Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Siksihän niitä pidetään että sitä pyrstöä halutaan esitellä-näyttävät vielä koomisemmalta linttapyrstöisellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä, miksi keski-ikäistä heteronaista kiinnostaa teinien peput noin paljon :D T: N 22v, en käytä pitkiä kalsareita housuina, muttei kiinnosta vaikka muut kulkisivat alasti
Näillä ei ole ollut vuosikymmeniin seksiä, ja inhoavat kaikkia jotka näyttävät siltä, että heillä on
Mä taas luuleen, että niiden joilla on seksiä ei tarvi sitä jatkuvasti korostaa ja pukeutua persetrikoisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana aktiivisesti salilla käyvänä näitä vakohousuja käytin, myös salin ulkopuolella lenkkeillessä ja välillä ihan kaupassa käydessä. Syynä yksinkertaisesti se että omasta mielestäni pehva näytti niissä paremmalta kuin normaaleissa urheilutrikoissa, jotka tuntuivat kadottavan pepun pyöreyden, mitä sitten ryppyversiot korostivat. Värillisinä en tosin sellaisia käyttänyt, vain mustina. Enää ei tulisi käytettyä.
Miksi peban pitää näkyä???
Miksi ei jos sen eteen on tehnyt työtä ja siitä itse tykkää?
Mitä jos tekis töitä päänsisäisten asioiden eikä perseen eteen?
Hyvä idea, sä voisit aloittaa ihmisyyden monimuotoisuuden hyväksymisestä
Kyllä minä tyhmätkin ihmiset hyväksyn.
Mitä on pepputrikoot?
Jos ne on mitkä tahansa normaalit treenitrikoot, en näe siinä mitään väärää.
Jos ne on ne sellaiset persvaosta rypytetyt, niin ne on sysirumat ja saa koko vaon näyttämään peppureiältä.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko määrätä kaikille pakollisiks pepputrikoot?
Haluaisitko tosiaan nähdä vaikka Arto Satosen ja Petteri Opron "pepputrikoissa"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on pepputrikoot?
Jos ne on mitkä tahansa normaalit treenitrikoot, en näe siinä mitään väärää.
Jos ne on ne sellaiset persvaosta rypytetyt, niin ne on sysirumat ja saa koko vaon näyttämään peppureiältä.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä, miksi keski-ikäistä heteronaista kiinnostaa teinien peput noin paljon :D T: N 22v, en käytä pitkiä kalsareita housuina, muttei kiinnosta vaikka muut kulkisivat alasti
Todellako? Et ihmettelisi, et hieraisisi silmiäsi, et katsoisi poispäin. Sua ei kertakaikkiaan vähääkään kiinnostaisi, vaikka sä olisit huomisesta lähtien ainoa, jolla on housut jalassa.
Hoitoalalla työskentelevänä ja uimista harrastavana näen lähes päivittäin alastomia ihmisiä, joten tuskin ihan hirveästi järkyttyisin. Kyllä jotkut on sitten herkkiä
"Kyllä minä tyhmätkin ihmiset hyväksyn."
Se, että pidät ihmisiä jotka on sun kanssa eri mieltä tyhminä osoittaa vain, että sulla on vielä paljon kehittymistä tehtävänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellako? Et ihmettelisi, et hieraisisi silmiäsi, et katsoisi poispäin. Sua ei kertakaikkiaan vähääkään kiinnostaisi, vaikka sä olisit huomisesta lähtien ainoa, jolla on housut jalassa.
Hoitoalalla työskentelevänä ja uimista harrastavana näen lähes päivittäin alastomia ihmisiä, joten tuskin ihan hirveästi järkyttyisin. Kyllä jotkut on sitten herkkiä
On eri juttu nähdä alastomia ihmisiä hoitotyössä tai uimahallissa kuin kadulla ja työpaikoilla. Ei se alastomuus sinne punaiselle matollekaan sovi. En tunne ketään, joka ihailisi Bianca Cencoria. Pikemminkin häntä säälitään tai pidetään omituisena. Ei liity herkkyyteen se, ettei halua nähdä alastomia ihmisiä julkisella paikalla. Liittyy yleiseen häveliäisyyteen ja normaaliin käyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tosiaan nähdä vaikka Arto Satosen ja Petteri Opron "pepputrikoissa"?
En pistä vastaan sitäkään
T: eri
Niitä trikoita on siis ihan muuallakin kuin Suomessa. Brasiliassa lähes kaikilla oli niitä, tosin siellä ei kärsitä kehonhäpeästä kuin täällä. Mitä siitä, jos joku niitä haluaa käyttää? Tämä tuntuu häiritsevän jännästi just keski-ikäisiä naisia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana aktiivisesti salilla käyvänä näitä vakohousuja käytin, myös salin ulkopuolella lenkkeillessä ja välillä ihan kaupassa käydessä. Syynä yksinkertaisesti se että omasta mielestäni pehva näytti niissä paremmalta kuin normaaleissa urheilutrikoissa, jotka tuntuivat kadottavan pepun pyöreyden, mitä sitten ryppyversiot korostivat. Värillisinä en tosin sellaisia käyttänyt, vain mustina. Enää ei tulisi käytettyä.
Miten nämä sulkevat toisensa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Masalla 68v ne olisivatkin upea näky
Niin, loppujen lopuksi ne näyttää aika harvan päällä hyvältä.
Minä olen keski-ikäinen nainen ja käytän pepputrikoita. Tosin vain salilla, mutta saatan joskus käydä kaupassa ne jalassa salimatkalla. En valitettavasti jaksa harmitella, jos joku ikäiseni tätönen tähän hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet vois alkaan käyttään tiukkoja pepputrikoita, näkis varustuksen koon yms. muut sellaset hyvin?
Miehet nyt eivät ole huomiohoroja, joten ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niitä trikoita on siis ihan muuallakin kuin Suomessa. Brasiliassa lähes kaikilla oli niitä, tosin siellä ei kärsitä kehonhäpeästä kuin täällä. Mitä siitä, jos joku niitä haluaa käyttää? Tämä tuntuu häiritsevän jännästi just keski-ikäisiä naisia??
Päästään taas hyvin siihen mun teoriaan näiden puutteellisesta seksielämästä
Siis trikota verrataan Bianca Censoriin, joka kulkee lähes alasti? Kannattaa oikeesti laittaa lääkitys kuntoon 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm....Ihmisyyden monimuotoisuus = hyvä perse, jota täytyy esitellä. Mulla on ihan eri käsitys ihmisyyden monimuotoisuudesta.
Instagram ym sosiaalinen media vääristävät käsitystä siltä millainen pukeutuminen on normaalia ja sopivaa julkisilla paikoilla. Kun siellä kuplassaan näkee koko ajan pyllytrikoita, ne alkavat näyttää normaalilta.
Kyllähän noista tulee mieleen että kerjätään huomiota alentavalla tavalla. Itse ajattelen, että onneksi ei tarvitse alentua esittelemään intiimejä muotojaan saadakseen riittävästi rakkautta ja huomiota vaan pärjää elämässä muilla keinoilla. Kyllähän nuo sattuvat silmiin useimmilla - miettikää samanlaista poimujen esittelyä miehillä.