Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hemmetin takia miehet eivät i-k-i-n-ä ole kanssani vakavissaan?!?

Vierailija
03.03.2025 |

Olen luonnollinen. Pukeudun enimmäkseen peittävästi. Tosin v-kaula-aukkopaita on paljon mukavampi kuin korkealle nouseva, jota pitää kiskoa koko ajan alaspäin. Eipä se v-aukkokaan ole niin hurja näky 2020-luvulla, että se antaisi minusta vääriä vaikutelmia. Kuulen aina samaa, eli sitä että miestä alkaa himottamaan kun keskustelemme ja blaablaa. Ehkä tämä on jonkun mielestä imartelevaa, minä en tiedä mikä siinä pitäisi olla niin erityistä ja ihanaa. En edes ymmärrä mistä hitosta ne miehet saavat sellaiset kiksit, kun en mielestäni tee tai sano yhtään mitään erityistä. Kyllä minä voin muutaman sanan seksistä puhua, mutta se on erittäin kaukana jostain sellaisesta, josta sekoaa kuin mikäkin ihme eläin. Poikaystävät voivat sanoa rakastavansa, mutta hetken päästä häipyvät elämästäni yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Kukaan ei lähesty oikein missään. Näen kyllä katseet ja tunnen joskus jännitteen (miehet ovat niin läpinäkyviä), mutta kukaan ei melkein ikinä puhu minulle mitään. Sen kerran kun puhuu, se on yleensä jotain seksuaalista. Olen vain niin väsynyt loputtomaan saman toistoon. Joo ihan kiva jos haluavat, mutta kun en vain pääse siihen ajatusmaailmaan sitten yhtään. miksi minua ei voi haluta romanttisesti??? 

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up (en reagoi trolleihin)

Vierailija
2/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain päänsäryn luettuani tuon mökellyksen. Jos tämä ei ole joku outo provo, niin ei liene epäselvää miksi kuka tahansa vähänkään omilla aivoilla ajatteleva ja itsesuojeluvaistoa omaava mies häipyy taakseen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse koskaan antanut kilttimiehelle tilaisuutta? Varmasti niiden hulttioiden kanssa satuttaakin vaan itsensä.

Vierailija
5/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Voitko itse hyvin? Onko pinnalla alla käsittelemättömiä asioita?

Minkälainen luonne sinulla on?

Minkälaisia ongelmia parisuhteissasi/tapailuissasi on ollut?

Vierailija
6/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistavat, että olet av-trolli.

Vierailija
7/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja mulla on niin traumaattinen lapsuus että ensimmäisenä tulee pakorefleksi jos joku ihastus tulee vaikka samaan tilaan tms eli en juurikaan anna vastakaikua itse. Katseita tulee liki päivittäin muttei lähestymistä kuin joiltain mt ongelmaisilta suoraan iholle lääppimistä tms

Vierailija
8/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helppo pano, et muuta. Persoonasi ei ole kiinnostava, eikä ulkonäkösikään taida riittää pitkälle.

Vierailija
9/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

Vierailija
10/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet helppo pano, et muuta. Persoonasi ei ole kiinnostava, eikä ulkonäkösikään taida riittää pitkälle.

Joo, ei riitä ei. Muuten vain olen saanut aina kehuja kauneudesta :DD säälittävä olet. Eikä kukaan halua panna epäviehättävää. Ainiin, ei minun pitänyt reagoida trolleihin :)

Vierailija
11/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

No se on kyllä totta, tosin en nykyään edes pidä suomalaisista. Fiksu olen kyllä.

Vierailija
12/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että sun pitää siis tähdätä korkeammalle. Unohda tavispallerot ja etsi joku fiksu ja itsevarma mies. Tyydyt yrittämään liian huonoja miehiä tasoosi nähden. 

Vierailija
13/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta, jos kelpuuttaa vaan jännäleukoja pahoja poikia.

Vierailija
14/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen on yhtä kuin kompromissihaluton komentoora.

Vierailija
15/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luonteeltasi ja käytöstavoiltasi niin hirveä miehiä kohtaan että kelpaat vain seksiin. Naiset on yleisestikin aivan kauheita miehiä kohtaan ja samaan aikaan kehtaa ihmitellä miksi miehet ei vain arvosta ja kunnioita vaikka itse vaan vähän haukkuu, halventaa, solvaa, valittaa, nalkuttaa, käyttää henkisesti ja taliudellisesti hyväkseen. 

Mutta eihän tietenkään itsekeskeiset ja omahyväiset naiset koe tekevänsä mitään väärää kun oitää itseään kaikella tapaa täydellisenä niin helpompi syyttää pelkästään miehiä ennemmin kun etsisi vikaa peilistä missä se oikea vika sijaitsee...

Vierailija
16/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Voitko itse hyvin? Onko pinnalla alla käsittelemättömiä asioita?

Minkälainen luonne sinulla on?

Minkälaisia ongelmia parisuhteissasi/tapailuissasi on ollut?

Haluan pitää iän salaisuutena. No onhan noita kaikenlaisia käsittelemättömiä asioita ja tiedän, että kiinnostun aina samantyyppisistä miehistä, vaikka tiedän tasan tarkasti, ettei pitäisi. Parisuhteissa ongelmana on enimmäkseen se, että yhtäkkiä miehen luonne muuttuu. Minut tavallaan huijataan suhteeseen, ja kun suhde alkaa, loppuu yrittäminen ja panostaminen. Överiksi menevää mustasukkaisuutta ja sen sellaista. Olen ujo, fiksu, huumorintajuinen... Myös tietyllä tapaa vaativa, koska aika nopeasti huomaan kun homma menee taas vaihteeksi seksuaaliseksi, ja otan sen aika herkästi puheeksi. Siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää.

Vierailija
17/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on kyllä totta, tosin en nykyään edes pidä suomalaisista. Fiksu olen kyllä.

Kannattaa yrittää miehiä, jotka on fiksuuden lisäksi huomattavan komeita. Jotenkin se menee miehillä niin, että mitä komeampi, sitä itsevarmempi. Epävarmat miehet on ongelmaisia eli et sä sellaista edes haluaisi. Fiksuna et halua paapoa mitään mieslapsia. 

Vierailija
18/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei riitä ei. Muuten vain olen saanut aina kehuja kauneudesta :DD säälittävä olet. Eikä kukaan halua panna epäviehättävää. Ainiin, ei minun pitänyt reagoida trolleihin :)

Kaikki naiset kelpaa sänkyyn mutta äärimmäisen harva kelpaa parisuhteeseen ja se johtuu ihan naisten omasta käytöksestä ja luonteesta

Vierailija
19/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailun alussa tapahtuu jotain sellaista mikä saa miehen kiinnostuksen laantumaan. Se on jotain sellaista jota itse et itsestäsi huomaa. En tiedä mitä se on, mutta tässä yleisiä syitä:

- olet takertuva ja tarvitseva, sinulla on käsittelemättömiä asioita, joiden vuoksi takerrut mieheen ja miellytät liikaa. Se ilmenee mm. lukuisina viesteinä, puhetulvana, kaiken hyväksyvänä

- olet jollain tavalla "erikoinen", arvoiltasi, ajatuksiltasi, käytökseltäsi, jolloin mies ajattelee, ettette sovi yhteen

- sinulla on päihdeongelma tai jokin muu vakava ongelma

- olet hallitseva ja jyrkkä luonne ja sinulla on vahvoja mielipiteitä, joita tuot hyökkäävästi esille

- et kuuntele tai sitten toinen ääripää: et puhu mitään, sinusta ei saa mitään ns. irti

Yleisin syy johon olen törmännyt on syy numero yksi. Mies ei välttämättä aluksi ajattele, että haluaa vain seksiä, mutta sitten suhde kutistuu seksiksi, koska hänen ihastuksensa laantuu takertuvuuden takia.

Vierailija
20/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää miehiä, jotka on fiksuuden lisäksi huomattavan komeita. Jotenkin se menee miehillä niin, että mitä komeampi, sitä itsevarmempi. Epävarmat miehet on ongelmaisia eli et sä sellaista edes haluaisi. Fiksuna et halua paapoa mitään mieslapsia. 

Totta. Olen huomannut, että ulkomaalaisista tosi komeat kiinnostuvat, kun taas suomalaisista ne vähän paremman näköiset ovat itseään täynnä ja usein ilkeitä. Tosin, kuten sanottua, suomalaiset eivät nappaa. Jotkut harvat voivat olla ihan suhtkoht komeita suomalaiseksi, mutta eivät siltikään aiheuta sen suurempia tuntemuksia.