Kahvihuoneen herkkujen tyrkyttäjät - miten jaksaa näitä?
Aika ovat varmasti törmänneet näihin, jotka tuovat viikottain jotain herkkua kahvihuoneeseen ja sitten suureellisesti kehottavat (lue: pakottavat) muita syömään. Meillä aloitti loppuvuodesta töissä tällainen. Käydään viikottain toimistolla ja joka hemmetin viikko on sama show, kun minä ja yksi toinen emme edes maista. Itse en syö makeaa syistä, joita en työyhteisölle halua jakaa. Työkaverin syitä en tiedä. En haluaisi olla ilkeä, mutta en jaksaisi sitä tuputtamista joka viikko.
Miten te muut toimitte näiden kanssa? Huomenna olisi taas toimistopäivä ja vähän nyppii tämä jo valmiiksi.
Kommentit (66)
Kiitos en halua.
Mikä tuossa on vaikeaa?
Tuskin kukaan sitä pullaa sulle väkisin suuhun tunkee.
Anna loukkaantua ei oo sun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei töissä tätä ongelmaa ole ,mutta sen sijaan mies kantaa herkkuja mulle.
Joudun pitämään tiukkaa kuria rasvojen ja sokerin suhteen ,että en joutuisi lääkitykselle.
Hän tietää tämän, mutta silti. Kun ajaa konditorian tai leipomon myymälän kautta niin ostelee leivoksia ,tänään toi 4 laskiaspullaa. Ärähdinkin , että älä tuo noita kun tiedät tilanteeni. Hän pitää tätä hemmotteluna mua se vaan ärsyttää. Hän ei itse niitä syö, vaan mun pitäis ne mättää kiitollisena.
Siis mitä ihmettä? Ei itse syö ja kantaa sulle niitä? Onko hän joku feederi vai miksi? Jos mun mies kantaisi tuollaisia niin jättäisin syömättä ja myös jättäisin laittamatta roskiin. Saisi mies itse laittaa kunnes tajuaa, ettei kannata tuhlata rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos mutta eivät sovi minulle tälläkään kertaa".
Toistetaan riittävän monta kertaa eikä täsmennetä miksi eivät sovi.
3kk tätä jo takana. Mietin vaan, että miksi niitä pitää joka kerta tarjota ja tyrkyttää. Kysellä miksi en nyt ihan vähän voisi maistaa ja eihän se vähän nyt mitään haittaa. Tätä jatkuu pahimmillaan koko iltapäivän kahvitauko, jos satutaan olemaan kahdestaan.
Ap
Syökö hän itse niitä? Ehkä hän haluaa, että muut on samassa sopassa kuin hän. Mutta ajattele tätä asiaa niin, että miksi sinun pitää huolehtia loukkaantuuko hän, kun hän ei huolehdi sinun tunteista ja vain tyrkyttää vaikka kieltäydyt? Voisithan sinäkin loukkaantua vuorostasi.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei töissä tätä ongelmaa ole ,mutta sen sijaan mies kantaa herkkuja mulle.
Joudun pitämään tiukkaa kuria rasvojen ja sokerin suhteen ,että en joutuisi lääkitykselle.
Hän tietää tämän, mutta silti. Kun ajaa konditorian tai leipomon myymälän kautta niin ostelee leivoksia ,tänään toi 4 laskiaspullaa. Ärähdinkin , että älä tuo noita kun tiedät tilanteeni. Hän pitää tätä hemmotteluna mua se vaan ärsyttää. Hän ei itse niitä syö, vaan mun pitäis ne mättää kiitollisena.
Meillä mies ostelee minulle joskus suklaata. Tuolla ne kaikki on kaapissa. En tiedä milloin menee perille, että en ole syönyt sokeria moneen vuoteen.
Ei ole mikään feederi, mutta kuten jo sanoin hän pitää sitä hemmotteluna, ja kuvittelee, että olen ihan onnessani ja suukottelen häntä kun tuo leivoksia yms.mulle. Olen hoikka niin hän saattaa sanoa, että ei yksi leivos sua lihota, se lihominen ei ole ongelma, vaan näiden herkkujen epäterveellisyys. No täytynee kertoa ystävälliseen sävyyn ,jälleen, mikä tässä mättää.
Samaa nämä kahvihuonetyrkyttäjätkin luulevat, että muut ovat onnessaan heidän herkuistaan.
No en ole törmännyt tai jos olisinkin, niin en välittäisi sellaisesta. En voi syödä sokerisia asioita ja sanon vain "ei kiitos". Nykyään on paljon ihmisiä, jotka välttelee sokeria. Jotkut siksi, ettei se sovi heille ja osa ihan terveydellisistä syistä.