Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (627)

Vierailija
621/627 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne nyt ihan pirun hyvän näköiset. Jos siis kantaja on hyvän näköinen. Se ja mukavuus lienee suurimmat syyt suosioon. 

Mä en tajua, miten peppuvakoon menevä kangas voi olla mukava. Eikö se hinkkaa joka askelella? Plus tuo alue on vähän muuta pakaroiden ihoa herkempi, joten jos vaossa on jotakin, niin se häiritsee koko ajan.

Vierailija
622/627 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne nyt ihan pirun hyvän näköiset. Jos siis kantaja on hyvän näköinen. Se ja mukavuus lienee suurimmat syyt suosioon. 

Mä en tajua, miten peppuvakoon menevä kangas voi olla mukava. Eikö se hinkkaa joka askelella? Plus tuo alue on vähän muuta pakaroiden ihoa herkempi, joten jos vaossa on jotakin, niin se häiritsee koko ajan.

En tiedä. En ole kokeilut. Entä jos ne on liukkaat ja ei hinkkakaan joka askeleella? 

Jos on varvasvälisukat, niinkuin ninjoilla on, niin hinkkaako ne varvassilsat sahapuruksi sinne varvasvälisukan sukkapoimuihin? 

Miten balettitanssijan munakukkaro sitten hinkkaa menemään?

Siitäkään ei ole kokemusta tai mitään juttua koskan veistänyt. On tullut mieleen baletissa että siin se kukkaro on ja pullottaa menemään. Jännä sekin kun pitää trikoiden sisään työntää kalukukkaro hinkkaamaan menoa. Ehkä se ei hinkkaa yhtään ja päinvastoin estää hinkkautumisen? Mistä me voidaan sitä tietää kokeilematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/627 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naurattaa kun näkee tosi treenatut jalat ja ne trikoot periaatteessa vieläpä pienentää ne lihakset, niin varmasti osa miehistä aistii että noi jalat on treenatummat kuin omat. Miehethän usein treenaa vain yläkropan ja niillä on törkeet tikkujalat. Naisilla näkyy voimakkaita raajoja. Ei tule edes persettä katseltua kun näkee massiiviset reidet ja pohkeet. 

Monien salinaisten pohkeet on tuplasti paksummat kuin miesten pohkeet on. Hulvatonta se on salilla, kun on oikein treenattu mies yläkropasta ja treenattu salinainen kävelee ohi voimakkailla koivillaan. Ero on hulvaton.

Miksi miehet ei treenaa jalkoja? Ehkä hekin alkaisi pitää trikoita?

Juoksijathan juoksee persehousuissa myös.

Vierailija
624/627 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu iholta ja on rennot päällä. En mieti miltä ne näyttää. 

Keskiajalla  ihmiset kulkivat myös trikoissa ja ei ollut sukkia, koska sukat oli kiinni samassa paketissa. Olen kysellyt näitä useista vaatekaupoista ja aina pitää teetättää itse housut jos haluaa. 

Trikoot on kuin toinen iho, joka suojelee varsinaista ihoa. Itse mieluummin kysyisin että eikö teitä haittaa ilma väljien ja painavien vaateiden päällä? 

Laskostuvat ja kurtistuvat lötköt roikkuvat vaatteet aiheuttaa ahdistusta.

Se että housu puristuu persekannikoiden väliin tuntuu vain hyvältä ja juostessa tiivis paketti on paras. Mun kivekset kipeytyy jos hypin narua tai nyrkkeilen parin tunnin ajan. Se hölskyminen aiheuttaa oikeest todella kipeetä moneksi päiväksi, jos en pakkaa kiveksiä. Olen kuullut että jotkut lenkkeilee ilman alushousuja shortseissa, niin haluisin tietää miten kipeäksi kives voi mennäkään sellaisessa hölskeessä. Mulla on persehousut ihan puvunhousujenkin alla.

t. wannabi-spinneman

Vierailija
625/627 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen yhden kuntosaliketjun mainoksen. Jossa taisi olla kyseiset pepputrikoot. Olihan ne aika erikoiset kun tosiaan rypytetty vakoon menevä leikkaus keskelle peppua... :D 

Noo ei ne huonolta näytä. Mutta kyllä tavalliset trikoot ajaa asiansa. Nuo näyttää hieman... Tarkoitushakuisilta. :D 

Vierailija
626/627 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus naurattaa kun näkee tosi treenatut jalat ja ne trikoot periaatteessa vieläpä pienentää ne lihakset, niin varmasti osa miehistä aistii että noi jalat on treenatummat kuin omat. Miehethän usein treenaa vain yläkropan ja niillä on törkeet tikkujalat. Naisilla näkyy voimakkaita raajoja. Ei tule edes persettä katseltua kun näkee massiiviset reidet ja pohkeet. 

Monien salinaisten pohkeet on tuplasti paksummat kuin miesten pohkeet on. Hulvatonta se on salilla, kun on oikein treenattu mies yläkropasta ja treenattu salinainen kävelee ohi voimakkailla koivillaan. Ero on hulvaton.

Joo nää salihemmot on hauskan näköisiä. Semmoisia kärkikolmion muotoisia 😁

Itse kyllä reenaan jalkoja myös. Mulle varmaan joku vois viisastella että liian naiselliset muodot tai jotain 😁

M40

Vierailija
627/627 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nää salihemmot on hauskan näköisiä. Semmoisia kärkikolmion muotoisia 😁

Itse kyllä reenaan jalkoja myös. Mulle varmaan joku vois viisastella että

Itsekkin treenaan kyllä jalkoja. Ja kyykky on parhaimmillaan ollut pitkälti yli kahden sadan. Mutta ne pohkeet... :D Ne on luokkaa kyynervarret. Vaikka onhan niitäkin treenattu. Sellaiset korostaa tätä kärkikolmiovaikutelmaa, vaikka reisi / pakarasektorilla pattia löytyisikin. 

Ps. Treenaan joskus pepputrikoissa. Tai trikoot ne on mutta peppukin niihin sisältyy.

m 40+