Mitä pitäisi tapahtua että sinulle tuli (vielä) yksi lapsi (lisää) nyt?
Kaikki kootut selitykset tähän, kriteerin että tänä vuonna pitäisi tulla raskaaksi itse tai puolison.
Itselleni riittäisi kymppitonnin vauvaraha.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sterilisaatio pitäisi purkaa.
Minulla on jo kolme lasta.
Eikö tarvitsisi muuta, riittäisi sterin purku? Eli lisää steripurkuaikoja terveyskeskuksiin?
No täytän tänä vuonna 47, eli nuorentua pitäisi pari vuotta.
Olen 56v nainen, eikä sellaista ihmettä tapahdu.
Työelämän pitäisi olla kevyempää. Ei vain jaksaisi enää kolmatta lasta raskaan työn lisäksi, vaikka rakastan lapsiani ja ovat kyllä parasta ikinä.
Kelloa tai pikemminkin kalenteria pitäisi rukata rutkasti taaksepäin ja tällä kertaa myös tavata se sitoutumishaluinen ja perhekeskeinen mies jonka kanssa perheen perustamista voi harkita.
Olisin halunnut mieluiten kolme lasta, mutta jäin lapsettomaksi. Nyt kyllä olisin ikionnellinen ihan vain yhdestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Työelämän pitäisi olla kevyempää. Ei vain jaksaisi enää kolmatta lasta raskaan työn lisäksi, vaikka rakastan lapsiani ja ovat kyllä parasta ikinä.
50% työaika 3 lapsen vanhemmille 100% palkalla!
-äärimmäisen taitavan ja kokeneen lääkärin tekemä suunniteltu sektio
-kuntoutushoito leikkauksen jälkeen
-kodinhoitaja puoleksi vuodeksi
-tukea imetykseen (tätä ei ole aiemmin saanut)
-rahallinen korvaus, esim 10 000
-hyvät tuut, että lapsen ei tarvitsisi mennä eläintarhaan (päiväkotiin)
Terveet munasarjat nyt ihan ekaksi. Tokaksi pitäis löytää jostain mies.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista että löytyisi uusi mies, olen yh käytännössä nyt kahdelle.
Miehelle? Voimia, yhdessäkin on kestämistä.
T. Mieslapsen äiti
Olisin kyllä halunnut lisää lapsia kuin vain yhden mikä minulla jo on.
Nyt alkaa ikä tulemaan vastaan, ei olisi vielä mahdotonta iän puolesta, juuri täytin 43 vuotta.
Miestä ei ole, eikä todennäköisesti ole tulossakaan elämääni johtuen elämäntilanteestani. Rakastava parisuhde pitäisi olla, narsistit ja muut häiriintyneet on jo niin nähty että mikä tahansa ukko ei enää kelpaa.
Terveys ja etenkin mielenterveys saisi olla parempi myös, samoin uupumis- ja väsymysoireiden pitäisi myös ensin väistyä.
Rahatilanne saisi olla paljon parempi että mitään lasta uskaltaisi harkitakaan.
Tässähän näitä tekosyitä sitten onkin ihan tarpeeksi, pahempikin vauvakuume kyllä laantuu elämän tosiasioiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Neitseellinen sikiäminen.
En halua enää seksiä kenenkään kanssa.
T. Mervi 59v
Sama.
Eikö tarvitsisi muuta, riittäisi sterin purku? Eli lisää steripurkuaikoja terveyskeskuksiin?