Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi kysely

Vierailija
03.03.2025 |

Kertokaa parisuhteessa olevat miehet ja naiset suuseksistä. Miten usein ja miten. Ottaako nainen suihin missä vaiheessa seksiä ja antaako mies naiselle suuseksiä missä vaiheessa?

Meillä pariskuntana minä miehenä annan naiselleni suuseksiä heti alkuun esileikkinä ja yleensä niin kauan että nainen saa eka orgasmin. Puoliso ottaa hyvin harvoin suihin ja silloinkaan ei ota loppuun asti..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisolle annan suuseksiä, mutta vain siihen asti, kun kalu alkaa olla kova ja sykkivä. Se on hetki, kun mies ottaa munansa ulos suustani ja työntää sen pilluuni. Muutaman napakan työnnön jälkeen, mies purkautuu... En halua spermaa suuhuni, en kasvoilleni..........

Jos mies on noin nopea, niin eikö kannattaisi aloittaa siten, että mies nuolee sinut lähelle orgasmia ja sen jälkeen imutat hetken kullia ja alatte yhdyntään.

Joskus myös näin.

Vierailija
22/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisolle annan suuseksiä, mutta vain siihen asti, kun kalu alkaa olla kova ja sykkivä. Se on hetki, kun mies ottaa munansa ulos suustani ja työntää sen pilluuni. Muutaman napakan työnnön jälkeen, mies purkautuu... En halua spermaa suuhuni, en kasvoilleni..........

" muutaman napakan työnnön jälkeen mies purkautuu..."  Ei tuosta nainen pääse kyllä nauttimaan miehen kalusta pitkäänkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" muutaman napakan työnnön jälkeen mies purkautuu..."  Ei tuosta nainen pääse kyllä nauttimaan miehen kalusta pitkäänkään?

Miehen kalusta nainen pääsee nauttimaan pitkään eikä siihen tarvita aina liittää suuseksiäkään.

Vierailija
24/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen munasta olen nauttinut usein ja paljon pitkäänkin ja ihan ilman suihinottoakin.

Vierailija
25/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta nuolen vähintään muutaman orkun naiselleni ja hän ottaa suihin, välillä loppuun asti. Yleensä nämä tapahtuu aluksi ja sitten työnnyn sisään. Silloin tällöin lopuksi nuolen vielä hänelle yhden orkun yhteisistä aromeista nauttien. M52

Vierailija
26/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tätä miesten intoa suuseksiin. Musta niin ällöttävää. Kaikki aina sanovat, että peskää kädet vessassa koska epähygieenistä koskea alapäähän ja jättää pesemättä ja voi tulla tauteja jne jne ja sitten pitäisi tämä epähygieeninen tautipesä päästää suuhun. Hyi. Hyi hyi hyi.

Vierailija
27/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin ja nielen, se on usein se koko seksi sillä erää ja sopii minulle oikein hyvin. Mies ei nuole minua eikä tarvitsekaan, ei ole koskaan halunnut. Itse nautin suuseksistä antavana osapuolena. En kyllä todellakaan jaksaisi sitä kenellekään palveluksena tehdä enkä halua oman värkkini kimppuun häärimään ketään joka velvollisuudesta siellä lipsuttaisi. 

Aiemmassa suhteessa mies rakasti antaa suuseksiä ja se olikin ainoa hetki kun itse joskus pidin koko touhusta koska ex-mies oli niin fiiliksissä siitä, oli haluttu olo ja pystyi oikeasti heittäytymään siihen nauttimiseen kun tietää ettei toinen väsy tai ällöty. 

Vierailija
28/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan suihin ja nielen, se on usein se koko seksi sillä erää ja sopii minulle oikein hyvin. Mies ei nuole minua eikä tarvitsekaan, ei ole koskaan halunnut. Itse nautin suuseksistä antavana osapuolena. En kyllä todellakaan jaksaisi sitä kenellekään palveluksena tehdä enkä halua oman värkkini kimppuun häärimään ketään joka velvollisuudesta siellä lipsuttaisi. 

Aiemmassa suhteessa mies rakasti antaa suuseksiä ja se olikin ainoa hetki kun itse joskus pidin koko touhusta koska ex-mies oli niin fiiliksissä siitä, oli haluttu olo ja pystyi oikeasti heittäytymään siihen nauttimiseen kun tietää ettei toinen väsy tai ällöty. 

Elikä haluaisit jos saisit hyvää suuseksiä ja mies olisi innokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme