Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalla asuminen oli helvettiä

Vierailija
02.03.2025 |

Onko muilla huonoja kokemuksia?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ns uusavuton, että tarvitsee kahvilaa aamulatteensa, pesulaa pyykkiinsä, kuntosalia kunnon kohentamiseen, kynsihoitolaa muka kaunistukseen, harrastetoimintaa ajankulukseen , niin maaseudulla asuminen voi olla hankalaa. Jos taas on tekevä, näkevä, keksivä, omatoiminen , maalla asuminen on ihanaa. Happea ympärillä.

Naisilta odotetaan vähän liikaa jos pitäisi olla samaan aikaan metsuri, puuseppä, maanviljelijä, traktorikuski, mies jne. Se vaatisi jo rahaa. Ei kaikki omaa tekokynsiä ja juo lattea.

Sulla on kyllä tosi huono käsitys naisista. Miten niin ei osaisi kaataa puita, ajaa traktoria yms.? Teen noita kaikkia, mutta osaan myös ommella jne. Mitä ihmettä noissa eri hommissa muka on? Miten ne olis naiselle jotenkin vaikeita? 

Olen nainen ja en halua tehdä noita kaikkia asioita. Haluan elää naisen normaalia elämää ja omien rajojen puitteissa. Jos muu nainen haluaa tehdä niitä antaa palaa, voi tehdä munkin puolesta ne. Ei naiset ole miehiä, osa varmaan on, ottakaa nimeksi Jussi, Mikko ja Jari. Jos halutaan naisille enemmän mahdollisuuksia luontoon, tilaan ja happeen, se pitää tehdä erilailla!! Osalla ei ole mahdollisuutta terveydentilan vuoksi ajaa edes korttia, sori siitä.

Vierailija
22/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ns uusavuton, että tarvitsee kahvilaa aamulatteensa, pesulaa pyykkiinsä, kuntosalia kunnon kohentamiseen, kynsihoitolaa muka kaunistukseen, harrastetoimintaa ajankulukseen , niin maaseudulla asuminen voi olla hankalaa. Jos taas on tekevä, näkevä, keksivä, omatoiminen , maalla asuminen on ihanaa. Happea ympärillä.

Naisilta odotetaan vähän liikaa jos pitäisi olla samaan aikaan metsuri, puuseppä, maanviljelijä, traktorikuski, mies jne. Se vaatisi jo rahaa. Ei kaikki omaa tekokynsiä ja juo lattea.

Eikös naiset pysty samaa kuin miehet niin mikä tässä on ongelma? Ettehän te naiset vaan valehtele siittä että pystytte samaa kuin miehet?

Itse ehkä todella hankalasti pärjäisin, mutta naisena tiedän myös tarvitsevani miestä! Varsinki

Oletko tyypillinen nykyajan nainen joka ajattelee että on ne pelkästään miesten työt ja sitten on ne entiset naisten työtä jotka on nykyään yhteisiä töitä että nainen pääsee helpommalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä maalla pärjäsin. Osaan kolata pihan, osaan sahata puut ja lämmittää talon, osaan pikkuisen korjata autoakin ja taloa. Osaan sulattaa jäätyneet putket. Mutta ei se auta, jos tuntematon mies alkaa stalkkeriksi.ap

Mitä jos tapahtuu tapaturma laitteiden ja koneiden kanssa. Puu kaatuu ja liukasta. Yksi maalla? Onneksi osalle ei käy mitään kun on motoriikka, keskittyminen, kuntoa ja taito. Joillekin se ei vain toimi. Ja keski-iässä on jo erilainen tunne joillakin voinnista, vaihdevuodet. Ihmisten tilanne on erilainen.

Vierailija
24/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä maalla pärjäsin. Osaan kolata pihan, osaan sahata puut ja lämmittää talon, osaan pikkuisen korjata autoakin ja taloa. Osaan sulattaa jäätyneet putket. Mutta ei se auta, jos tuntematon mies alkaa stalkkeriksi.ap

No muuta kaupunkiin niin voit saada niitä stalkkereita ja kyttääjiä paljon enemmän. 

Vierailija
25/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta kaupunkiin niin voit saada niitä stalkkereita ja kyttääjiä paljon enemmän. 

Niin mä muutinkin. Eikä täällä ole yhtään stalkkeria.ap

Vierailija
26/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, avaa vähän kokemustasi. Itse pidän kyllä rauhasta, joka täällä maalla on ja naapuriavusta. Piha tulee aurattua sopuhintaan, ja jos lähden reissuun naapuri lupaa hoitaa postit laatikosta ja katsoo myös talon perään, ja sama myös vastavuoroisesti.

Saa olla kantapääastuja ja vetää vessa vaikka kello kolme yöllä. Jos harrastan seksiä tai sairastan mahatautia, naapuri sitä ei tiedä. Voin luukuttaa musiikkia vaikka koko yön. Kesällä kun on kuuma ovet ja ikkunat saa olla yötä myöten auki. Lähimpään kaupunkiin pääsee vartissa. En tiedä mitään narkkareista, roadmaneista. Onhan tämä helvettiä, kun kukaan ei heitä heippalappua vaan on tilaa toimia ja elää niinkuin haluaa. :D

Vierailija
27/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä tosi huono käsitys naisista. Miten niin ei osaisi kaataa puita, ajaa traktoria yms.? Teen noita kaikkia, mutta osaan myös ommella jne. Mitä ihmettä noissa eri hommissa muka on? Miten ne olis naiselle jotenkin vaikeita? 

O

Jo sä et halua, niin miksi sanot että naisilta yleisesti? Naisen normaali elämä? Mitä se on? Olen minäkin ihan normaali nainen, erilainen vain kuin sinä ja varmaan kiinnostuksen kohteitakin erilaisia.

Vierailija
28/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, avaa vähän kokemustasi. Itse pidän kyllä rauhasta, joka täällä maalla on ja naapuriavusta. Piha tulee aurattua sopuhintaan, ja jos lähden reissuun naapuri lupaa hoitaa postit laatikosta ja katsoo myös talon perään, ja sama myös vastavuoroisesti.

Saa olla kantapääastuja ja vetää vessa vaikka kello kolme yöllä. Jos harrastan seksiä tai sairastan mahatautia, naapuri sitä ei tiedä. Voin luukuttaa musiikkia vaikka koko yön. Kesällä kun on kuuma ovet ja ikkunat saa olla yötä myöten auki. Lähimpään kaupunkiin pääsee vartissa. En tiedä mitään narkkareista, roadmaneista. Onhan tämä helvettiä, kun kukaan ei heitä heippalappua vaan on tilaa toimia ja elää niinkuin haluaa. :D

Minähän olen avannut tätä kokemusta. Mulla oli Timo Siiri stalkkerina. Hänestä löytyy googlella tietoa.ap

Vierailija
29/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jo sä et halua, niin miksi sanot että naisilta yleisesti? Naisen normaali elämä? Mitä se on? Olen minäkin ihan normaali nainen, erilainen vain kuin sinä ja varmaan kiinnostuksen kohteitakin erilaisia."

Se on sun oma tulkinta. Minunlaisia naisia on muitakin ja paljon, vailla mahdollisuutta luontoon (kaupungit ahdettu täyteen ja pikkukaupungit sumppuja), vaatimukset liiallisia maaseudulla. En ole sanonut "kaikista naisista", vaan tulkitset niin ihan itse. En ole velkaa selityksiä ja lähtemään tähän. Todellakin kiinnostukset ovat erilaisia! Ja tekemiset, harrastukset.

Vierailija
30/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä älyllisesti korkeintaan keskinkertainen ja yksinkertaisesti ajatteleva. Vähänkään älykkäämmälle, monimutkaiselle yksilölle harrastukseksi, virikkeeksi ja elämäntehtäväksi ei riitä halkojen hakkaaminen, lumityöt ja kitkeminen vuosikymmentä toiseen.

Vierailija
31/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tunnen maalla asuvia , ihania ihmisiä. Kalastavat, metsästävät, marjastavat, uivat omassa järvessä läpi vuoden, kutovat kankaita, laulavat, tanssivat, leipovat, hiihtävät, tekevät työtään, tapaavat ihmisiä, kyläilevät, hoitavat pihaansa ja metsiänsä.   Tilaa on kaikilla hengittää ja pihoilla järjestää juhlia.  Hyvä auto pitää olla liikkumiseen, koska ei mitään joukkoliikennettä ja taitoa tehdä itse asioita. Heitä ei saisi maalta kaupunkiin millään houkuttimella.

Vierailija
32/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä oli vähän huono lauserakenne. P.o tarvitsee taitoa tehdä itse asioita.

Vierailija
33/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä etteikö nainen voisi oppia "miesten töitä", vaan siitä että monilla naisilla ei ole kiinnostusta niihin. Oppimiseen tarvitaan ennen kaikkea kiinnostusta.

Vierailija
34/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen avannut tätä kokemusta. Mulla oli Timo Siiri stalkkerina. Hänestä löytyy googlella tietoa.ap

Kaikki tiedot mitä löytyy Timo Siiri nimisestä henkilöstä on keskustelupalstoilta niin oletko itse ollut kirjoittamassa nuo kaikki julkiset maalittamiset?

Vierailija
35/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ka

En todellakaan.  Hänellähän on paljon naisia joita on stalkannut.

Vierailija
36/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki tiedot mitä löytyy Timo Siiri nimisestä henkilöstä on keskustelupalstoilta niin oletko itse ollut kirjoittamassa nuo kaikki julkiset maalittamiset?"

Aikamoinen paneutuminen asiaan ap:lla olisi, sillä keskusteluja löytyy jo vuodesta 2016 alkaen :D

Vierailija
37/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsisko.

- Fatima

Vierailija
38/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkereita on myös kaupungeissa ihan samalla tavalla, ei johdu maalla asumisesta.

Vierailija
39/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä älyllisesti korkeintaan keskinkertainen ja yksinkertaisesti ajatteleva. Vähänkään älykkäämmälle, monimutkaiselle yksilölle harrastukseksi, virikkeeksi ja elämäntehtäväksi ei riitä halkojen hakkaaminen, lumityöt ja kitkeminen vuosikymmentä toiseen.

Ja korvessako ei voi tehdä muuta? Aika rajoittunut käsitys.

Vierailija
40/60 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin muuttaa maalta sinä iltana, kun naapuri parin kilometrin päästä tuli aseen kanssa heilumaan meidän pihaan. Eikä ollut ensimmäinen kerta, mutta sillä kertaa käyttyi uhkaavasti. Naapurin ase on luvallinen ja paikallinen poliisi katsoi ilmiselviä rikkomuksia läpi sormien, kun kyse oli yhteisen metsästysseuran jäsenestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme