Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Käyttikö AP tai muut keski-ikäiset naiset nuorena niitä matalia farkkuja ja toppia, joidenka kanssa näkyi stringit.
Ne näytti muuten nuoren miehen silmään ihan vastustamattoman kiinnostavilta. Ok nyt vähän vanhempana katson kyllä ja tykkäänkin, mutta jotenkin on se suurin viehätys pudonnut. :D Testot ei siis oo enää entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Ne kiihottuu itse niistä trikoista. Sauma hinkuttaa. Itsetyydytystrikoot.
Tunnetaan myös nimellä unnutustrikoot. Ihan hyvät ovat.
Ite tykkään niiden venyvyydestä. Marvelin supersankarit pitää niitä myös.
Kykenen ihan alle sekunnissa nostamaan jalan yli päänkorkuuteen ja näpsyttämään kenkää keveästi. Minkä sille voi jos bubopakarat on kehittyneet. Seksikäs perse mieheksi. Moni on sanonut että takaapäin näytän ihan naiselta varsinkin, kun nykyään mulla on Chuck Norris tukka sen 80-luvun alun elkuvien mallilla. Pitkä polkkatukka.
Liikkuva yhden miehen armeja. Jos minut palkattaisi korvaamaan viisi vartijaa, jonka veroinen olen taistelukyvyiltäni ja kunnolta, niin vaatisin sen viiden ihmisen tuntipalkan.
Siksi en ole tällä hetkellä palkattuna. Trikoofarkut on kovat myös. Strets-kangasta.
Jotkut valittavat trikoista ja samaan aikaan huiveista ja kaavuista. No sellaista elämä on. Aina ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kykenen ihan alle sekunnissa nostamaan jalan yli päänkorkuuteen ja näpsyttämään kenkää keveästi. Minkä sille voi jos bubopakarat on kehittyneet. Seksikäs perse mieheksi. Moni on sanonut että takaapäin näytän ihan naiselta varsinkin, kun nykyään mulla on Chuck Norris tukka sen 80-luvun alun elkuvien mallilla. Pitkä polkkatukka.
Liikkuva yhden miehen armeja. Jos minut palkattaisi korvaamaan viisi vartijaa, jonka veroinen olen taistelukyvyiltäni ja kunnolta, niin vaatisin sen viiden ihmisen tuntipalkan.
Siksi en ole tällä hetkellä palkattuna. Trikoofarkut on kovat myös. Strets-kangasta.
Siis ootko se tyyppi kävelykadulla, joka pitää karaten tai tangsoodon pikakursseja parin neliön budopalamattoalueella tai siinä läheisessä puistossa kesäisin?
Soittolista soi taustalla.
Olit pukeutunut stetsoniin ja lehmannahkaiseen takkiin hapsuilla, sitten sulla oli ne amerikanlippuisen kuosiset trikoot jalassa, sekä bootsit.
Vetelit spagaatteja ja hyrräpotkuja. Mikä se oli hinta?
2e 15 min, 5e 30 min lähitaisteluopetusta ja 10 euroa tunti. Olisin halunut kurssille, mutta olen ujo treenaaman kävelykadulla. Joten kävelin ohi.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 OMG mä kuolen.
Onhan ne nyt ihan pirun hyvän näköiset. Jos siis kantaja on hyvän näköinen. Se ja mukavuus lienee suurimmat syyt suosioon.
Tarkoitatko niitä trikoita missä menee rypytys menee vakoon? Ne on kamalia, mutta tavalliset trikoot on ihan nättejä minusta. Varsinkin jos on hyvä pylly.
Minä en ole vielä ymmärtänyt, miksi tähän kysymykseen tarvittaisiin sen kummempi vastaus kuin "kai ne tykkää niistä". Sillä tavoin olen itse selittänyt itselleni kaikki vaatemuodit, jotka eivät hlökohtaisesti kolahda. Pepputrikoot ei edes ole mystisimmästä päästä, nehän näyttävät suurin piirtein normaaleilta housuilta. Silloin kun olin kouluikäinen, pojilla oli muotia roikuttaa farkkujen persausta jossain polvissa. En itse kykene näkemään siinä mitään hyvännäköistä, mutta tuumasin, että kai ne tykkää siitä enkä hajonnut asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin nähdä taas miehet näissä trikoissa, niin kuin renesanssin aikaan oli tapana. Edessä oli vielä iso kukkaro.
Mun puolesta kukkaroakaan ei ole pakko laittaa, ellei itse halua.
Jos näet minut tuollaisissa olen matkalla salilta tai jumpasta niissä
Siis ihan oikeasti eikö sulla ole muuta tekemistä täällä kun haukkua/arvostella täällä muita naisia ? ? ?
Keskity omaan elämääsi ja aina muiden naisten olla ! !
Kulunut aihe ja silti te pällistelijät ette ole tajunneet, että teidän ei tarvitse ymmärtää MIKSI muut ihmiset pukeutuvat niin kuin pukeutuvat.
Rankka elämä kun pitää jokaista vastaantulevaa trikoisiin pukeutunutta ihmetellä.
Tämmöisiin pukeutujat haluaa ja oikein kerjää katseita näillä trikoilla ja sitten valittaa seuraavaksi siitä kun miehet tuijottaa. Mikä muu syy on esitellä pakaroitaan tollein kun yrittää saada sillä katseita?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä. En, vaikka olisi kuinka hyvän näköinen peppu. En tajua, että persvakoa haluaa näyttää.
Oisko syynä, että he eivät ole koskaan tajunnet minkä näköisenä kulkevat. Sitä kun ei välttämättä tule katsoneeksi itseään takaapäin ja nää miten paljaalta näyttää.
Joskus kyllä joku on sen näköinen, ettei ole housuja lainkaan. Eikä kukaan kehtaa sanoa, että nyt on rajua.
En tajua minäkään oli sit minkä kokoinen tahansa, ei näytä kehenkään päällä hyvåltä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä keski-ikäisten naisten viha nuoria naisia kohtaan kumpuaa?
Siitä, kun osalla nuorista naisista kaikki pyörii oman egon ja ulkonäön ympärillä. Kaupan työntekijöinä ollaan töykeitä naisille (ei niinkään miehille). Jos asiakkaana kysyy jotain, ei heitä voisi vähempää kiinnostaa, vastaus usein "en tiedä" - jos ylipäätään vastataan. Ei avata tai pidetä ovia auki muille, etuileminen. Ei tervehditä naapureita, kun taas nuoret miehet tervehtivät lähes aina. Ylipäätään ei oteta muita ihmisiä huomioon. Tietenkin on hyvin käyttäytyviäkin, mutta hämmästyttävän paljon on näitä, jotka luulevat olevansa universumin keskipisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kulunut aihe, niin etkö sitten vanhoista keskusteluista löytänyt vastausta kysymykseesi?
Höh, älä ole ilonpilaaja. En minä mitään vanhoja ketjuja ala koluta. Ap
Miksi sulla on pakkomielle naisten peppuihin?
Vierailija kirjoitti:
Käyttikö AP tai muut keski-ikäiset naiset nuorena niitä matalia farkkuja ja toppia, joidenka kanssa näkyi stringit.
Osalla on ollut pukeutumisen suhteen hyvä maku jo nuorena.