Mies, onko naismakusi muuttunut elämän mittaan?
Ja jos, niin miten? Painotatko samoja asioita kuin nuorena, vai onko tullut muutoksia?
Kommentit (87)
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta että oikeanlainen kemia ratkaisee. Vietit vie ja taksi tuo mutta se mitä jää käteen on elämän mittainen kumppanuus. Kun arki koittaa mitataan se kuka olet, mistä tulet ja minne olet matkalla. Mikä teitä yhdistää? Kaikki se olet elämänmittaisen matkan varrella kokenut ja kohdannut on tehnyt sinusta sen kuka sinä olet. Voitko seistä sanojesi takana, oletko ylpeä siitä mitä olet saanut aikaan, puhuuko teot puolestasi, kaipaatko kenties muutosta? Tämä kaikki käy ilmi ja olet suhteen toinen osapuoli ja kannat tätä kaikkea läpi elämäsi. Rehellisyys, luottamus, anteeksianto, myötätunto heijastuvat arkeen. Tunteet sinkoilevat niin myötä kuin vastamäessä. Olet alastomana toisen edessä. Sitä niittää mitä kylvää, niin makaa kuin petaa. Elämässä helpot tiet ovat kirottuja viinan huuruisia oikoteitä jotka saa miehen heristelemään nyrkkiään, sanat satuttavat, kohtaamiset pelottavat. Puhe on ainoa keino välittää ne ajatukset ja tunteet toiselle mitä päässämme liikkuu. Joskus ne ei ole miellyttäviä mutta ne ovat rehellisiä. On myös rehellistä katsoa ajoittain peiliin ja todeta että minä olin nyt se syypää tälläkertaa. Ei ole häpeä puhua tunteistaan. Ne on viisautta joka lisää viisautta joka ei asu meissä ja josta on hyvä muistuttaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että voitte tavata hyväkroppaisen, kauniskasvoisen ja kivan naisen, mutta ette kelpuuta häntä väärän hiusten tai silmien värin takia?
No voin melkein vannoa, että yksikään mies ei edes huomaa jotain silmien väriä. Hiusten väristäkään ei varmasti jää seksi ja/tai parisuhde kiikastamaan.
Yksikään on aika vahvasti sanottu ja epätosi. Nämä, joille pienet yksityiskohdat on tärkeitä, ovat sitten muutenkin hankalia.
Ei ole muuttunut, tykkään aivan tavallisista peruasarvoja kunnioittavista naisista, oli siivoaja tai mikä muu tavallinen ammatti tahansa, en paljoa perusta jostain korkeasti kouluttautuneista koska heidän kanssa aina tulee ongelmia ylimielisyyden ja muitten ihmisten halveksunnan kanssa.
On. Nuorena kelpasi vain suunnilleen omanikäiset. Nyt kelpaa kaikki ikäväliltä 16v - sunnilleen omanikäiset. Tietty jos on muute parametrit kohdallaan: Ei merkittävää ylipainoa, muodokas, naama katseltava. Henkisellä puolella ei väliä, koska ei taloon jää kuitenkaan.
ei ole muuttunut.max 165cm 50kg.pienet tissit kaunis naamasta.valkoinen tai aasiasta.
En tiedä mikä on naimakusi, mutta pervolta kuulostaa. Kertoisitko enemmän :P
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että voitte tavata hyväkroppaisen, kauniskasvoisen ja kivan naisen, mutta ette kelpuuta häntä väärän hiusten tai silmien värin takia?
Mites luonne?
Olen 6-kymppinen ja edelleenkin olen kiinnostunut vain nuorista naisista. Olisi omituista, jos olisin kiinnostunut itseni ikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Onko niin, että voitte tavata hyväkroppaisen, kauniskasvoisen ja kivan naisen, mutta ette kelpuuta häntä väärän hiusten tai silmien värin takia?
Mites luonne?
"Kiva" - mitä se kenellekin tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites luonne?
Luonne on sitten plussaa, jos muut asiat ovat kunnossa.
On tosiaan muuttunut. Kun olin nuori ja typerys, minulla oli tosi tarkka mielikuva miltä naisen pitäisi näyttää. Siksipä elelin sinkkuna sanoisinko turhan kauan.
Kun vanhempana viisastuin, tajusin ettei sillä ulkonäöllä olekaan lähellekään niin paljoa väliä mitä kuvittelin.
Hmm.. onkohan tämä yleisesti ottaen ongelma meidän yhteiskunnassa, mistä on tullut liian ulkonäkökeskeinen. Olemme unohtaneet sen millä on oikeasti merkitystä kun keskitymme liikaa siihen miltä näyttää.
Sitäpaitsi ihmisen ulkonäkö muuttuu ikääntymisen myötä. Joten tosiaan kannata jumittua ajatuksissa johonkin tiettyyn ulkonäköön, kun se muuttuu kuitenkin.
Nuorena kävin kuumana eksoottisen näköisiin naisiin, thaikut, kinkit, lähi idän naiset, Afrikan naiset..
Nykyään ne ei nappaa yhtään.
Ihannenaisellani on tosi isot kannut, tosi iso perse, vyötärö näitä kahta edellämainittua kapeampi ja hymyilevät kasvot.
M43
Ei ole. Persoona on ollut aina minulle se tärkein, se että ihmisessä on jotain mielenkiintoista ja syvyyttä. Tätä olen halunnut ihan kaikilta vapaaehtoisilta ihmissuhteiltani muutenkin. Kun nuorempana tuli harrastettua ns. yhdenyönjuttuja silloinkin naisen täytyi olla jollain tavalla kiinnostavan oloinen persoonaltaankin.
Ei ole muuttunut. Ikää on jo 50+. Onnekseni olen naimisissa sellaisen kanssa, jollaisesta haaveilin jo peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on naimakusi, mutta pervolta kuulostaa. Kertoisitko enemmän :P
T: Urpo
Sitten kun pääset tytön kanssa intiimiin kanssakäymiseen, saattaa pippelissä tuntua pakottavaa painetta. Se on se naimakusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuttunut. Ennen halusin pitkätukkaista hoiklaa naista isoilla tisseillä mutta nykyään kelpuutan lyhyttukkausenkin ja pikkutissisetkin menee.
Muuttunut mieli johtunee siitä, kun olet menettänyt sen, mitä vaaditaan että ylipäätään saa pitkätukkaista, hoikkaa ja rintavaa miestä. Olet repsahtanut !
Onko minusta siis iän myötä tullut homo, kun nuorena halusin hoikkaa, pitkätukkaista, rintavaa naista mutta nykyään rintava mieskin kelpaa?
Vai onko tämä nyt sitä wokea?
Tykkään edelleen teineistä ja vähän päälle kaksikymppisistä, ja edelleen heitä panen. M40
Vierailija kirjoitti:
On. Nuorena kelpasi vain suunnilleen omanikäiset. Nyt kelpaa kaikki ikäväliltä 16v - sunnilleen omanikäiset. Tietty jos on muute parametrit kohdallaan: Ei merkittävää ylipainoa, muodokas, naama katseltava. Henkisellä puolella ei väliä, koska ei taloon jää kuitenkaan.
Eli nuorempikin käy jos parametrit on kohdallaan? Onks sul snäppii?
Sara2011
Kelpuutan vain kauniskasvoisen, hoikan, kurvikkaan, isoluomurintaisen, pyöreäpyllyisen, pitkäsäärisen ja pitkätukkaisen naisen. Näin on ollut ja on oleva, iankaikkisesti. Aamen.
M47
Muuttunut mieli johtunee siitä, kun olet menettänyt sen, mitä vaaditaan että ylipäätään saa pitkätukkaista, hoikkaa ja rintavaa miestä. Olet repsahtanut !