Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteeko joku 80v ihmisen, joka on todella kartalla siitä, mitä maailmassa tapahtuu?

Vierailija
03.03.2025 |

Vaikka yrityksen johtohenkilön? Tai ihan vain vanhuksen?

Niin. Ei tunne. Silti näitä valitaan valtioiden johtoon. Miksi?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret ikäluokat on kartalla siitä mitä YLEn uutiset kertoo, ei he etsi muualta tietoa.

HÖPÖHÖPÖ! Kylläpäs etsii ja ymmärtää kritiikin ja osaa ...huoh joo et kuiteskaan ymmärrä

Vierailija
22/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8-kymppiset appivanhemmat on ihan pihalla, vaikka toki luulevat olevansa hyvinkin näppäimillä.

Mutta mun siskon anoppi, joka täyttää kesällä 90, on aivan käsittämättömän terävä ihminen. Ihan täysin näppäimillä maailman menosta ja tekee tärävämpiä huomioita kuin keskiverto 5-kymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on 80 vuotias. 

Se nyt on pihalla kuin lintulauta!

Vierailija
24/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen..82v.Nainen kävelee kuin nuori nainen, puhuu  normaali äänellä.Ite tekee lumityöt,koti kaikki niin siistinä.Pesee jopa ikkunat.Käy postilla kävellen ,lootikolla.,ajaa autoa.Hoikka,liikkuu..siis niin uskomaton.Muisti on hyvä.Kesäasukas itse olen, niin kylällä on muitakin yli 80vuotiaita.Tekevät kaikkea.Autolla kaupassa käyvät,pihalla kesäisin tapaa heitä.

JOO!Mun anopppi 92v , käy itte postilaatikolla kilsan päässä ja takas jne jne tietää miten maailma makaa ym

Vierailija
25/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaus molemmilla, joten ihan titityy-porukkaa ovat.

Vierailija
26/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta Seela Sella esimerkiksi 88 vuotias autoileva näyttelijä.

Vierailija
27/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.kö alapeukuttaa skarpeille vanhuksille, jotka seuraavat maailmanmenoa?

Niillä kommenteilla ei ole mitään yhteyttä Trumpiin, joka on sivistymätön mielipuoli pershärö.

Vierailija
28/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset mm. opiskelevat siinä iässä itsensä ylioppilaaksi tai etenevät opinnoissa yliopistossa. Ikäihmisillä on suuria eroja hoksottimien pelaamisessa.

Mä oon vielä "nuori", reilu 70v. Poiskelen kieliä, maalaan, seuraan suomalaisen eduakunnan ja jenkkien typeryyksiä, ehdottelen ja kiukuttelenkin, en mä missään sohvalla ehdi, ei mulla kyllä edes ole sohvaa tosin

Vierailija
29/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.kö alapeukuttaa skarpeille vanhuksille, jotka seuraavat maailmanmenoa?

Niillä kommenteilla ei ole mitään yhteyttä Trumpiin, joka on sivistymätön mielipuoli pershärö.

Kyse ei ollut maailmanmenon seuraamisesta, vaan siitä onko kasikymppinen iskussa johtamaan esim. yritystä tai valtiota? Esim. Trumpista on jo annettu lausuntoja, että merkkejä muistisairaudesta on näkyvillä. Niin oli Bidenillakin ja silti typerykset äänestää näitä zombeja johtotehtäviin.

Vierailija
30/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini 90 v.

On aina seurannut asioita ja eläkkeellä ei muuta teekään. Ei tosin ole pysynyt tai edes yrittänyt pysyä digitalisaatiossa mukana.

Lue nyt edes tuo aloitus.

Vierailija
31/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen 90 v Anssi Kukkosen  haastattelua, oli pirteä ja terävä ikäisekseen. Anssi on entinen urheiluselostajat. Mummoni sisko kuoli terävänä ja täysipäisenä 90 v, vaikka suvussani on paljon Alzheimeria.

Vierailija
32/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini 90 v.

On aina seurannut asioita ja eläkkeellä ei muuta teekään. Ei tosin ole pysynyt tai edes yrittänyt pysyä digitalisaatiossa mukana.

Niin, siinä kysytään että tunteeko jonkun, ja sitten aletaan inttää myöhemmin että johtotehtäviin, johtotehtäviin. 

Vierailija
33/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, useitakin. 

Vierailija
34/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun vanhemmat ovat ihan kartalla, toinen on yli 80 ja toinen täyttää muutaman kuukauden sisällä 80. Toki he eivät ole valtionjohtajiksi pyrkimässä. Seuraavat uutisia, lukevat paljon, seuraavat maailman tapahtumia ja ovat lukeneet koko ikänsä ja tutkineet asioita.

Vierailija
35/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi väittää seuraavansa maailmanmenoa, kun katsoo joka ilta YLEn uutiset. Silti eivät pärjäisi työelämässä hetkeäkään.

Vierailija
36/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret ikäluokat on kartalla siitä mitä YLEn uutiset kertoo, ei he etsi muualta tietoa.

Kyllä etsivät.

Vierailija
37/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi väittää seuraavansa maailmanmenoa, kun katsoo joka ilta YLEn uutiset. Silti eivät pärjäisi työelämässä hetkeäkään.

No miksi tuossa aloituksessa ei kysytä, että tunnetko jonkun 80-vuotiaan, joka pystyisi yrityksen johtotehtäviin? 

Vierailija
38/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini 90 v.

Niin, siinä kysytään että tunteeko jonkun, ja sitten aletaan inttää myöhemmin että johtotehtäviin, johtotehtäviin. 

Luit vain otsikon? Ehkä jo se tarkoittaa, että on tippumassa karttalehdeltä, jos sillä joskus on ollut.

Vierailija
39/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini 90 v.

Luit vain otsikon? Ehkä jo se tarkoittaa, että on tippumassa karttalehdeltä, jos sillä joskus on ollut.

Yleensähän vastataan siihen mitä aloituksessa kysytään. 

Vierailija
40/110 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tunnen monia läheisiä ja julkkiksia kuten Arja Saionmaa, Katri-Helena, Tarja Halonen,  Seela Sella.