Nyt itketään jo broilerinlihansyönnin takia
Yhyy... mutku luonnon monimuotoisuus kärsii ja torakka kärsii kun etuoikeutettu valkoinen syö kanaa... yhyy...
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/978f9399-2b67-46fc-af06-968df9fb20…
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti vihervasemmisto pahoittaa aina teidän mielen : )
Ensin lähtee punainen liha, nyt valkoinen, sitten kala. Askel kerrallaan kohti vihreää utopiaa. Tietenkään etnisten kebabia ei lasketa ja lueta lihaksi lainkaan.
olipas taas turbojuntti kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kana on halpaa ja hyvää. Sekä helppoa.
Joskus löysin härkäpapuvalmisteen pakkasesta tarjoustuotteena. Kokeilin ja oli hyvä.
Sitä ei enää löydy. Muut valmisteet ei takenteeltaan, maultaan ja maustettavuudeltaan iske.
Silti rehellinen kasvisruoka on parempaa. Kuin soijasta väännetyt moskat. Siksi en Vaihda lihaa niihin vaan teen kokonaan pelkän kasvisruuan.
mikä vika soijassa. kaikkien tutkimusten mukaan terveellistä syötävää
1. Maku
2. Suutuntuma
3. Aiheuttaa vatsavaivoja
Tuossa soijan suurimmat viat. Suurin kyllä kohta 3.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut syömään entistä enemmän lihaa ihan vaan siksi koska en pidä siitä että yhteiskunta pyrkii ohjailemaan meidän käytöstä.
uhmaikäsen kiukkupetterin pikku kapinat
Liha on hyvänmakuista ja terveellistä, joten sitä kannattaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä arvojaan pakottavia aktivisteja pitää oikeasti alkaa ampumaan!
Mene nyt vaikka hirvimetsälle tai kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kana on halpaa ja hyvää. Sekä helppoa.
Joskus löysin härkäpapuvalmisteen pakkasesta tarjoustuotteena. Kokeilin ja oli hyvä.
Sitä ei enää löydy. Muut valmisteet ei takenteeltaan, maultaan ja maustettavuudeltaan iske.
Silti rehellinen kasvisruoka on parempaa. Kuin soijasta väännetyt moskat. Siksi en Vaihda lihaa niihin vaan teen kokonaan pelkän kasvisruuan.
mikä vika soijassa. kaikkien tutkimusten mukaan terveellistä syötävää
1. Maku
2. Suutuntuma
3. Aiheuttaa vatsavaivoja
Tuossa soijan suurimmat viat. Suurin kyllä kohta 3.
siis viittaatko nyt prosessoimattomiin soijapapuihin vai mihin tuolla maulla ja suutuntumalla?
ja vatsa tottuu palkokasveihin ellei kyse ole allergiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvien metsästys ei ole sallittua tähän aikaan vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siellä voi taas ampua kiukuspäissään ulkoilijoita ja sanoa että oho luulin eläimeks
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut syömään entistä enemmän lihaa ihan vaan siksi koska en pidä siitä että yhteiskunta pyrkii ohjailemaan meidän käytöstä.
Näin minäkin teen. Käytän myös havaintojani äänestysperusteena, arvojen tuputtajat helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin teen. Käytän myös havaintojani äänestysperusteena, arvojen tuputtajat helvettiin.
montako vuotta sitten sun vehje lakkas seisomasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D lihajuntin kiukunpuuskat
Syön vegaanit.
Arvojen pakotus on sairasta.
Minusta on sairasta vaatia ihmisiä hyväksymään eläinten mur_haaminen. Ei eroa lapsen mur_haamisesta, koska emme ihmisinä ole mikään kaikkien yläpuolella oleva laji niinkuin jotkut kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikuinen, ei minua tarvitse holhota kuin jotain pentua. Sinä taidat olla lapsen tasolla kun sinua holhotaan että sinun pitäisi syödä vähemmän lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin lähtee punainen liha, nyt valkoinen, sitten kala. Askel kerrallaan kohti vihreää utopiaa. Tietenkään etnisten kebabia ei lasketa ja lueta lihaksi lainkaan.
Puna-ahvenen sijaan uuniin kuuluu puna-aktivisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikuinen, ei minua tarvitse holhota kuin jotain pentua. Sinä taidat olla lapsen tasolla kun sinua holhotaan että sinun pitäisi syödä vähemmän lihaa.
kiukuttelet kun pikkulapsi jolle äiti ei ostanut kaupasta tikkaria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puna-ahvenen sijaan uuniin kuuluu puna-aktivisti.
itke lisää putinisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, ettei kaikilla ihmisillä ole moraaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin, jos tässä puhuttaisiin vain kasviksista, mutta kun puhutaan nimenomaan näistä härkiksistä ym. ultraprosessoiduista lihankorviketuotteista niin uskoisin, että maustamaton liha, jonka itse paistaa on terveellisempi ja ravitsemuksellisesti parempi vaihtoehto.
Onko kaupassa jäänyt proteiinikorvikkeet hyllyihin? Tässä jutussa haiskahtaa ideologia ja kaupan agenda.
tää on idiotismin huippu tosiaan lanseerata kasvissyönti noiden prosessoitujen tuotteiden kautta. linssejä, kikherneitä, papuja jne saa paljon halvemmalla
ja joo, lihatuotteita on myös kaupoissa aina hyllyt täynnä punalaputettuna kun ei näytä käyvän kaupaks
Määräänsä suhteutettuna näitä lihankorvikkeita on enempi alennuksessa. Monet lihat on pilattu suolaamalla ne valmiiksi tai pahan makuisilla marinaadeilla.
"lihankorvikkeissa" vasta suolaa ja lisäaineita onkin. niinjoo tuo marinadihan on siinä pääasiassa siks että lisää säilyvyyttä
yksinkertaisia kasvispihvejä jne, tekee todella helposti itse ja hinta on ehkä kymmenyksen luokkaa mitä näissä kaupan valmisteissa, eikä ole lisäaineita