Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinun pettäneen?

Vierailija
04.03.2025 |

Mun miesystävä syytti flirttailusta. Tuijotin kuulemma viereisessä pöydässä istunutta miestä sillä silmällä koko illan. Ja avautui tästä tietenkin vasta muutaman päivän päästä.

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun täällä lähes kaikki on naisia, ketkä kokemuksiaan kirjoittavat, vaikka todellisuudessa lutkivat ympäriinsä aina tilaisuuden tullen..

Mitenkähän vauvapalstalla suurin osa kirjoittelijoista on naisia? Onpa jännä.

Mun ex oli joskus vakuuttunut, että olin pettänyt sitä koska mulla oli unohtunut parvekkeen ovi auki.

Mä asun viidennessä kerroksessa ja on mulla ihan ovikin rappukäytävään mutta kai se joku Hämähäkkimies kiipeili seinää pitkin mua kiksauttamaan ettei vaan jää kiinni jos käytävää pitkin kulkee :D

Varmaan turha sanoa että tuo mies petti itse ties kuinka monen kanssa. Luvut vaan vaihtelee, se ei kai itsekään muista kuinka monta niitä oli.

Ainiin. Yksi suuttui siitä kun olin vaihtanut lakanat kun hän oli töissä. Ajattelin vaan siivota isommin ja kiva päästä suihkun jälkeen puhtaisiin lakanoihin. No enpä vaihtanut sen jälkeen enää.

Vierailija
142/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana aika viimeisilläni, kaksi lasta oli ennestään 5 ja 7-vuotiaat. Olin miehen vanhempien kanssa mökkireissulla, mies oli jossain muualla.

en saanut raskaudesta johtuen aina nukuttua ja selasin yöllä puhelinta. Aamulla sain viestejä miksi olen ollut paikalla x ja y aikaan?

nykyisin lähemmäs 10 vuotta ollut ex-mies enkä voisi olla onnellisempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on exän kanssa hyvä suhde. Hän oli luonani treenin jälkeen suihkussa. Siitähän nousi Haloo.

Narsistit harrastavat tuota. Tekevät haaremin eksistään ja trianguloivat uutta uhria vanhojen avulla. 

Vierailija
144/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on aikaa jo toistakymmentä vuotta. Olin käyttänyt jotain eri pikkuhousunsuojia kuin aiemmin ja ne haisivat tosi kemikaalisille. Seksin jälkeen mies epäili, että olin käynyt vieraissa kun toosani maistui kuulemma kondomille. Syynä olivat siis pikkuhousunsuojat, en pettänyt.

Epäili sua pettämisestä mutta halusi panna kuitenkin ensin? :D

On näillä moraalia 😂

Vierailija
145/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kotona ja puhuin exän kanssa puhelimessa. Kesken puhelun kissani hyppäsi tiskipöydälle syömään siinä jäähtymässä olevaa uuniruokaa ja ärähdin sille että älä mene siihen ja kipitin ajamaan sen alas. No mies puhelimen toisessa päässä kysyi että kenelle puhun, kun sanoin että kissalle ja selitin tilanteen niin ei. Mulla oli kuulemma mies siellä asunnossa jolle puhuin ja hän myös kuuli puhelun taustalta "paljaiden jalkojen lätinää" joka kuulemma oli tästä miehestä peräisin :D vaikka omat paljaat jalkanihan ne "lätisi" kun juoksin hätyyttämään kissaa. 

En tiedä miten se kuvitteli minun kohtelevan "rakastajaani" kun ensin käskytän tiukkaan sävyyn ja sen jälkeen ukkoparka paljasvarpain joutuu lätistelemään minua karkuun :( :D 

Vierailija
146/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut samana päivänä kotiin ja jätin kassin keittiön lattialle ja menin puhumaan naapurin kanssa. Puoliso oli sillä aikaa avannut kassini ja löytänyt sieltä lakanan, jossa kuivuneita läiskiä ja tyynyliinan jossa ripsiväriä. Alkoi syyttämään minua pettämisestä. Sanoin puolisolle että tarvitsee apua noihin harhoihinsa.

Vierailija
147/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli ollut mökkirenmontissa muutaman viikon. Oli sitten tullut kotiin ja löytänyt kotonamme paperilennokin, johon oli piirretty kaksimielinen kuuraketti ja nauttivan naisen kasvot. Siitä alkoi meteli ja syyttäminen.

Vierailija
148/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hei, nuo yritelmät ovat todella ontuvia. Te keksitte paljon paremmin niitä pettämistarinoita niin päin, että syytätte naisia kuin esittäisitte naisten syyttävän teitä. 

Vierailija
149/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole pettämisepäily, mutta sairasta settiä kuitenkin. 

Oltiin yökerhossa eksän kanssa, siis silloin oltiin vielä suhteessa. Minua tuli hakemaan tanssiin ystäväni poikaystävä, jota en tuntenut. Kieltäydyin. Eksä kehoitti menemään. No, menin sitten ja tanssin sen normaalin kaksi tanssia ja palasin pöytään. Ne tanssit eivät olleet mitään hidasta hinkutusta. 

Kotona sitten olin likainen ja saastainen huo*a (no, tuota viimeistä ei sanonut ääneen vielä tuossa vaiheessa, valitettavasti, olisin varmaan jättänyt hänet jo silloin) .

Vierailija
150/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa. Työvuoroni aikana. Potilaan omaisen kanssa. 

Vierailija
151/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa. Työvuoroni aikana. Potilaan omaisen kanssa. 

On muuten jännä, että kaikesta muusta ihan käsittämättömästä hullueksä kehitti pettämisepäilytarinoitaan, mutta siitä ei riehunut koskaan, että olisin töissä (miesvaltaisessa yrityksessä) pettänyt häntä. Ja siellä kyllä oli perässäni yksi sinnikäs ihailija, jonka kanssa ei kyllä tapahtunut mitään ja into oli yksisuuntaista. 

Vierailija
152/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa tilanteessa tuli kyllä epäilyjä, mutta typerin kaikista oli se, kun ex luki salaa viestejäni miespuolisten kavereiden kanssa, ja kun todisteita pettämisestä ei löytynyt, niin päätteli että puhumme koodikielellä ja olen uskoton. Näin jälkikäteen olen miettinyt että näinköhän petti itse, kun oli niin mustasukkainen, mutta oli sen verran vänisevä ja ruma luuseri että on vaikea kuvitella hänelle mitään sutinoita.

Nauratti tuo hampurilaisen kanssa pettäminen :D kaikkea se sairas mieli kehittelee.

Vierailija
153/157 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa tilanteessa tuli kyllä epäilyjä, mutta typerin kaikista oli se, kun ex luki salaa viestejäni miespuolisten kavereiden kanssa, ja kun todisteita pettämisestä ei löytynyt, niin päätteli että puhumme koodikielellä ja olen uskoton. Näin jälkikäteen olen miettinyt että näinköhän petti itse, kun oli niin mustasukkainen, mutta oli sen verran vänisevä ja ruma luuseri että on vaikea kuvitella hänelle mitään sutinoita.

Nauratti tuo hampurilaisen kanssa pettäminen :D kaikkea se sairas mieli kehittelee.

Minä ajattelin samaa, että eksä varmaan petti mennen tullen, kun kerran oli niin sairaalloisen mustasukkainen, mutta vaikea myös kuvitella mihinkään sutinahommiin. Toisaalta, olinhan minä itsekin hänen kanssaan. 

Vierailija
154/157 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ( mies ) saattaa humalassa tai selvinpäin näyttää jonkun naisen valokuvaa ja sanoa "katso, kun piip onkin tässä kaunis. 

Vierailija
155/157 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut ex on "nykyiselle" jostain syytä pilkan aihe. Hän puhuu tästä TODELLA epäkunnioittavasti. 

tämä sattuu.

suuttuu ja paiskoo ovea, jos suutun noista kamalista puheista! 

Vierailija
156/157 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ( mies ) saattaa humalassa tai selvinpäin näyttää jonkun naisen valokuvaa ja sanoa "katso, kun piip onkin tässä kaunis. 

Nollatoleranssi tuolle!

Vierailija
157/157 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuollut ex on "nykyiselle" jostain syytä pilkan aihe. Hän puhuu tästä TODELLA epäkunnioittavasti. 

tämä sattuu.

suuttuu ja paiskoo ovea, jos suutun noista kamalista puheista! 

Nollatoleranssi myös tuollaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi