Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinun pettäneen?

Vierailija
04.03.2025 |

Mun miesystävä syytti flirttailusta. Tuijotin kuulemma viereisessä pöydässä istunutta miestä sillä silmällä koko illan. Ja avautui tästä tietenkin vasta muutaman päivän päästä.

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin olemaan sairaalassa kolme yötä. Kuulema vain esitin sairasta, että voisin katsella hyvännäköisiä lääkäreitä kauemmin :D 

Vierailija
42/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikainen tyttöystäväni halusi harrastaa aina seksiä ennen, kun lähdin kaverien kanssa baariin, etten menisi sinne "kassit täynnä" pettämään. Eipä tuo tosin minua haitannut :) 

Entinen poikaystävä halusi myös, tietysti aina kun olin laittanut ja lähdössä ovesta. Seksi on aina  tuolloin kovakouraista ja halusi välttämättä riisua ihan kaikki vaatteeni ja veti hiukset sekaisin. Laittautuminen kesti aina näiden sessioiden jälkeen. Välillä tuntui, että rikkoi tahallaan sukkahousut. 

Ei kyllä tehnyt tuon jälkeen mieli edes jutella miehille, eli ilmeisesti toimi. Onneksi erottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuulemma väitti aikoinaan, että 25 v. äitini oli tehnyt minulle pikkukylän 60 v. rapajuopolle. Äiti oli kotiäiti, jolla oli 3 mua vanhempaa lasta, joista vanhin 5 v.

Isän kuoltua 45 v iässä, kodissamme pistäytyi ventovieras nainen. Oli kai isän viimeinen salarakas. Myöhemmin eräs mies kertoi, että kun äiti odotti minua, isälläni oli ollut pitkä salasuhde hänen leskiäitinsä kanssa. Nainen oli ollut yli 50 v, isäni alle 30 v.

Vierailija
44/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikainen tyttöystäväni halusi harrastaa aina seksiä ennen, kun lähdin kaverien kanssa baariin, etten menisi sinne "kassit täynnä" pettämään. Eipä tuo tosin minua haitannut :) 

Entinen poikaystävä halusi myös, tietysti aina kun olin laittanut ja lähdössä ovesta. Seksi on aina  tuolloin kovakouraista ja halusi välttämättä riisua ihan kaikki vaatteeni ja veti hiukset sekaisin. Laittautuminen kesti aina näiden sessioiden jälkeen. Välillä tuntui, että rikkoi tahallaan sukkahousut. 

Ei kyllä tehnyt tuon jälkeen mieli edes jutella miehille, eli ilmeisesti toimi. Onneksi erottiin.

Tuo oli seksuaaliväkivaltaa. Toivottavasti olet päässyt yli ja voit taas jo olla miesten kanssa. 

Vierailija
45/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä lähetti personal trainerille jotain sairaita viestejä kuvitellen meillä olevan suhteen. Ja eksä oli jo eksä siinä vaiheessa!

Vierailija
46/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli mustasukkainen. Häiriköi kaikki suhteeni rikki. Kun en ollut tekemisissä alkoi häiriköimään kaikkia joiden kanssa kuvitteli minun tapailevan.

Vierailija
47/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli mustasukkainen. Häiriköi kaikki suhteeni rikki. Kun en ollut tekemisissä alkoi häiriköimään kaikkia joiden kanssa kuvitteli minun tapailevan.

Oletko mies vai nainen?

Mummini onnistui katkaisemaan isäni välit vaimoonsa ja lapsiinsa, koska "hänen poikansa" pitää saada olla villi ja vapaa eikä kukaan ole riittävän hyvä nainen paisi hän itse. 

Vierailija
48/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Mummini onnistui katkaisemaan isäni välit vaimoonsa ja lapsiinsa, koska "hänen poikansa" pitää saada olla villi ja vapaa eikä kukaan ole riittävän hyvä nainen paisi hän itse. 

Mies.

Vierailija
49/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Mies.

Äiti taitaa olla historiaa, kun puhut imperfektissä. Joskus äitien kuolema tuo mukanaan jotain hyviäkin asioita (omalla kohdallani on näin).

Vierailija
50/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa mennä minnekään, en nähdä kavereita, ulkoilustakin tulee kysymystä, kirjastot ei ja autas jos näet kavereita!!!!!

oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin poikki ja rikki!

Vierailija
51/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en saa mennä minnekään, en nähdä kavereita, ulkoilustakin tulee kysymystä, kirjastot ei ja autas jos näet kavereita!!!!!

Aloita lähtemisen suunnittelu jo tänään. Etsi self helpiä/ vertaistukea/ keskusteluapua jne. 

Ja ole varovainen!

Vierailija
52/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia! Kuulostaa siltä, että sinun on parempi elää ilman puolisoasi. Muista, että jos ero tuo tullessaan vainoamista tai muuta kiusaamista niin apua on saatavilla. Vinkki: etsi netistä näiden asoiden hoitoon erikoistunut ryhmä. He auttavat hätätilanteessa, ja vainoaminen loppuu takuuvarmasti.

Vierailija
53/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäili, että mulla on suhde mm. omaan veljeeni ja lapsuudenystävääni, joka on nainen, kuten itsekin.

Vähemmän yllättäen paljastui, että hänellä itsellään oli suhteemme aikana sutinaa siellä täällä. 

Vierailija
54/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäili, että mulla on suhde mm. omaan veljeeni ja lapsuudenystävääni, joka on nainen, kuten itsekin.

Vähemmän yllättäen paljastui, että hänellä itsellään oli suhteemme aikana sutinaa siellä täällä. 

Suhde omaan veljeen, jaiks 😬

Vierailija
55/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin olemaan sairaalassa kolme yötä. Kuulema vain esitin sairasta, että voisin katsella hyvännäköisiä lääkäreitä kauemmin :D 

Oletko ammattinäyttelijä XDDDD

Vierailija
56/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisteilla on paljon insestistä ajattelua/ toimintaa. 

Vierailija
57/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä kans kuvitteli, että mulla on suhde mun isäpuoleen, koska "oltiin liian hyvissä väleissä". Olis myös halunnut katsoa mun kanssa aina jotain outoa isäpuoli/velipuoli-p*rnoa. Inhottavaa.

Vierailija
58/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä akat vaan solvaa miehiä kun munat kokoajan mielessä

Vierailija
59/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Pokemon Go oli vasta tullut, pelasin sitä paljon. 

Kerran tulin kotiin harrastuksesta myöhemmin kuin normaalisti, koska olin metsästänyt erästä haluamaani pokemonia kämppämme lähellä, käytännössä siis kiertänyt taloa ympäri ja kävellyt lähimaastoissa puolisen tuntia. Tulin kotiin hehkuttaen miten vihdoin nappasin tämän pokemonin, mutta mies oli varma että olin ollut pettämisreissulla.

Karvaiset kaverit.

Vierailija
60/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin käytännön asioista lasten äidin kanssa. Hyvin riitaisasta erosta vuosikymmen ja lasteni äidillä oma kumppani jo yli viisi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi