Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Luulen, että menee samaan pinoon niiden tiktok videoiden kanssa missä miesten reaktioita. Haluavat pönkittää omaa egoaan että kattokaa saan huomiota oon niin kuuma.
Mä en taas ymmärrä, miksi keski-ikäistä heteronaista kiinnostaa teinien peput noin paljon :D T: N 22v, en käytä pitkiä kalsareita housuina, muttei kiinnosta vaikka muut kulkisivat alasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa jo huomaa kuinka naisilla kevättä rinnoissa. Alkaa paljasta pintaa näkyä ja makuupussitakit laitettu kierrätykseen. Kohta on kesä 🤗
Laitapa sinäkin jotain keväistä ja niukkaa päällesi että naisilla on katseltavaa.
Ympäri vuoden on lyhyt pusakka ja hyvinistuvat farkut. Joskus naiset puristelee pyllystä 😎
M38
Tiedän, se olin minä
T: Pena 68v
Ellei ole varaa moniin vaatteisiin, täytyy pitää mitä on.
Voitaisko määrätä kaikille pakollisiks pepputrikoot?
Naiset, jotka haukkuu muita naisia tyrkyiksi tms. vaikuttavat todella epävarmoilta. Itsevarma aikuinen nainen ei yleensä jaksa välittää nuorten naisten ulkonäöstä paljoakaan
Ainahan näitä trendejä on, persefarkut joista näkyy stringit, napapaidat, tissitopit, persefarkut jnejne
Eiköhän ihmiset vaan seuraa trendejä. Sitä tekee jopa 50-vuotiaat, mutta heillä on eri muoti kuin 20-vuotiailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana aktiivisesti salilla käyvänä näitä vakohousuja käytin, myös salin ulkopuolella lenkkeillessä ja välillä ihan kaupassa käydessä. Syynä yksinkertaisesti se että omasta mielestäni pehva näytti niissä paremmalta kuin normaaleissa urheilutrikoissa, jotka tuntuivat kadottavan pepun pyöreyden, mitä sitten ryppyversiot korostivat. Värillisinä en tosin sellaisia käyttänyt, vain mustina. Enää ei tulisi käytettyä.
Miksi peban pitää näkyä???
Miksi ei jos sen eteen on tehnyt työtä ja siitä itse tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä, miksi keski-ikäistä heteronaista kiinnostaa teinien peput noin paljon :D T: N 22v, en käytä pitkiä kalsareita housuina, muttei kiinnosta vaikka muut kulkisivat alasti
Näillä ei ole ollut vuosikymmeniin seksiä, ja inhoavat kaikkia jotka näyttävät siltä, että heillä on
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että sä haluat nähdä kaikkia ihmisiä pepputrikoissa, siis iältään 0-100 vuotta ja kaikenlaisilla vartaloilla varustettuna.
Eihän nuo oikeasti edes ole mitään nuorisomuotia vaan 30+ mammojen vaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa jo huomaa kuinka naisilla kevättä rinnoissa. Alkaa paljasta pintaa näkyä ja makuupussitakit laitettu kierrätykseen. Kohta on kesä 🤗
Laitapa sinäkin jotain keväistä ja niukkaa päällesi että naisilla on katseltavaa.
Mulla on jo vaatetus keventynyt ja tiukentunut
T: eri, mies
Hyvä. Liian harva mies paljastelee ja tiukentaa vaatetustaan.
Samaa ihmettelen. Mistä lähtien persvako on ollut tyylikästä?
Vierailija kirjoitti:
Todellako? Et ihmettelisi, et hieraisisi silmiäsi, et katsoisi poispäin. Sua ei kertakaikkiaan vähääkään kiinnostaisi, vaikka sä olisit huomisesta lähtien ainoa, jolla on housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana aktiivisesti salilla käyvänä näitä vakohousuja käytin, myös salin ulkopuolella lenkkeillessä ja välillä ihan kaupassa käydessä. Syynä yksinkertaisesti se että omasta mielestäni pehva näytti niissä paremmalta kuin normaaleissa urheilutrikoissa, jotka tuntuivat kadottavan pepun pyöreyden, mitä sitten ryppyversiot korostivat. Värillisinä en tosin sellaisia käyttänyt, vain mustina. Enää ei tulisi käytettyä.
No voi ei nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä pakko ymmärtää? Kääntäkää päänne ja katsokaa muualle.
Ei se olekkaan suurin ongelma, että nämä vanhoilliset naiset itse näkevät niitä. Heille ongelma on se, että miehetkin näkevät ja etenkin se mahdollinen oma mies. Se aihetuttaa suunnatonta ärtymystä.
Höpö höpö. Naiset puhuvat miestensä kanssa niistä pepputrikoonaisista.
Luuletko, että mies myöntää naiselle tykkäävänsä katsella niitä?
No eihän sitä edes tarvitse myöntää 😅 kimpassa arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Masalla 68v ne olisivatkin upea näky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tekis töitä päänsisäisten asioiden eikä perseen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla ehkä joo, mutta onko sen näyttävä kaikkialla muuallakin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Mistä lähtien persvako on ollut tyylikästä?
Bianca Sensorin tyyli on nyt in.
On minulla peppu, mutta ei sitä tarvitse trikoilla esitellä. Miksi pitäisi?