Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon puolisosi on liioitellut pituuttaan ylöspäin?

Vierailija
03.03.2025 |

Liioitteleeko myös "sen" kokoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti liiotella vielä pituutta, vaikka oli selvästi 190 senttinen. En ymmärrä. Kalun pituudessa oli myös sellainen 3 senttiä extraa. Enhän minä sokea tai tyhmä ole.

Vierailija
2/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti liiotella vielä pituutta, vaikka oli selvästi 190 senttinen. En ymmärrä. Kalun pituudessa oli myös sellainen 3 senttiä extraa. Enhän minä sokea tai tyhmä ole.

Ehkä kiihottuu ajatuksesta olla oikein iso? Leikitkö mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex liioitteli pituuttaan kymmenellä sentillä. Oli oikeasti saman pituinen "lyhyt" kuin minä 160cm, kun seistiin vierekkäin , mutta jankutti aina jopa mulle olevansa 170cm. No hänellä oli paljon muitakin ongelmia. 

Vierailija
4/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pituushullu pääsi taas tietokoneen ääreen.

Vierailija
5/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut hoikat naisetkin väittää olevan vielä vähemmän painoa kuin on?

Vierailija
6/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä minkä pituinen mieheni on. Mitä väliä sillä on. Sen tiedän että lyhyitä ollaan molemmat.

Vierailija
7/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Valhe olisi välitön ero. Asiahan selviäisi ennen kuin hlöstä tulisi puoliso.

Vierailija
8/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vissiin tosi omituisia kun ei koskaan ole tullut puheeksi kummankaan pituus (eikä paksuus). Eikä kyllä "senkään" pituus tai paksuus. Kuppikokokin on jäänyt käsittelemättä.

Vierailija
9/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. En kulje täällä mittanauhan kanssa eikä puolisonikaan. 

Vierailija
10/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lyhyitä miehiä, tarkoitan 170 ja alle. Niinkuin pikkupoikia ja lyhyet jalat. Olen inhottava tiedän sen, mutta en voi tälle mitään. 

Vierailija
11/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että hänellä olisi ollut koskaan tarvetta liioitella pituuttaan muuta kuin toteamalla, että hän on hiukset pystyssä noin 165cm, kun joku kysyi hänelä minun kuulteni, että kuinka plajon hukkapätkällä on pituutta.  - Ja kyllä hän on minua huomattavsti lyhyempi. 

Vierailija
12/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kysyt naisen painoa?  Mikähän siihen on motiivina? 

Vierailija
13/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on aika vakio, että max. 178 cm mies on mielestään 180cm. Itselle se pituus ei selvästi ole ongelma, jos kerta suhteessa ollaan, mutta tosta tulee kyllä "hohhoijaa" -fiilis. Samaa sarjaa kuin ne tyypit, jotka väittää vyötärön venymisarpien johtuvan siitä että piti joskus liian kireää vyötä. Joissain jutuissa miehet kykenee huikeisiin suorituksiin itsepetoksessa.

Vierailija
14/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En olisi pituutensa valehtelevan miehen kanssa koskaan suhteeseen ryhtynytkään, koska jos valehtelee jo alussa, valehtelee myöhemminkin. Ehdoton ei kaikelle kanssakäymiselle, jos yksikin valhe paljastuu.

Mutta en tiennyt varmaan vuosiin mieheni pituutta. Hän on todella pitkä mies, sen näkee kysymättäkin, yleensä muita päätä pitempi. 

Vierailija
15/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se turvallisuustekijä jos pitää vaikka soittaa ambulanssi että tietää paljonko puoliso painaa.

Vierailija
16/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se turvallisuustekijä jos pitää vaikka soittaa ambulanssi että tietää paljonko puoliso painaa.

Ai että voi pyytää vähän riskimpiä kavereita kantamaan kun meidän mamma on vähän isompi tyttö :D

Vierailija
17/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liiotellut kummankaan pituutta saati paksuutta.

Vierailija
18/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, kun yksi poikani kaverin äiti kehui poikansa olevan 183 cm, oli kuulemma juuri itse tämä äiti mitannut. Hänen poikansa on lyhyempi kuin oma poikani, joka on 179 cm. En ymmärrä miksi tuollaista pitää kehuskella, varsinkaan kun ei pidä paikkaansa. Pojat ovat sitä paitsi teini-ikäisiä, joten kasvavat vielä. Tällä toisella on lyhyt isä, niin ilmeisesti täytyy pojan pituuteen laittaa vähän omaa lisää.

Vierailija
19/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehteli olevansa +5cm pidempi kuin oikeasti onkaan. Ja vehkeestään vänkää se olevan keskimittainen. Pikemminkin prinssinnakki! Miehet on niin tyhmiä, ihan kuin mulla ei olisi kämmentä johon verrata ja omaa pituutta johon peilata.

Vierailija
20/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puhuttu pituudesta.