Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
161/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä, miksi keski-ikäistä heteronaista kiinnostaa teinien peput noin paljon :D T: N 22v, en käytä pitkiä kalsareita housuina, muttei kiinnosta vaikka muut kulkisivat alasti 

Todellako? Et ihmettelisi, et hieraisisi silmiäsi, et katsoisi poispäin. Sua ei kertakaikkiaan vähääkään kiinnostaisi, vaikka sä olisit huomisesta lähtien ainoa, jolla on housut jalassa.

Miksi pitäisi hieraista silmiä tai katsoa poispäin? Minä kyllä katselen vartaloita jos ne on esillä. Ihmisvartalo on kiehtova. Olkoon hoikka tai läski, kaikki kelpaa. Hyvä kun ihmiset uskaltaa pukeutua juuri kuten haluaa.

Vierailija
162/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä trikoita on siis ihan muuallakin kuin Suomessa. Brasiliassa lähes kaikilla oli niitä, tosin siellä ei kärsitä kehonhäpeästä kuin täällä. Mitä siitä, jos joku niitä haluaa käyttää? Tämä tuntuu häiritsevän jännästi just keski-ikäisiä naisia??

Brasiliassa naiset joutuvat tekemään kaikkensa ulkonäön eteen pärjätäkseen taloudellisesti, koska ainut avain parempaan elämään köyhillä brasilialaisilla on usein ulkonäkö ja sillä saavutettu puoliso tai työ. Opiskeluun ei ole mahdollisuuksia kuin pienellä osalla. Joten en suomalaisena todellakaan ihannoisi Brasilian kaltaisen kehitysmaan naisten tilannetta. 

Ihan kaikilla sama ja suurin osa on köyhiä. Mies ikäloppu ja äidin mies jo kuollut. Oikein hyvää elämää naisille, not. 

Taisit pikemminkin kuvailla omaa elämäntilannettas nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä trikoita on siis ihan muuallakin kuin Suomessa. Brasiliassa lähes kaikilla oli niitä, tosin siellä ei kärsitä kehonhäpeästä kuin täällä. Mitä siitä, jos joku niitä haluaa käyttää? Tämä tuntuu häiritsevän jännästi just keski-ikäisiä naisia??

Keski-ikäiset tajuavat niiden nolouden. Itsekin olisin saattanut joskus 18-vuotiaana sortua tuollaisiin housuihin, mutta nyt kolmekymppisenä pidän niitä järkyttävän noloina.

Vierailija
164/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis ihanaa, jos yhä useammat uskaltais pukeutua pepputrikoisiin, siis sekä miehet että naiset!

Vierailija
165/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen nainen ja käytän pepputrikoita. Tosin vain salilla, mutta saatan joskus käydä kaupassa ne jalassa salimatkalla. En valitettavasti jaksa harmitella, jos joku ikäiseni tätönen tähän hajoaa.

Onko sulla siis sellaiset vakoon rypytetyt housut joissa näyttää olevan imu päällä persreiässä?

Vierailija
166/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olis ihanaa, jos yhä useammat uskaltais pukeutua pepputrikoisiin, siis sekä miehet että naiset!

Olis ihanaa, jos urheilevat solakat miehet kulkisivat pepputrikoissa. Olisi naisillekin silmänruokaa.

Vierailija
167/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leggarit 16...29 v naisilla on hot

Saman ikäisillä miehillä myös.

Vierailija
168/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen nainen ja käytän pepputrikoita. Tosin vain salilla, mutta saatan joskus käydä kaupassa ne jalassa salimatkalla. En valitettavasti jaksa harmitella, jos joku ikäiseni tätönen tähän hajoaa.

Onko sulla siis sellaiset vakoon rypytetyt housut joissa näyttää olevan imu päällä persreiässä?

Joo, mulla on tällaiset: https://famme.fi/products/scrunch-leggings-1-fi?variant=49467344912732 ja sitten saman tyyppiset shortsit.

Vierailija
169/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska eivät ole samanlaisia mätisäkki-feministejä kuin sinä.

Vierailija
170/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis ihanaa, jos urheilevat solakat miehet kulkisivat pepputrikoissa. Olisi naisillekin silmänruokaa.

Älä viitsi vinoilla!

Vierailija
171/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi vinoilla!

Vinoilla?? Olen tosissani, hyvältä näyttävät komeilla urheilullisilla miehillä

Vierailija
172/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun miehiä ei kiinnosta paljastella samalla tavalla kuin naisia, joten ei tule tapahtumaan.

Vierailija
173/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö niitä myydään? Mä luulin, että ovat jo out, kun ei ole näkynyt kuin yhdellä naisella viimeksi viime kesänä Suomen reissulla.

Vierailija
174/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun miehiä ei kiinnosta paljastella samalla tavalla kuin naisia, joten ei tule tapahtumaan.

Enemmän on solakoita nuoria naisia,  kuin samanikäisiä miehiä jotka ovat jo kaljoittuneet mahastaan. Ei mitään paljasteltavaa.

Vierailija
175/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä treenattuja miehiä näkee joskus uimarannoilla pikkuruisissa speedoissaan, rohkeimmilla jopa stringit? Kyllä miehetkin tykkää paljastella, jos vaan on mitä paljastaa?

Vierailija
176/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan miehilläkin omat tapansa tehdä itseään tykö naisille. Tässä olisi yksi lisää. Nainen voisi heti katsastaa miehen pyllyn.

Vierailija
177/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa paljastelu on tosi pientä verrattuna suureen maailmaan. Monissa lämpimissä maissa naisten kunnia-asia on pukeutua seksikkäästä ja näyttävästi. Siinä pepputrikoot kalpenee. Jokainen tyylillään mun mielestä.

Vierailija
178/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä treenattuja miehiä näkee joskus uimarannoilla pikkuruisissa speedoissaan, rohkeimmilla jopa stringit? Kyllä miehetkin tykkää paljastella, jos vaan on mitä paljastaa?

Täytyypä låhteä ens kesänä rannalle bongailemaan stringi-miehiä!

Vierailija
179/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyään niin huono itsetunto, että niitä hyväksyviä ja ihailevia katseita on pakko saada muilta. 

Vierailija
180/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantoilla ja kurpilla on paha mieli, kun miesten huomio kiinnittyy nuorempiin, kiinteämpiin, seksikkäämpiin tai muuten vain viehättävämpiin naisiin. 

Naisten kateus on rajatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan