Mitä pitäisi tapahtua että sinulle tuli (vielä) yksi lapsi (lisää) nyt?
Kaikki kootut selitykset tähän, kriteerin että tänä vuonna pitäisi tulla raskaaksi itse tai puolison.
Itselleni riittäisi kymppitonnin vauvaraha.
Kommentit (71)
Raskauden pitäisi "vain alkaa". Ei ole tapahtunut pitkähköstä yrittämisestä jne. siltikään.
Naisten pitäisi kollektiivisesti irtisanoutua feminismistä ennenkuin suostun kohtelemaan lajikumppaneina.
Kohtu ja munasarjat ois kovajuttu olla. Iältäni periaatteessa voisin vielä saada lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi kollektiivisesti irtisanoutua feminismistä ennenkuin suostun kohtelemaan lajikumppaneina.
Onneksi et lisäänny.
Alan olla jo vanha eikä mulla ole ollut miestä seitsemään vuoteen. Ihmeitä pitäisi siis tapahtua.
N43
Sterilisaation purku ja 30 vuotta iästä pois.
Sota (tai jokin muu valtava maailmanmullistus) ja väkisinmaatuksi tuleminen, olosuhteet estävät raskaudenkeskeytyksen.
Minun pitäisi nuorentua 20 vuotta.
Ei sitten niin yhtään mitenkään olisi mahdollista. Kahden teinin äiti.
Aikakone tai muutoin iästä 15 vuotta pois. Olemme molemmat jo yli 50-vuotiaita.
Itselläni on jo kolme lasta. Jos verotukseni tippuisi -10% vähintään, niin voisin vielä yhden tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi nuortua noin neljäkymmentä vuotta.
Sama täällä.
Miljoona euroa aluksi verottomana käteen ja sen jälkeen 10 tonnia/kk nettona siihen asti, kun lapsi täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä vauvoja pitäisi haluta ihan itse, ei tiedä hyvää jatkoa lapsen elämälle, jos vain rahan eikä rakkauden takia heitä tehdään. Suomella on maailman parhaat tuet lapsille ja lapsiperheille ja odottaville äideille-
vai parhaat tuet. onnellisia ovat he, jotka luulevat.
Varmaan joku mielenhäiriö joka johtaisi syrjähyppyyn. Puolisolle on tehty vasektomia eikä varmaan tähän vuoteen ehtisi lasta saamaan, vaikka haluaisikin sen purkaa.
Mistään rahasta tai muista kannustimista en enää lapsentekoon ryhtyisi.
Jumalan suuri ihme niinkuin ensimmäiselläkin kerralla.
Minun pitäisi parantua parantumattomasta sairaudestani ja olla 100% varma, ettei sairaus periytyisi lapselle. Eli ihan täysi mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi nuortua noin neljäkymmentä vuotta.
Olisi tosiaan kivaa saada vielä yksi lapsi, mutta en voi enää tässä iässä. Jos joku keksii toimivan aikakoneen, niin suostun heti.
Asuntolainan korot matalalle tasolle, rahat ei riitä mihinkään