Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
02.03.2025 |
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (642)
Eli ap inhoaa persettään ja luulee muudenkin inhoavan omiaan?
Mä en. Mulla on upea perse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikä vimma sulla on miettiä naisten perseitä, Veijo-setä?
Tiedoksesi: itselläsikin on perse. Katso peilistä. Kaikki näkee sen ja tuijottaa sitä.