Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinun pettäneen?

Vierailija
04.03.2025 |

Mun miesystävä syytti flirttailusta. Tuijotin kuulemma viereisessä pöydässä istunutta miestä sillä silmällä koko illan. Ja avautui tästä tietenkin vasta muutaman päivän päästä.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tukkaa kiinni kun irtosi ponihännästä. Se ilmeisesti ajatteli sen olevan flirttailua.

Taisi samalla tissisi nousta törrölleen, kun nostit kädet taakse ylös? Mies oli oikeassa, flrttailit. 

Mieti onki tissisi melko muodokkaat, joita kelpa näytellä?

Vierailija
22/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin konsertissa, jossa istutaan konserttisalissa. Mies oli vihainen kun olin pitänyt silmäpeliä miksaajien kanssa. Miksaajat istui takimmaisen rivin takana. En käsitä, mitem olisin sinne pystynyt flirttailrmaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli nähnyt mun käyvän Vauvan Parisuhde&perhe-palstalla ja meni sinne sitten itse. Näki että olen klikannut auki ketjun jossa keskustellaan pettämisestä. 

Raivostui kun oli varma että se on minun kirjoitukseni ja minulla on salasuhde.

Vierailija
24/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kuulemma töissä miesvaltaisella alalla vain miesten takia. Epäili kaikkia miehiä.

Ihan suomalainen mies. 

Kyllä suomipojat osaa olla ihan sekopäisiä. Minä olin kuulemma jumpassa vain iskeäkseni siellä olevia ukkomiehiä, jep, jep. Se sälli ei kestänyt sen pitempään.

Onko sulla paljonkin kokemusta muista maista olevista miehistä?

Vierailija
25/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeni soi, ja miesystäväni sieppasi sen ja alkoi tentata soittajaa. Soittaja oli kultaseppä, joka ilmoitti, että korvikseni oli korjattu. Puhelu kesti muutaman lauseen sijasta monta minuuttia. Oli aika noloa hakea korvikset liikkeestä. 

Jatko-osa nähtiin parin päivän kuluttua, kun miesystäväni sai päähänsä, että ei ollutkaan ollut korviksista kysymys, vaan että olin ostanut jotain paljon epäilyttävämpää. Miehellä oli tapana kehrätä näitä juonia puolivalmiiksi, joten en aina edes tiennyt, mistä hän syytti minua.

Entinen miesystävä siis.

Vierailija
26/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyinen parisuhteeni, joka on kestänyt kohta 18 vuotta, on näissä pettämisasioissa aika kieroutunut. Molemmat olemme pettäneet toisiamme, mieheni jäi ensin kiinni ja melkein 10 vuotta myöhemmin mä petin, viikon päästä kerroin siitä ihan itse. Jo vuosia olemme olleet lähinnä kämppiksiä, mutta mieheni kanssa olen kasvanut siihen ajatukseen, että vaikka ollaan suhteessa, miehet haluavat muita naisia. Vaikka rakastaisi omaa puolisoaan, haluaa muita. Ja että mies pettää jos on tilaisuus olla jäämättä kiinni. Mun mies saattaa ajatella samoin naisista, en tiedä.

Tähän vielä lisään hyvän miespuolisen ystäväni, joka on vaimolleen kaikki kaikessa ja pettää tätä silti kaikkien kanssa jatkuvasti.

Olen miettinyt, että KUN tästä eroamme, en tiedä onko musta parisuhteeseen. Tulen olemaan todella kyyninen miehiä kohtaan, koska elämäni miehet ovat pettäviä käärmeitä. Uskon, että mieheni on pettänyt mua lukuisia kertoja, tila

Mies haluaa muilta seksiä vaikka on parisuhteessa? Mutta sinäkin petit niin samaa voisi sanoa sinusta. Et uskoisi kuinka monen varatun naisen kanssa olen maannut. Itselle on monesti tullut yllätyksenä miten vähän se parisuhde todellisuudessa naiselle merkkaa. Sen verran puolustan itseäni että yleensä olen kuullut vasta jälkeenpäin että ovat olleet varattuja. Olin nuorempana naivi, mutta vanhemmiten tajusin että ihan yhtä pahoja pettäjiä ne naiset ovat kuin miehetkin.

Vierailija
27/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30 vuotias ja miesystävän isoäiti kuoli. Olimme sitten hautajaisissa jonne en olisi edes halunnut lähteä, koska en ollut tuoloin vielä nähnyt kuin hänen vanhempansakkin vain pari kertaa ohimennen. Olin sairaalloisen ujo ja arka vielä tuolloin. Kirkon ovella ihmiset sitten kättelivät vainajan puolisoa ja tuli minun vuoroni. Pappa näytti niin surulliselta ja hauraalta, että tein puolittaisen halausotteen. Huomasin jo hautajaisissa, että miesystävälläni oli kumma puolittainen ilkeå virne naamallaan koko tilaisuuden ajan. Pois lähiessä autossa mies sitten tokaisi pettyneellä äänellä, että "Vai sillä lailla". Ihmettelin, että mitä?  Kuulemma selvisi miksi en ollut ollu halukas tulemaan hautajaisiin. Minulla oli suhde hänen isoisänsä kanssa! Huusi kuinka pidin häntä tyhmänä kun kuvittelin että hän ei huomaa kuinka yritimme "salaa" halailla kättelyjonossakin. Miehen järki palasi viikon kuluessa, mutta tilanteet eivät jääneet siihen, kuten eivät yleensä. Emme ole enää olleet pari moneen kymmeneen vuoteen. 

Vierailija
28/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-"miehellä" oli tapana ottaa pitää minuutilleen kirjaa siitä, kauanko tulin töistä kotiin. 5 min normaalia pidempää työmatkaa joutui jo selittämään. "Mies" oli työtön alkoholisti.

Tuo "mies" oli hyvä 😀 👍

Vierailija
29/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin konsertissa, jossa istutaan konserttisalissa. Mies oli vihainen kun olin pitänyt silmäpeliä miksaajien kanssa. Miksaajat istui takimmaisen rivin takana. En käsitä, mitem olisin sinne pystynyt flirttailrmaan. 

Eksä oli riehuva mustasukkainen hullu. Telkkarin miehiä katsoin "sillä silmällä". Flirttailin hänen ystävänsä kanssa, kun puhuin samoin kuin muille. Kuntosalille menin miesten takia. Jne.

Oltiin nykyisen kanssa pienimuotoisessa musiikkiesityksessä. Kitaraa soittava mies katsoi jatkuvasti suuntaani. Nykyinen otti sen kohteliaisuutena/ hauskana.

Vierailija
30/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin autoajelulla  huvikseni viereisessä kaupungissa joka oli mulle outo. Tyyppi halusi tietää mihin parkkeerasin autoni??

Vierailija
31/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli kaunis myyjä joka hymyili ja tervehti. Hymyilin ja tervehdin takaisin. Silloisen tyttöystävän mielestä flirttailin kyseiselle naiselle. "Pitikö olla noin mairea hymy?". Joo olisi varmaan pitänyt äristä ja näyttää hampaita.

Toisella tyttöystävällä oli niin heikko itsetunto että jatkuvasti kyseli miksi olen hänen kanssaan kun voit saada kenet tahansa. Ei suoraan sanonut että petän, mutta luulen että koko ajan epäili. Eihän sitä naista kovin pitkään jaksanut kun kävi liian rasittavaksi.

Vierailija
32/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lähikuppilassa ja kun tulin vessasta, oli exä kuin myrskyn merkki. Katosimme kuulemma "kätevästi samaan aikaan". Kyselin ihan monttu auki, että siis ketkä me? No minä ja n. 80- vuotias kylän juoppo! Olimme kuulemma käyneet yhdessä baarin vessassa. Hyi v...... 

Vierailija
33/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kuulemma töissä miesvaltaisella alalla vain miesten takia. Epäili kaikkia miehiä.

Ihan suomalainen mies. 

Kyllä suomipojat osaa olla ihan sekopäisiä. Minä olin kuulemma jumpassa vain iskeäkseni siellä olevia ukkomiehiä, jep, jep. Se sälli ei kestänyt sen pitempään.

Olen eri. On yksi kokemus, joten ei pysty yleistämään. Nuoriakin oltiin.

Hän suuttui sekunnissa, kun eräs toinen mies tuli siihen luoksemme pyörimään. En ymmärtänyt kieltä, joten en tiennyt mitä mies sanoi tälle miehelleni. Ylimääräinen mies häipyi ja alettiin selvittää asiaa. Kerron, että tosiaan olin törmännyt ko. mieheen päivällä, hän oli yrittänyt saada minua mukaansa, jopa fyysisesti, jolloin löin ahdistelijaa. Riita oli siinä. Tilanne rauhoittui, eikä siihen palattu enää ikinä. Kun olin Suomessa ilman häntä, ei ollut mitään vainoharhoja tekemisistäni.

Vierailija
34/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme risteilyllä yökerhossa. Mies lähti käymään vessassa. Toinen mies eksyi pyödän viereen notkumaan ja sammaltamaan "mitäs tyttö". Mieheni oli varma, että olin lähdössä hänen mukaansa.

Tämä mies on siis jo ex

Vierailija
35/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyinen parisuhteeni, joka on kestänyt kohta 18 vuotta, on näissä pettämisasioissa aika kieroutunut. Molemmat olemme pettäneet toisiamme, mieheni jäi ensin kiinni ja melkein 10 vuotta myöhemmin mä petin, viikon päästä kerroin siitä ihan itse. Jo vuosia olemme olleet lähinnä kämppiksiä, mutta mieheni kanssa olen kasvanut siihen ajatukseen, että vaikka ollaan suhteessa, miehet haluavat muita naisia. Vaikka rakastaisi omaa puolisoaan, haluaa muita. Ja että mies pettää jos on tilaisuus olla jäämättä kiinni. Mun mies saattaa ajatella samoin naisista, en tiedä.

Tähän vielä lisään hyvän miespuolisen ystäväni, joka on vaimolleen kaikki kaikessa ja pettää tätä silti kaikkien kanssa jatkuvasti.

Olen miettinyt, että KUN tästä eroamme, en tiedä onko musta parisuhteeseen. Tulen olemaan todella kyyninen miehiä kohtaan, koska elämäni miehet ovat pettäviä käärmeitä. Uskon, että mieheni on pettänyt mua lukuisia kertoja, tila

Terapia voisi auttaa.

Mitä väliä sillä on miehen pettämiseen, että hän on naiselleen kaikki kaikessa? Ei kukaan petä siksi, ettei toinen välitä riittävästi vaan siksi, ettei toisen antama validaatio riitä ikuiseen auki ammottavaan tarpeeseen ja siksi sitä pitää saada monelta. 

Vierailija
36/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suomalainen mies. 

Olen eri. On yksi kokemus, joten ei pysty yleistämään. Nuoriakin oltiin.

Hän suuttui sekunnissa, kun eräs toinen mies tuli siihen luoksemme pyörimään. En ymmärtänyt kieltä, joten en tiennyt mitä mies sanoi tälle miehelleni. Ylimääräinen mies häipyi ja alettiin selvittää asiaa. Kerron, että tosiaan olin törmännyt ko. mieheen päivällä, hän oli yrittänyt saada min

Tarkotin lähinnä kommentillani sitä että kyllä niitä mustasukkaisia hulluja löytyy muistakin maista, eikä ole vain suomalaisten yksinoikeus. Tämä sinun kommenttisikin todisti sen

Vierailija
37/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on se, että nämä miehet ovat varmoja, että heidät jätettiin siksi, että oli pakko päästä jonkun muun matkaan eikä siksi, ettei heidän kanssaan pysty olemaan.

Jos minulla olisi ollut joku, en olisi jättänyt sitä pettämiseen vaan lähtenyt lopullisesti mukaan. Miksi olisin ollut hullun kanssa ja harrastellut pettämistä siinä samassa.

Vierailija
38/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on se, että nämä miehet ovat varmoja, että heidät jätettiin siksi, että oli pakko päästä jonkun muun matkaan eikä siksi, ettei heidän kanssaan pysty olemaan.

Jos minulla olisi ollut joku, en olisi jättänyt sitä pettämiseen vaan lähtenyt lopullisesti mukaan. Miksi olisin ollut hullun kanssa ja harrastellut pettämistä siinä samassa.

Koska se mies jonka kanssa petit ei välttämättä halua parisuhdetta. Ei se ole aina omissa käsissä. Minullakin on ollut vakipanoja jotka myöhemmin olisi halunnut vakavampaa kun oli tunteita herännyt. Itse en halunnut jatkaa

Vierailija
39/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se mies jonka kanssa petit ei välttämättä halua parisuhdetta. Ei se ole aina omissa käsissä. Minullakin on ollut vakipanoja jotka myöhemmin olisi halunnut vakavampaa kun oli tunteita herännyt. Itse en halunnut jatkaa

No kun en harrasta irtoseksiä, mutta varmaan miehen mielestä sekin oli huijausta, vaikka jokainen minut tunteva ihmettelisi, jos lähtisin jonkun mukaan tuosta vaan.

Vierailija
40/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ja olin 5min pidempään, kuulemma minulla on salasuhde kassatytön kanssa tai vähintään käyn flirttailemassa sille. 

Jos katsottiin elokuvaa, kysyi ensin kuka on mielestäni kuumin näyttelijä, ja sai raivarin vastauksesta. Itse toki oli ensin kuolannut päätähteä puolet elokuvasta. 

Kavereitani en saanut tavata ilman häntä, koska he olivat huonoa seuraa, eivät tykänneet tyttöystävästäni ja hommaisivat minulle toisen naisen. Toivottavasti olisivat tehneet niin, olisin päässyt hänestä eroon nopeammin.

Erotessamme vainosi puoli vuotta, kunnes poliisi tuli väliin. Silloin hän näki minut kerran kävelemässä erään opiskelukaverini kanssa bileistä kotiin, joten hän selvitti kaverini nimen ja lähetti tälle tappouhkauksia. Autoani kävi naarmuttamassa. 

Onneksi ei olla nähty 15 vuoteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan