Minkä tuotteen olet viimeksi joutunut heittämään vasta ostettuna roskiin?
Itse jouduin heittämään purkillisen maustettuja voileipäkurkkuviipaleita. Ostin purkillisen amerikkalaisittain maustettuja kurkkuja, koska sitä kurkkua, mitä yleensä ostan, ei ollut silloin saatavilla.
Ja voi järkky, minkä makuisia, ällöttävän makeita. Ei pystynyt edes yhtä haukkausta maistamaan kun tuli kamala huono olo. Tykkään vähän makeista suolakurkuista, mutta en noin ällömakeista, joten jouduin heittämään koko purkin suoraan roskiin ja olemaan sitten ilman suolakurkkuja.
Kommentit (102)
No joo....pysyttäisikö asiassa eikä mentäisi sivuraiteille, plz. Ap
Aprikoosivispipuuro, miestä varten ostin, mutta jäi syömättä, kun meni käyttöpäivä niin pian vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tykätä maustekurkusta? Minä olen suuri makean ystävä (en kirjaimellisesti tosin), mutta suolakurkun kuuluu olla suolaista, ei mitään ällöttävää, makeaa maustekurkkua🤢 Tietysti ne ovat kaksi eri asiaa, mutta maustekurkuista puhutaan yleisesti suolakurkkuina, vaikka se on virheellinen nimitys ja erittäin veemäinen sellaiselle, joka luulee saavansa suolaista. Kyllä suuttuisin, jos tilaisin vaikka subin, ja saisin sinne maustekurkkua suoliksen sijaan.
Kyllä purkkien kyljissä lukee aina oikein, ovatko kurkut suola- vai maustekurkkuja tmv. Ilmeisesti tässä maassa vaan on niin paljon lukutaidottomia eli luettuansa ymmärtämättömiä ihmisiä, jos väittävät jotakin makeaa maustekurkkua suolakurkuksi.
Etikkaan säilötty kurkku voi olla mauste- tai suolakurkkua riippuen siitä onko liemessä sokeria vai ei.
Myös hapattamalla valmistettu kurkkusäilyke voi olla mauste- tai suolakurkkua riippuen siitä onko liemessä sokeria vai ei.
Mutta kun sokerittomia etikkakurkkuja ei käytännössä ole markkinoilla muuta kuin tasan yksi, ja sekin on uudehko tuote. Maustekurkun määritelmä taas ei ole se, onko liemessä sokeria. Sokerillisia hapankurkkuja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi heittää nanson t-paidat ja yöpaidat ja stockan essentials t-paidat. Viime vuonna ostin mutta nyt on jo ihan kulahtaneita ja nyppyisiä. Harmittaa.
No eihän näitä oo sitten roskiin heitetty heti ostamisen jälkeen.🙄
Vuosi on mun mielestä aika heti kun on kyse nanson vaatteista.
Ei Nanso ole ikinä ollut niin laadukas, kuin mitä firma itse mainostaa. Huomasin tuon jo teininä 70-luvulla, muutamankin suht heti lörpähtävän t-paidan onnistuin äidiltä saamaan.
64: Myrttistä on tainnut olla myynnissä jo 40-luvulta alkaen. En kyllä sanoisi uudehkoksi tuotteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä ostettu juustonpala. Oli niin murenevaista, että ei saanut millään tavalla höylättyä siivuja leivän päälle.
Eikö sitä olisi voinut käyttää johonkin muuhun, jos vaan maku oli kunnossa? Itsekin joskus ostan juustoa, joka murenee käsiin. Raastan sen sitten raasteeksi ja käytän vaikka pitsaan tai vastaavaan.
Tai lämpimään voileipään !
Jotain domino bites keksejä,olivat kuivia ja maistuivat vanhoilta. Piti ihan tarkistaa päiväys..
Kukaan ei pystynyt niitä syömään. Oikea Dominokeksien irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
Kippari juustosiivut. Olivat homeessa vaikka päiväystä jäljellä vielä pari viikkoa.
Oliko avattuna homehtunut ?
Paprikan. Siinä oli kamala sivumaku. Olen ennenkin törmännyt samaan. Haisee ja maistuu aivan p***alle. Jos se on valmiiksi muoveissa, niin ei pysty kaupassa haistamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevättä kohti ja marketin perunapussissa suurin osa kelvottomia!
Perunapussista saa heittää useamman perunan roskiin , päältä ihan ok mutta sisällä mustaa . Huonoin perunavuosi muistiin .
Kinder perunoita :).
Okdennukselle maistuvaa keltaista marjajuomaa ja etikkamaista valkosipuliöevitettä.
Heitin pois maistettuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi heittää nanson t-paidat ja yöpaidat ja stockan essentials t-paidat. Viime vuonna ostin mutta nyt on jo ihan kulahtaneita ja nyppyisiä. Harmittaa.
No eihän näitä oo sitten roskiin heitetty heti ostamisen jälkeen.🙄
Katsokaa mikä materiaali, puuvilla parasta mutta Nanso käyttää muitakin !
https://kotiliesi.fi/ruoka/suolakurkku-vai-maustekurkku/
Lopettakaa jankuttaminen ja opetelkaa faktat. Oikeassa suolakurkussa ei ole sokeria eikä etikkaa!
Kimchi-purkin jota myytiin K-Supermarketissa. Ivan järkyttävä maku, olin ajatellut possunsuikaleiden ja jasminiriisin kanssa. Maistoin ravintolassa tosi hyvää kimchiä mutta tää meni pahuudessaan ihan nextille levelille.
Vierailija kirjoitti:
64: Myrttistä on tainnut olla myynnissä jo 40-luvulta alkaen. En kyllä sanoisi uudehkoksi tuotteeksi.
Ei kai Myrttisellä ole täysin makeuttamattomia etikkakurkkuja?
Oltermanni juuston, homeessa oli, eikä ollut ensimmäinen kerta kun oltermanni on homeessa, ei näytä säilyvän kuin lyhyen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tykätä maustekurkusta? Minä olen suuri makean ystävä (en kirjaimellisesti tosin), mutta suolakurkun kuuluu olla suolaista, ei mitään ällöttävää, makeaa maustekurkkua🤢 Tietysti ne ovat kaksi eri asiaa, mutta maustekurkuista puhutaan yleisesti suolakurkkuina, vaikka se on virheellinen nimitys ja erittäin veemäinen sellaiselle, joka luulee saavansa suolaista. Kyllä suuttuisin, jos tilaisin vaikka subin, ja saisin sinne maustekurkkua suoliksen sijaan.
Kyllä purkkien kyljissä lukee aina oikein, ovatko kurkut suola- vai maustekurkkuja tmv. Ilmeisesti tässä maassa vaan on niin paljon lukutaidottomia eli luettuansa ymmärtämättömiä ihmisiä, jos väittävät jotakin make
Mutta kun sokerittomia etikkakurkkuja ei käytännössä ole markkinoilla muuta kuin tasan yksi, ja sekin on uudehko tuote. Maustekurkun määritelmä taas ei ole se, onko liemessä sokeria. Sokerillisia hapankurkkuja ei ole.
Ei se muuta suolakurkun määritelmää vaikka myynnissä olisi vain yksi etikkaan säilötty suolakurkku.
Ja on olemassa hapatettuja maustekurkkuja, itä-euroopan maissa nuo on yleisiä.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/deliciest-villen-lupsakk-kurkku-675…
Vierailija kirjoitti:
https://kotiliesi.fi/ruoka/suolakurkku-vai-maustekurkku/
Lopettakaa jankuttaminen ja opetelkaa faktat. Oikeassa suolakurkussa ei ole sokeria eikä etikkaa!
Lähde: Kotiliesi :D :D :D