Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos selviäisi, että miehesi olisi pettänyt sinua vuosia?

Vierailija
09.03.2007 |

Olette avioliitossa ja teillä on yhteisiä lapsia ja yhteinen omaisuus.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuus tai lapset eivät ole mikään este erolle; omaisuus menee jakoon ja saisin jäädä asumaan kotiin lasten kanssa eron tullen.

Ehkä sellaisen yhdenillanjutun voisin antaa miehelle (EHKÄ) anteeksi, mutta vuosien pettämistä en, koska vuosien pettäminen ei ole mikään vahinko vaan tarkkaan harkittu teko, jolla mies osoittaisi, ettei kunnioita ja rakasta minua laisinkaan.

Vierailija
2/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuollaisen jälkeen voisi ikinä luottaa toiseen? ei mitenkään, un ajattelee että pidemmän aikaa on kuljettanut toista naista kuvioissa mukana. jonkin panon voisin anteeksi antaakkin mutten mitään vuosien sivusuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOnkun irtopanon voisin vielä antaa anteeksi, mutten vuosikausien häikäilemätöntä pettämistä.

Vierailija
4/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestänyt pettäminen (kaksoiselämä) olisi mahdoton antaa anteeksi.

Vierailija
5/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista on mahdoton antaa anteeksi

Vierailija
6/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmani on siis romahtanut. Muutin lasten kanssa pois vastavalmistuneesta talostamme ja laitoin eron vireille. Olen henkisesti aivan romuna. En voi uskoa, että mieheni ja lasteni isä on tehnyt jotain näin käsittämätöntä. Tunnen ihan järkyttävää vihaa häntä kohtaan ja rehellisesti sanottuna toivoisin, että hän kuolisi. Olen todella katkera siitä, että hän on tuhonnut perheemme. Kuitenkin kaipaan häntä, mikä on aivan sairasta. Millä tällaisesta voi yleensä selvitä takaisin elämään??? Olimme yhdessä yli 7 vuotta.

ap

Vierailija
7/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jää hautomaan asiaa yksin.

Vierailija
8/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin lapsien kanssa pois. Pohja lähti kaikelta, vaikea luottaa enää kehenkään. Taisin myrkyttää mieleni miehiä kohtaan. Olen asunut jo kaksi vuotta omillani, enkä olisi vielä valmis uuteen suhteeseen, en edes yhden illan. Tunnen vihaa ja surua, mikä oikeus hänellä oli pilata kaikki?!?

Vierailija
9/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli hirveä teko sua kohtaan, sympatiat sulle. Kyllä sinä vielä tästä kuopasta ylös nouset, vaikkei varmasti nyt siltä tunnukaan. Voimia toivotan.

Vierailija
10/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkästä pettämisestä on kyse?

jini

Vierailija
11/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän pettänyt sinua vuosia saman naisen kanssa vai onko niitä ollut useampia?

Vierailija
12/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, miksi menimme ylipäänsä naimisiin (4 v. aviossa) ja mies halusi lapsetkin maailmaan. Kumpa olisin vain saanut hänet kiinni jo ennen näitä. Tuntuu, että voisin repiä riekaleiksi molemmat kus*päät. Heti, kun lähdin lasten kanssa, tämä samainen akka raahasi tavaransa kotiimme. Tekee niin pahaa ajatella niiden kotileikkiä. Ja vielä talossa, jonka mieheni ja minä omin käsin rakensimme!!!!

ap

Vierailija
13/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositilanteessa meillä tosin ei olisi yhteinen omaisuus, koska meillä on avioehto ja minä olen se varakkaampi...samoin talosta omistan enemmän eli mies saisi kyllä kalppia tiehensä armaansa luo.

Vierailija
14/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle ap! Onko sillä naisella lapsia? Etkö ole aavistanut mitään? Kauhee mies kun on voinut tehdä noin!

Vierailija
15/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä toista naista mutta MUISTA,OMA MIEHESI SYYLLINEN!!!!!

Vierailija
16/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä tosiaan miksi halusi sinun kanssa naimisiin...

Voimia kovasti, haethan ulkopuolista apua niin jaksat paremmin!

Vierailija
17/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en aio rasittaa sillä päätäni. Jos pettää niin pettää, en jaksa ruveta vahtaamaan, enkä oikeastaan halua edes tietää!

Vierailija
18/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi jos jatkunut vuosia.

Hankkiutuisin eroon miehestä mahdollisimman pian. Suhteen jatkamiseen en uskoisi hetkeäkään, sillä petturi on petturi ja jos on kerta ruvennut siihen monesti, ei mikään estä tekemästä uudelleen. Eikä koskaan voisi luottaa häneen täysin.

Vierailija
19/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päästetään esimerkiksi kavereiden kanssa viihteelle, ja ukko saattaa olla yönkin poissa eikä vaimokulta arvaa mitään.

Työmatkoilla suurin osa perheen isistä yrittää saada vierasta pillua, onhan se jo nähty.

Vierailija
20/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun varallesi on varmasti tarjolla parempaakin! Ex-naapurilleni kävi samoin; ja hän selvisi pahimman vihan ja epätoivon ylitse n. vuodessa. Elelee nyt onnellista ja tasapainoista elämää uuden mukavan miehen kanssa.