Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen olet viimeksi joutunut heittämään vasta ostettuna roskiin?

Vierailija
04.03.2025 |

Itse jouduin heittämään purkillisen maustettuja voileipäkurkkuviipaleita. Ostin purkillisen amerikkalaisittain maustettuja kurkkuja, koska sitä kurkkua, mitä yleensä ostan, ei ollut silloin saatavilla. 

Ja voi järkky, minkä makuisia, ällöttävän makeita. Ei pystynyt edes yhtä haukkausta maistamaan kun tuli kamala huono olo. Tykkään vähän makeista suolakurkuista, mutta en noin ällömakeista,  joten jouduin heittämään koko purkin suoraan roskiin ja olemaan sitten ilman suolakurkkuja. 

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevättä kohti ja marketin perunapussissa suurin osa kelvottomia! 

Perunapussista saa heittää useamman perunan roskiin , päältä ihan ok mutta sisällä mustaa . Huonoin perunavuosi muistiin .

Vierailija
42/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi tykätä maustekurkusta? Minä olen suuri makean ystävä (en kirjaimellisesti tosin), mutta suolakurkun kuuluu olla suolaista, ei mitään ällöttävää, makeaa maustekurkkua🤢 Tietysti ne ovat kaksi eri asiaa, mutta maustekurkuista puhutaan yleisesti suolakurkkuina, vaikka se on virheellinen nimitys ja erittäin veemäinen sellaiselle, joka luulee saavansa suolaista. Kyllä suuttuisin, jos tilaisin vaikka subin, ja saisin sinne maustekurkkua suoliksen sijaan.

Kyllä purkkien kyljissä lukee aina oikein, ovatko kurkut suola- vai maustekurkkuja tmv. Ilmeisesti tässä maassa vaan on niin paljon lukutaidottomia eli luettuansa ymmärtämättömiä ihmisiä, jos väittävät jotakin makeaa maustekurkkua suolakurkuksi.

Ei määritelmällisesti ole mitään tuollaista eroa suolakurkun ja maustekurkun välillä. Hapankurkku on eri asia kuin etikkakurkut, ja sana suolakurkku tarkoittanee alunperin noita hapankurkkuja, koska niihinhän laitetaan säilöttäessä vain suolaa. Etikkakurkuista maustekurkku tarkoittaa, että niissä on mausteita mukana, mutta missäpä etikkakurkuissa ei olisi. Mikään virallinen määritelmä ei mene niin, että suolakurkut olisi maustekurkkuja vähemmän sokeria sisältäviä etikkakurkkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aprikoosin" tuoksuine vartalovoide. Oli halpaa, kosteuttaa ihoa, imeytyy hyvin ja haisee niin järkyttävän voimakkaasti keinotekoiselle aromille että makuuhuone jossa levitin sitä hiukan kuivaan kyynärpään ihoon aamulla haisi tälle esanssille vielä työpäivän jälkeenkin.

Tuo olisi kyllä erinomaista tavaraa jos pitäisi peittää paljastavia tuoksuja tms.

Benecos?

Vierailija
44/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kippari juustosiivut. Olivat homeessa vaikka päiväystä jäljellä vielä pari viikkoa.

Ei se päiväys koske avattua pakettia. Olet esimerkiksi ottanut viipaleita likaisin sormin, kyllä sitten ne loput äkkiä homehtuvat. Tai jääkaapissasi on ollut jotakin muuta homeista tavaraa, josta on päässyt itiöitä aukaistuun juustopakettiin.

Vierailija
45/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi tykätä maustekurkusta? Minä olen suuri makean ystävä (en kirjaimellisesti tosin), mutta suolakurkun kuuluu olla suolaista, ei mitään ällöttävää, makeaa maustekurkkua🤢 Tietysti ne ovat kaksi eri asiaa, mutta maustekurkuista puhutaan yleisesti suolakurkkuina, vaikka se on virheellinen nimitys ja erittäin veemäinen sellaiselle, joka luulee saavansa suolaista. Kyllä suuttuisin, jos tilaisin vaikka subin, ja saisin sinne maustekurkkua suoliksen sijaan.

Kyllä purkkien kyljissä lukee aina oikein, ovatko kurkut suola- vai maustekurkkuja tmv. Ilmeisesti tässä maassa vaan on niin paljon lukutaidottomia eli luettuansa ymmärtämättömiä ihmisiä, jos väittävät jotakin makeaa maustekurkkua suolakurkuksi.

Ei määritelmällisesti ole mitään tuollaista eroa suolakurkun ja maustekurkun välillä. Hapank

Suolakurkuissa ei ole sokeria, pölkkypää. Sinulle lie sitten sama, että kahvipöytään katetaan sokerikon sijaan suolapurkki.

Vierailija
46/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei määritelmällisesti ole mitään tuollaist

Nimenomaan näin😂😂😂 Kunnon idiootti tuo, joka vastasi kommenttiini.

Vierailija
47/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö niin miten tuo liittyy viestiini?????

Vierailija
48/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-sheivausterät. Ei mitään kunnon muotoilua, terävät kulmat. 

Vierailija
49/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvipilli. Täyttä roskaa.

Vierailija
50/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä ostettu juustonpala. Oli niin murenevaista, että ei saanut millään tavalla höylättyä siivuja leivän päälle.

osta vaan sitä wt-ihmisille tarkoitettua arkijuustoa. sitä saa höhlätkin höylättyä.

Vierailija
51/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei määritelmällisesti ole mitään tuollaist

Suolakurkuissa ei ole sokeria, pölkkypää. Sinulle lie sitten sama, että kahvipöytään katetaan sokerikon sijaan suolapurkki.

Tarkoitatko siis suolakurkuilla hapankurkkuja, etkä etikkasäilöttyjä kurkkuja? Hapankurkuissa ei tosiaan ole sokeria. Etikkasäilötyissä on käytännössä katsoen aina (yksi valmistaja taitaa myydä yhtä täysin makeuttamatonta etikkakurkkua). 

Vierailija
52/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä v**tu siinä on niin vaikeaa käsittää, etten voi sille mitään, jos esim. minulle myydään ravintolassa maustekurkkua suolakurkkuna. 🙄 en käsitä miten tuo vastaus liittyy mitenkään minun viestiini. Palsta on kyllä pullollaan idi...ootteja.

Vierailija
53/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin mansikkahillon, oli tarkoitus täyttää laskiaispullat mutta hillo oli kuin mansikkamehua eikä maistunut miltään.

Vierailija
54/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joutsenen untuvatyynyt.

haisivat niin pahalta 3 pesunkin jälkeen. stockmanin mukaan kyseessä ei ole vika, vaan ominaisuus ja pestyjä ei voi tietenkään enää palauttaa

Oletko tyhmä? Oletko ikinä kuullut reklamaatiopalautuksesta? 🙄 

stockman ei ainakaan ollut kuullut sellaisesta, koska haju oli ominaisuus eikä vika ja tyynyt olisi pitänyt palauttaa ennen kuin yritin pestä hajua pois.

Vierailija
55/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne kannattaa heittää vasta ostettuaan. Ei kaupassa kannata ostamattomia tavaroita roskiin heitellä :D Oujeeeah!

Vierailija
56/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin esipaistettuja patonkeja, jotka olivat sinisiä. Luulin uudeksi mauksi, mutta olivatkin homeessa

Vierailija
57/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-menu tortillachips. Ajattelin kokeilla voisiko säästää vaihtamalla santa mariat näihin. Ei voinut, ihan järkyttävän pahoja. 

Vierailija
58/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö niin miten tuo liittyy viestiini?????

Liittyhän se niin, että luettuansa ymmärtämättömät ihmiset vouhkaavat suolakurkusta, vaikka purkin kyljessä lukee maustekurkku tms.

Vierailija
59/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi heittää nanson t-paidat ja yöpaidat ja stockan essentials t-paidat. Viime vuonna ostin mutta nyt on jo ihan kulahtaneita ja nyppyisiä. Harmittaa.

No eihän näitä oo sitten roskiin heitetty heti ostamisen jälkeen.🙄

Vierailija
60/102 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etikkaan säilötty kurkku voi olla mauste- tai suolakurkkua riippuen siitä onko liemessä sokeria vai ei.

Myös hapattamalla valmistettu kurkkusäilyke voi olla mauste- tai suolakurkkua riippuen siitä onko liemessä sokeria vai ei.