Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko naismakusi muuttunut elämän mittaan?

Vierailija
02.03.2025 |

Ja jos, niin miten? Painotatko samoja asioita kuin nuorena, vai onko tullut muutoksia?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan muuttunut. Kun olin nuori ja typerys, minulla oli tosi tarkka mielikuva miltä naisen pitäisi näyttää. Siksipä elelin sinkkuna sanoisinko turhan kauan.

Kun vanhempana viisastuin, tajusin ettei sillä ulkonäöllä olekaan lähellekään niin paljoa väliä mitä kuvittelin.

Hmm.. onkohan tämä yleisesti ottaen ongelma meidän yhteiskunnassa, mistä on tullut liian ulkonäkökeskeinen. Olemme unohtaneet sen millä on oikeasti merkitystä kun keskitymme liikaa siihen miltä näyttää.

Sitäpaitsi ihmisen ulkonäkö muuttuu ikääntymisen myötä. Joten tosiaan kannata jumittua ajatuksissa johonkin tiettyyn ulkonäköön, kun se muuttuu kuitenkin.

Suomalaisia kun katsoo katukuvassa, näyttää siltä että 99% ei todellakaan ole ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
62/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viehättynyt pitkistä ja tummista miehistä, mutta elämäni rakkaus oli vaalea. Sen verran kilsoja takana, että hyvännäköiset ovat yleensä olleet mulkkuja. Kemia ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Persoona on ollut aina minulle se tärkein, se että ihmisessä on jotain mielenkiintoista ja syvyyttä. Tätä olen halunnut ihan kaikilta vapaaehtoisilta ihmissuhteiltani muutenkin. Kun nuorempana tuli harrastettua ns. yhdenyönjuttuja silloinkin naisen täytyi olla jollain tavalla kiinnostavan oloinen persoonaltaankin.

Kerro lisää ihmissuhteistasi, jotka eivät perustu vapaaehtoisuuteen? Liittyykö niihin setä, ukki tai esim liikunnan ope?

Vierailija
64/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina viehättynyt pitkistä ja tummista miehistä, mutta elämäni rakkaus oli vaalea. Sen verran kilsoja takana, että hyvännäköiset ovat yleensä olleet mulkkuja. Kemia ratkaisee.

Toivottavasti puolisosi lukee tämän postauksen, että hän saa tietää olevansa pitkä, vaalea, kiva luonteeltaan muttei hyvännäköinen.

Vierailija
65/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se sen verran et ennen piti olla isotissinen blondi mallin mitoissa niin nykyään riittää et on isotissinen blondi.

Kuitenkaan juuri kukaan ei ole aito blondi.

sivusta miettii hän

Vierailija
66/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuttunut. Ennen halusin pitkätukkaista hoiklaa naista isoilla tisseillä mutta nykyään kelpuutan lyhyttukkausenkin ja pikkutissisetkin menee.

Muuttunut mieli johtunee siitä, kun olet menettänyt sen, mitä vaaditaan että ylipäätään saa pitkätukkaista, hoikkaa ja rintavaa miestä. Olet repsahtanut !

Onko minusta siis iän myötä tullut homo, kun nuorena halusin hoikkaa, pitkätukkaista, rintavaa naista mutta nykyään rintava mieskin kelpaa?

Vai onko tämä nyt sitä wokea?

😂😂😂

Vierailija
67/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajatellut nuorempana mitään naismakuja. Kuka kohdalle sattui, siinä se oli. Myöhemmin tuli oltua enemmän tai vähemmän suhteissa lyhyehköjen ja tummatukkaisten naisten kanssa. Eräs oli intialaista sukua. Siinä se maku kait sitten on. Pienikokoinen.

Vierailija
68/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Persoona on ollut aina minulle se tärkein, se että ihmisessä on jotain mielenkiintoista ja syvyyttä. Tätä olen halunnut ihan kaikilta vapaaehtoisilta ihmissuhteiltani muutenkin. Kun nuorempana tuli harrastettua ns. yhdenyönjuttuja silloinkin naisen täytyi olla jollain tavalla kiinnostavan oloinen persoonaltaankin.

Kerro lisää ihmissuhteistasi, jotka eivät perustu vapaaehtoisuuteen? Liittyykö niihin setä, ukki tai esim liikunnan ope?

No, ehkä en nyt kuitenkaan sen tarkemmin ala noita ihmissuhteita avaamaan, mutta kyllähän sitä ihmisen elämässä saattaa olla useitakin ihmisiä joiden kanssa on pakko muodostaa jonkinlainen suhde lähinnä olosuhteiden pakosta, vaikka ei itse haluaisikaan. Omalla kohdallani tällaisia ihmissuhteita ovat olleet vanhempani, muutama henkilö joiden kanssa jouduin asumaan ja pari tyyppiä joiden kanssa olen joutunut tekemään töitä.

Vierailija
69/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nuorempana pidin timmivartaloisista ja kapeapyllyisistä naisista mutta nykyään olen aivan hulluna "synnyttäjän lanteisiin" Eli mahdollisimman leveä lantio kiitos. Ja saa sitä lihaakin luiden päällä olla kunhan nyt ei mitään läskiröllyköitä roiku. M43

Vierailija
70/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Edelleen yli 165 ja alle 70 kiloinen b/c kupeilla ,siniset/ vihreät silmät ja ehdottomasti ei blondi.

Eikä missään nimessä yyhhoo. Mitään halpaa en halua.

Miks ei yyhhoo lunttu kelpaa? 

Koska ei tule sellaista fiilistä että siinä on jotain niin oikeaa 🎶🎵 

Vierailija
71/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, minun naisma-kusi lentää edelleen pitkin poikin ja pöntön viereen jos en tajua vetää esaria takaisin pakoilleen.

Vierailija
72/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 6-kymppinen ja edelleenkin olen kiinnostunut vain nuorista naisista. Olisi omituista, jos olisin kiinnostunut itseni ikäisistä.

Tietysti. Ne ovat kauniimpia, paremmassa kiunnossa, hoikempia. Sanalla sanoenn, seksuaalisesti vetävämpiä.

Vierailija
73/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Semmoinen 2-kymppinen tykkitissi on ollut makuuni aina.

Vierailija
74/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 6-kymppinen ja edelleenkin olen kiinnostunut vain nuorista naisista. Olisi omituista, jos olisin kiinnostunut itseni ikäisistä.

Tietysti. Ne ovat kauniimpia, paremmassa kiunnossa, hoikempia. Sanalla sanoenn, seksuaalisesti vetävämpiä.

Sama pätee myös miehiin.

Vierailija
75/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oli muuttunut laisinkaan. Aina on kelvannut isohinkkinen ja hedelmällinen parikymppinen 

Vierailija
76/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit nyt lukea otsikon.

Vierailija
77/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksikään mies ei halua minunlaistani naista oikeasti. Astuneet ovat monetkin, edestä ja takaa, mutta ilmeisesti kukaan ei kuitenkaan ole ihan oikeasti tykännyt ulkomuodostani.

Ei tässä elämässä voi näemmä voittaa.

Vierailija
78/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ennen pidin ihastuttavista naisista. Nykyään sellaisista mitä melkein inhoaa. Seksi on sellaisten kanssa parempaa.

Vierailija
79/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön osalta ei ehkä paljoakaan muuten, mutta ikäskaala tietenkin on laajentunut.

Se mikä on tarkentunut liittyy naisen sanoihin ja tekoihin. Yhteensopivuutta siis.

Vierailija
80/87 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä laajemmin katselen naisia. Ei mua enää kiinnosta kouluaikaiset ihastukseni. Nuorempana olin todella nuuka ja arvomaailma erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi