Tapahtuipa puistossa... toivottavasti kyseinen aiti ei palstaile taalla!
Lahdin lapsen kanssa puistoon, jossa kay paljon pph joten lapsella riitti kavereita ja hauskaa oli. Tulimme puistoon kuitenkin liian myohaan eli lapsi ei ehtinyt kauheasti naiden lasten kanssa leikkia vaan pph t lahtivat syomaan.
Puistoon jai eras aiti poikansa kanssa. En tuntenut naista ja pysyttelikin koko ajan rattaiden vieressa joten mitaan juttua ei tullut. Olin lapseni kanssa toisessa paassa puistoa ja lapseni paatti kiiveta kiipeilyseinassa. Han oli juuri paassyt pari askelmaa ylos kun tama poika tuli ja otti jalasta kiinni ja veti lastani alas. Ehdin juuri ja juuri ottaa lapsen haalarin selasta kiinni ettei maahan muksahtanut. Tyttoni sanoi pojalle etta NOIN EI REVITA! poika oli kuin eri planeetalta, ei ottanut kuuleviin korviinsa!
Tytto siirtyi seuraavaan laitteeseen ja taas poika tuli perassa, sanoi jotain tytolleni ja tytto sanoi odota vuoroasi, niin poika nappasi tyton kaulasta kiinni ja veti maahan levalleen ja meni itse tyytyvaisena laitteeseen. Tyttoni alkoi itkemaan enka ihmettele silla kaula oli viela kotona aivan punainen ja sai kaatumisesta naamaansa ruhjeita.
Mita teki pojan aiti, istui rattaiden vieressa kuin mikakin idiootti.
Mulla paloi pinna ja huusin sille akalle et jos ei osaa lastaan komentaa ja kasvattaa, kannattaa pysytella ihan kotona jatkossa. Sanoin myos etten ole koskaan huonokaytoksisempaa ihmista tavannut kuin nyt ja akka katsoi poikaansa varovasti. Oli pakko lisata etta tarkoitin sinua enka poikaansa. Sillon meinas akka alkaa jotain mussuttamaan, mut ma olin niin vauhdissa etten kuunnellut yhtaan. Suorastaan huusin sille akalle et miten se luulee poikansa oppivan mitaan jollei han opeta. Sillon alko sen akan rattaista kuulua metelia ja tajusin et silla oli toinenki kakara. Sanoin et kannattaa antaa sekin pois viela kun voi ettei tollasia painajaisia tule enempaa tahan maahan.
Huono paiva, mutta vituttaa tollaset aidit jotka vaan hymyilee kun oma mussukka vetaa toista turpaan!!
Kommentit (70)
muttei sinunkaan käytöksesi kehuttavaa ollut.
Ikävä juttu kyllä lapsesi kannnalta, mutta eipä sinunkaan käytöksesi kovin mallikasta ollut.
Ikävä tapaus! Vähän aikaa sitten kun mentiin kolmevuotiaan tyttöni kanssa puistoon ja oltiin napakelkassa niin siihen tuli isompi tyttö kävelemään kelkan edellä. Jouduin useasti sanomaan, että hei varo, suhun voi sattua jos jäät alle. Menetkö vähän kauemmaksi.
Tytön äiti, ilmeisesti venäläinen katseli kauempaa. Sitten tyttö alkoi sohimaan jääkiekkomailalla kelkan yläpuolella. Äiti ei saanut tyttöään kuriin niin katsoinpa paremmaksi siirtyä muualle.
kun tulee ongelmia ryhmässä, alkaa uhoomaan että mun äiti tulee ja näyttää teille närhen munat :)
Siis olihan se pojan äiti vähän tököre jos ei komennellut, mutta kyllä sun käytös sai mun niskakarvat enemmän pystyyn.
kyllä äitiin voi aina luottaa ja äiti puolustaa lastaan!
hieno homma, että joku saa suunsa auki, ettei tarvi täällä palstalla sitten vänistä, että vittu mitä touhua, mutten saanut sanottua...
kotiin kavellessa pyysin tytolta anteeksi huutamistani ja tytto sanoi etta kylla pitaa huutaa jos ei muuten uskota!
Sanoin viela etten ollut hanelle vihainen enka huutanut hanen vuokseen. Lapsi ymmarsi hyvin.
Huudan ehka kerran kolmessa kuukaudessa jostain. Meilla osataan puhumalla selvittaa asiat silla koko tuttavapiirissamme ollaan sosiaalisia ihmisia.
Olen luonteeltani pitkapinnainen, mutta saamattomat vatykset saavat sapen kiehumaan.
Hyva etta edes joku oli samaa mielta, ettei ihan turhaa ollut sekaan purkaus
ap
Vierailija:
Sinä kun käyttäydyit todella huonosti ja annoit järkyttävän honon allin tyttärellesi....
Hono alli on ihan hirvee juttu.
Muistan, kun se sattu omalle kohdalle.
hienoa ap! pisteet sulle! ihan oikein teit!