Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos selviäisi, että miehesi olisi pettänyt sinua vuosia?

Vierailija
09.03.2007 |

Olette avioliitossa ja teillä on yhteisiä lapsia ja yhteinen omaisuus.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin, koska en ole sinisilmäinen, mutta en silti aio siitä yöunia menettää. En nimittäin ole itsekään ihan viaton.

Vierailija
22/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseski lähtisin jakamaan persettä, kun on toi pettäminen käynyt omassakin mielessä joskus, en vaan ole viittinyt.

Kolmanneksi jatkaisin elämään ihan normaalisti. Mulla on kiva mies, joka on hauskaa ja hyvää seuraa, pitää meistä hyvää huolta. Sillä on myös rahaa niin paljon, että ei huvita senkään takia lähteä, ja ruveta kituuttelemaan mun pienellä palkalla. Sängyssä meillä menee hyvin. Lapsille se on hyvä isä.

en mä sitä vaihtaisi pois, vaikka se nyt oliskin sitä munaansa jossain käynyt uittamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun ei mies käynyt viihteellä, ainoastaan (päivä)töissä. Muut ajat vietti taloa rakentaen tai nukkuen.

En tiedä tämän suhteen laadusta, mutta luulen, että mieheni on tunnekylmä. Minulle hän esitti rakastavaa aviomiestä ja olihan hän hyvä isä lapsille. Monesti tosin epäilin hänen luottamustaan (puhelin äänettömällä jne.), mutta aina hän kielsi kaiken ja sanoi, että olen sekaisin päästäni, kun epäilen tuollaisia... Joo-o, nytpä sitten olen totaalisen sekaisin päästäni, kun kaikki on paljastunut.

Vierailija
24/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sopineet " vapaasta suhteesta" . Niinpä ukko elää kaksoiselämää esim työpaikkakunnalla ihan avoimesti. En tiedä, elävätkö naiset omalla tahollaan - teoriassahan heillä on siihen oikeus, mutta harvalla on aikaa...

Näiden miesten työkaverina on harmillista olla - itse tiedän olevani omalle miehelleni uskollinen, mutta arvatkaapa uskooko sitä kukaan muu kun joudun noiden julkipukkien kanssa liikkumaan!

Vierailija
25/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä kun ei mies käynyt viihteellä, ainoastaan (päivä)töissä. Muut ajat vietti taloa rakentaen tai nukkuen.

En tiedä tämän suhteen laadusta, mutta luulen, että mieheni on tunnekylmä. Minulle hän esitti rakastavaa aviomiestä ja olihan hän hyvä isä lapsille. Monesti tosin epäilin hänen luottamustaan (puhelin äänettömällä jne.), mutta aina hän kielsi kaiken ja sanoi, että olen sekaisin päästäni, kun epäilen tuollaisia... Joo-o, nytpä sitten olen totaalisen sekaisin päästäni, kun kaikki on paljastunut.

Kuulostaa aika kauhealta. Missä välissä hän on oikein ehtinyt suhdettaan ylläpitää ja miksi ihmeessä?! Mun isäni teki aikanaan samoin eli piti vuosia rinnakkaissuhdetta äitini tietämättä. Kun asia selvisi, isäni lensi kuin leppäkeihäs. Yritti ainakin kolme ekaa vuotta palata takaisin mutta äiti ei huolinut...Tsemppiä ap!

Vierailija
26/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei illalla käy hippaamassa, ei se vielä mitään todista!

Vierailija
27/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan itse kuitenkaan kertonut, kun noin kauan on asiaa salassa pitänyt.

Vierailija
28/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisia ihmisiä voi kahlita. Toiset pettää toiset ei. Sen voi tehdä myös työaikana jos niin haluaa. Ja oikeesti monet ihmiset käyvät viihteellä ihan vain hauskaa pitämässä. En ymmärrä moista aviopuolison " päästämistä" .... Taidat olla mies, joka ei päästä vaimoaan mihinkään, niitähän riittää :(

Vierailija
29/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se on sellainen nainen, jonka kanssa hänellä oli (seksi)suhde silloin, kun tapasin mieheni. Nainen oli tällöin naimisissa. Tein silloin miehelle selväksi, etten ala tapailemaan miestä, jolla on suhde johonkuhun muuhunkin. No, silloin mies väitti ilmoittaneensa ko. naiselle, että on tavannut minut ja on kanssani ihan vakavissaan aloittamassa seurustelun. Tottahan silloin häntä uskoin. Luulen, että se silloin loppuikin, mutta ajan kuluessa jompi kumpi otti yhteyttä toiseen. Kyllä tekee pahaa. Mun ymmärrykseen ei vain mene se, että miksi mentiin naimisiin ja tehtiin lapset! Ilmeisesti tämä nainen on himoinnut miestäni kaikki nämä vuodet. Nytpähän sai sen paskiaisen ikiomakseen, pitäkööt hyvänään! Kyllä kuvottaa.

Vierailija
30/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei aikuisia ihmisiä voi kahlita. Toiset pettää toiset ei. Sen voi tehdä myös työaikana jos niin haluaa. Ja oikeesti monet ihmiset käyvät viihteellä ihan vain hauskaa pitämässä. En ymmärrä moista aviopuolison " päästämistä" .... Taidat olla mies, joka ei päästä vaimoaan mihinkään, niitähän riittää :(

Olen vaimo, jonka mies ei päästä minnekään - varmaan juuri koska pettäisin heti ekan tilaisuuden tullen....

Itselleni yksi hailee pettääkö mieheni, ihme jos ei petä kun niin moni sitä nykyään tekee. Sellaisetkin, joista sitä ihan heti ei uskoisi.

23

Vierailija
31/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi käsittää, miksi menimme ylipäänsä naimisiin (4 v. aviossa) ja mies halusi lapsetkin maailmaan. Kumpa olisin vain saanut hänet kiinni jo ennen näitä. Tuntuu, että voisin repiä riekaleiksi molemmat kus*päät. Heti, kun lähdin lasten kanssa, tämä samainen akka raahasi tavaransa kotiimme. Tekee niin pahaa ajatella niiden kotileikkiä. Ja vielä talossa, jonka mieheni ja minä omin käsin rakensimme!!!!

ap