Kolmessa viikossa -6,7kg
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä. Puoli kiloa viikossa hyvä tahti.
Ei onnistu ikinä minulta. Olen yrittänyt monet kerrat mutta tuskastun vaan siihen hitauteen. Sitä paitsi puoli kiloa nyt voi lähteä päivässä jo.
Ihan se ja sama, mutta sä menetät nyt vettä ja lihasta, et rasvaa. Lopputulos on, että saat kaiken menettämäsi tuplarasvana takaisin. Alat ahmia kun lopetat paaston.
Olen lopettanut enkä ole alkanut ahmia. Mitäs nyt sitten?
Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaikki ja vähän päälle tulee takaisin kahdessa päivässä. Eli jos pysyvää painon pudotusta ajattelit, niin tosi huono tulos. Jos taas tarve oli vain olla yhtenä päivänä hoikempi esim. jotain kuvaa varten, niin ihan ok
Eipä ole tullut.
Kun keho ei saa ulkoista energiansaantia ruoan muodossa, se alkaa käyttää sisäisiä energiavarastojaan, joista tärkeimpiä ovat rasvavarastot. Kun paasto alkaa, keho käyttää ensin varastoitunutta glykogeenia, joka on glukoosin muoto ja varastoitu maksaan ja lihaksiin. Glykogeenivarastot riittävät yleensä noin 2448 tunniksi. Kun nämä varastot on kulutettu loppuun, keho siirtyy käyttämään rasvaa energianlähteenä.
Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä. Puoli kiloa viikossa hyvä tahti.
Ei onnistu ikinä minulta. Olen yrittänyt monet kerrat mutta tuskastun vaan siihen hitauteen. Sitä paitsi puoli kiloa nyt voi lähteä päivässä jo.
Ihan se ja sama, mutta sä menetät nyt vettä ja lihasta, et rasvaa. Lopputulos on, että saat kaiken menettämäsi tuplarasvana takaisin. Alat ahmia kun lopetat paaston.
Olen lopettanut enkä ole alkanut ahmia. Mitäs nyt sitten?
Hanki elämä.
Etkö muuta keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, onnittelut! Mitä teit?
Paastosin 7 päivää ja lopun ajan vähensin syömisen minimiin.
Paastolla voi laihtua noin 200g/paiva... (1800kcal).
Paino voi laskea enemman mutta se on nestetta ja suolen tyhjenemista. 21 paivassa olet tuskin laihtunut 6.7 kiloa vaikka oletkin pudottanut painoa sen verran. Suunta hyva
Minulla oli hyvä dieettivuosi. Alkupaino 62 kg ja loppupaino 50 kg.
Söin 2400 kaloria vuorokaudessa. Kävin hölkkäämässä ja kuntosalilla 3-4 krt viikossa. Olin kokopäivätyössä.
Tähän lisäksi koiran lenkit 3 krt pvä.
viidessä (5) kuukaudessa 24 kiloa, ja olo oli mahtava. Kolme kertaa päivässä söin reilusti ja liikuin. Ei mitään aterioiden välillä. Painoin 68 kiloa sen jälkeen. Sitten sain sopivan 72 kiloa, ja hyvin meni kymmenen vuotta. Kiloja vanhemmiten tulee lisää. Ei ole kuitenkaan laihtumisen kanssa tekemisissä.
Oikea kunnon ruoka ja sillä selvisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ollut ihan vesipaastolla, niin olet kyllä menettänyt lihasmassaakin.
Tavallisella nykyihmisellä ei ole niin paljoa lihasta että tuota edes huomaisi tai siitä olisi mitään haittaa, ellet ole joku bodari tai fyysisesti raskasta työtä tekevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ollut ihan vesipaastolla, niin olet kyllä menettänyt lihasmassaakin.
Ei se haittaa. Mulla on isot lihakset.
Jos olet Konalan jauhelihamies, niin sitten olet oikealla tiellä. Pienempi lihasmassa kuluttaa vähemmän energiaa ja saat ruokarahat riittämään paremmin.
No niin. Vieläkö huutelette että lihakset lähtee? Kukaan ei viitsi ottaa selvää asioista ja sitten huudetaan mutu-tuntumalla. Käykö kateeksi kun ette itse saa painoa putoamaan?
Hyvä suoritus, ap. Palstan normimeininki: omassa laihdutuksessaan epäonnistuneet ylipainoiset ihmiset lannistavat ja vähättelevät toisen laihduttajan menestystä. Näinhän se menee oikeassakin elämässä. Älä välitä. Pahimpia toisen laihduttajan arvostelijoita ja lannistajia ovat toiset ylipainoiset. Jakavat ohjeitaan ja minimalistisia viikkotavoitteitaan joilla eivät itsekkään ole onnistuneet. Jos he tietäisivät miten homma toimii, he olisivat jo tehneet sen itse. Laihdutin 40 kg puolessa vuodessa. Normaalipainoa on takana yli 25 vuotta. Tavoitteellisella ja periksiantamattomalla asenteella voi saada nopeastikin hyviä pysyviä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suoritus, ap. Palstan normimeininki: omassa laihdutuksessaan epäonnistuneet ylipainoiset ihmiset lannistavat ja vähättelevät toisen laihduttajan menestystä. Näinhän se menee oikeassakin elämässä. Älä välitä. Pahimpia toisen laihduttajan arvostelijoita ja lannistajia ovat toiset ylipainoiset. Jakavat ohjeitaan ja minimalistisia viikkotavoitteitaan joilla eivät itsekkään ole onnistuneet. Jos he tietäisivät miten homma toimii, he olisivat jo tehneet sen itse. Laihdutin 40 kg puolessa vuodessa. Normaalipainoa on takana yli 25 vuotta. Tavoitteellisella ja periksiantamattomalla asenteella voi saada nopeastikin hyviä pysyviä tuloksia.
Kiitos, juuri näin. Hyvä suoritus sinulla! Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa lisää. Miten onnistuit? Kerro niksisi kiitos.
- 15 kg pitäis saada pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa lisää. Miten onnistuit? Kerro niksisi kiitos.
- 15 kg pitäis saada pois
Olen pudottanut painoa 15kg 2 vuoden aikana. 97kg => 82kg pituus 181cm lihaksikas mies Housut ennen 33" nyt 29" En kay punttiksella. Liikun kyllä miten kerkiän.
Tuo on tullut kun olen karsinut hiilareita ruokavaliosta. Ei turhia karkkeja jne. Ainoat makeat ovat olleet viikonloppu aterialla jälkkärit. Samoiten olen vähentänyt riisin/perunoitten/pastan määrää. Ei kuitenkaan kaikkea pois.
Minulla putosi paino 4,5 kiloa viikossa kun olin angiinassa. En pystynyt syömään. Kuumetta oli 40 asteen hujakoilla.
Eli nestettä enimmäkseen poistui. Housut kyllä pyöri jalassa sen taudin jälkeen.
Lähtöpaino oli 48,5 kg ja loppupaino 44 kg