Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (642)

Vierailija
641/642 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kulunut aihe, niin etkö sitten vanhoista keskusteluista löytänyt vastausta kysymykseesi?

Höh, älä ole ilonpilaaja. En minä mitään vanhoja ketjuja ala koluta. Ap

Mikä vimma sulla on miettiä naisten perseitä, Veijo-setä?

Tiedoksesi: itselläsikin on perse. Katso peilistä. Kaikki näkee sen ja tuijottaa sitä. 

Vierailija
642/642 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap inhoaa persettään ja luulee muudenkin inhoavan omiaan?

Mä en. Mulla on upea perse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla