein koko 20 vuotisen avioliiton ajan. Olin todella sinisilmäinen ja luottavainen, joten uskoin kaiken pitkään ja aluksi olevani vaan mustasukkainen.
Halusi valehdella, koska ei halua loukata minua, koska tiesi, että suuttuisin. Valheet eivät olleet siinä mielessä johdonmukaisia, että muutaman kuukauden päästä samasta asiat valehdeltiin eri lailla. Lopulta kyselin asioista, jotka eivät liittyneet pettämisepäilyihin, valehteli niistäkin. Mitään ei myöntänyt.
Kerran melkein myönsi, että oli jäänyt miehen kanssa kahdestaan, mutta oli kuulemma muisti mennyt alkoholista ja sammunut ja mitään ei tapahtunut. Vaimon kaveri olisi sitten pannut. Muuten kyllä oli viihtynyt miehen kanssa koko viikonlopun. kertoi kuinka mies oli yrittänyt häntä. Kyllä vaimon kaveria varmaan otti päähän, kun kelpasi vain panoksi, muttei juttuseuraksi kuten vaimoni. Mies oli tullut vielä ennen kotiinlähtöä juttelemaan vaimolle. Vaimolla tuli yllättävä jälkikrapula kaksi päivää reissun jälkeen. Maha oli kipeä ja oksetti. Tällä kertaa mulle ei tullut mitään kirvelevää ja haisevaa pissatulehdusta vaimon reissun seurauksena niinkuin edellisinä vuosia niitä oli aina silloin tällöin.
Kertoi kuinka moni sen kavereista petti noilla reissuilla, mutta hänellä on korkea moraali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan kymmenen vuoden päästä uudelleen. Valehtelu ei auta
Alkaa olla aika.
Hän on kyllä esimerkki miehestä "who does not take no for an answer".
Ja luonnollisesti kohteli minua vihamielisesti, koska olen hänen mielestään pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon työlaukussa näin usein varapikkarit, kun etsin auton avaimia. Vaimo oli silloin tosi etäinen, ilkeä, riitaisa, toi uusia asentoja sänkyyn ja oli estoton hetken aikaa. Yleensä oli vaan haluttomuutta. Vaimo alkoi pitää puhelinta kädessään aina kun oli kotona, puhelin meni suihkuunkin mukaan, oli mieluummin eri huoneessa. Soitatti musiikkia rakkauslauluja, minulle suututtiin, kun pesin pyykkiä ja vaimo kielsi, etten saa enää pilata vaatteita. en ollut pilannut, mutta etukäteen syytettiin. Vaimolla oli paljon menoja eri kavereiden kanssa. Minua hän ei huolinut mukaan. Vaimon unirytmi muuttui, hän alkoi valvoa ja mennä eri aikaan nukkumaan. Joskus öisin heräsin ja näin hänet kännykällä. Sanoi tarkistavansa työvuoroansa. Vaimo jäi joskus töihin vaikka olimme sopineet että hänen vuoronsa vahtia lapsia, että pääsen sovitulle lenkille. Jos hänen aikataulunsa oli uhattuna, hän suuttui niistä jo etukäteen. Kerran hän oli kuntosalilla viisi tuntia. V
Ihan vanha nyrkkisääntö: ei koskaan pariterapiaan narsistin kanssa. Toivottavasti olet jo jättänyt hänet ja opetellut huomaamaan merkit aiemmin.
Miksi kukaan haluaa olla mustasukkaisen puoliso? Saako se mustasukkaisuus tuntemaan olonne jotenkin erityiseksi?
Mies, joka kirjoitti kaksi pitkää viestiä. Vaimo perusnarsisti. Toivottavasti mies eronnut ja kasvattanut omanarvontunnon ja alkanut nähdä maailman realistisesti. Sinun pitää opetella suuttumaan ja määrittämään rajasi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa olla mustasukkaisen puoliso? Saako se mustasukkaisuus tuntemaan olonne jotenkin erityiseksi?
Sama dynamiikka kuin muissakin väkivaltaisissa parisuhteissa. Se alkaa sammakonkeitolla ja osa on ihan liian kilttejä ja sinisilmäisiä kuten tuo mies. Ja uhri on ihan hämillään eikä käsitä mitä ihmettä tapahtuu.
Mulla on exän kanssa hyvä suhde. Hän oli luonani treenin jälkeen suihkussa. Siitähän nousi Haloo.
Vierailija kirjoitti:
En ollut edes mikään nuori vaikka tämä siltä kuullostaakin.... Olimme pitkäaikaisen miesystävän kanssa kesätapahtumassa joihin hän ei koskaan muulloin ollut kanssani lähtenyt. Oli kuuma heinäkuun ilta ja miehen mieliksi en juonut alkoholia vaan ostin vesipullon. Kotona nousi sitten hirveä meteli, että olin kuulemma juonut pullosta tarkoituksella seksikkäästi kiihottaakseni miehiä. Olin kuulemma häpeilemättä iskenyt äijiä hänen silmiensä edessä ja häpäissyt hänet huo....maisella käytökselläni. Riita oli niin iso, että syksyllä erottiin.
N.55
Tämä on ketjun paras. Onneksi erositte.
Moni asia ketjussa kuulostaa tutulta. Omia kokemuksia yhdestä suhteesta;
käyn salilla esittelemässä itseäni miehille =petän
kamppailulajitreenit = petän
näki unta, että petän = petän
mustelmia = petän
kaupassa käynti venyi, kun tapasin tuttavan, jonka kanssa juttelin = petän
töissä miesvaltaisella alalla = petän
emme asuneet yhdessä = petän
samaa sukupuolta oleva ystävä pyysi kahville = petän
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Sanomattakin selvää, että on ex. Jälkikäteen olen miettinyt, miksi katselin tällaista sairasta toimintaa hetkeäkään, mutta henkilö näytti todelliset karvansa vasta vajaan vuoden seurustelun jälkeen, jolloin seurasi jatkuvaa haukkumista, epäilyä, yritystä kontrolloida ja alistaa. En alistunut, vaan nostin kytkintä. Säälin nykyistä naisystäväänsä.
Olin viikonlopun yksin kotona. Kumppanin palatessa sunnuntaina tiskialtaassa oli 2 (kaksi) kahvimukia. Lisäksi naapurirapussa asui hänen kaverinsa joka oli kertonut että meidän rappuun oli tullut lauantai-iltana joku vieras mies.
Ihan selvä peli =)