Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (681)

Vierailija
661/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kävelyllä näkee valtavia läskiperäsimiä näissä trikoissa, aivan hirveän näköinen se tutiseva ja hyllyvä persmassa. Järkyttävä näky!

Ai kauhee...

Mä en kestä. 

Ööh... heikoissa kantamissa on resilienssit yms muut muotihömpötykset jos lihava arsenaali järkyttää. :D 

Vierailija
662/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä erottaa toisistaan ennen ja jälkeen vuoden 1990 syntyneet?"

"Vuoden 1990 jälkeen syntyneiden mielestä leggingsit ovat housut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti peppu? Mikä peppu aikuisen takapuoli on? 

Vierailija
664/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä erottaa toisistaan ennen ja jälkeen vuoden 1990 syntyneet?"

"Vuoden 1990 jälkeen syntyneiden mielestä leggingsit ovat housut."

Onhan ne housut.

Vierailija
665/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänän nuori nainen käveli edessäni pepputrikoissa, joissa kumpikin, melko iso, pakara oli ikäänkuin eri lokeroissaan. Todella härskin näköistä. Ihmettelin siinä, että mikä hänellä on tarkoituksena, toivooko hän, että kaikki katsovat känen peppuaan? Oliko minun tarkoitus katsoa, vai ei katsoa?

N40+

Vierailija
666/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo selitys. Pepputrikoot ovat trendi ja ihmiset laumasieluisia. Pepputrikoot ovat myös suhteellisen halpoja, koska niitä voidaan massatuottaa muovista orjatyövoimalla, eikä niiden tarvitse sopia mennäkseen ihmisen ylle.

Vierailija
667/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä tämän kesän villitys eli läpinäkyvät pitsihousut? Sama kuin olisi vaan pikkuhousut jalassa ja kun nekin on stringit, niin tosiaan kaikki näkyvillä.

Hirveät. Naisilla vaan vaatteet vähenee. Ja sitten näitä hirvityksiä myydään pikkutytöille. Tänä kesänä törmäsin pariin noin 12 vuotiaaseen tyttöön, joista toisella oli pakarat paljastavat pikkuruiset farkkushortsit. Toisella normaalit löysät farkut, mutta paitana rintaliivit. Mä en päästäisi omaa lastani ulos tuon näköisenä kun tiedän millaisia namusetiä tuolla kaupungilla liikkuu. 

Vierailija
668/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo selitys. Pepputrikoot ovat trendi ja ihmiset laumasieluisia. Pepputrikoot ovat myös suhteellisen halpoja, koska niitä voidaan massatuottaa muovista orjatyövoimalla, eikä niiden tarvitse sopia mennäkseen ihmisen ylle.

Ei ole halpoja. Itse käytän ICIW trikoita ja kyllä ne maksoivat mielestäni aika paljon. Olisiko olleet n. 60-80e välillä/kpl vaikka alennuksia yritin bongata. Käytän siksi, että inhoan lököttäviä trikoita joita joutuu kiskomaan vähän väliä ylöspäin. Nämä ovat tosi napakat ja hyvää materiaalia. Mulla on useampia eri värisiä ja käytän niitä vain salilla. Mieheni mielestä ne näyttävät erittäin hyvältä päälläni. Mulle on ihan sama jos joku närkästyy niistä.

Vierailija
669/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä tämän kesän villitys eli läpinäkyvät pitsihousut? Sama kuin olisi vaan pikkuhousut jalassa ja kun nekin on stringit, niin tosiaan kaikki näkyvillä.

Hirveät. Naisilla vaan vaatteet vähenee. Ja sitten näitä hirvityksiä myydään pikkutytöille. Tänä kesänä törmäsin pariin noin 12 vuotiaaseen tyttöön, joista toisella oli pakarat paljastavat pikkuruiset farkkushortsit. Toisella normaalit löysät farkut, mutta paitana rintaliivit. Mä en päästäisi omaa lastani ulos tuon näköisenä kun tiedän millaisia namusetiä tuolla kaupungilla liikkuu. 

Kohta tarvitaan lisää naistakseja. 

Vierailija
670/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä, miksi joillekin on niin tärkeää päästä tuomitsemaan ja päivittelemään kanssaihmistensä tekemisiä ja pukeutumista. Mitä väliä?

N45

Vierailija
671/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pojilla oli rankkaa jos ei ollut niiden päällä enemmän lepattavia lahkeita. 

Vierailija
672/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haisevat järkylle. Epähygieenistä.

Vierailija
673/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kävelyllä näkee valtavia läskiperäsimiä näissä trikoissa, aivan hirveän näköinen se tutiseva ja hyllyvä persmassa. Järkyttävä näky!

Tämä on kyllä taivaan tosi.

Vierailija
674/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänän nuori nainen käveli edessäni pepputrikoissa, joissa kumpikin, melko iso, pakara oli ikäänkuin eri lokeroissaan. Todella härskin näköistä. Ihmettelin siinä, että mikä hänellä on tarkoituksena, toivooko hän, että kaikki katsovat känen peppuaan? Oliko minun tarkoitus katsoa, vai ei katsoa?

N40+

Miksi katsoit? Ja mitä härskiä siinä olisi ollut vaikka olisi kävellyt pylly paljaana? Ja vielä vähemmän, kun oli ihan vaatteet päällä.

Vierailija
675/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummassakaan vaatetuksessa ei mitään vikaa. 

Vierailija
676/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä taivaan tosi.

Ei ole. Ei siis ole hirveä näky.

Vierailija
677/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pakko myöntää että kyllähän ne kääntävät pään jos ei taistele vastaan. Se on kuin automaattinen refleksi. 

Toisaalta taas, näin jonkun videon missä joku aika osuvasti vertasi nykyaikaa aikaisempaan, kuinka jos nykytyyliin olisi ollut 100 vuotta sitten kaupungilla niin olisi viety poliisien kanssa pois prostituoituna. Mutta nyt kun asia on normalisoitu niin on yhteiskunnallisesti suvaittu että naiset pukeutuvat näin. Mutta niin se taitaa olla, niin stimuloivia näkymiä tuskin aiemmin oli mahdollista saada ellei vaimoa löytänyt, osuu silmiin kun vain käy kävelyllä ihmisten ilmoilla.

Vierailija
678/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap inhoaa persettään ja luulee muudenkin inhoavan omiaan?

Mä en. Mulla on upea perse. 

Vain yksi upea kohta naisessa, muuta ei tarvita, niinkö? Valitsetko Elämäsi naisen perseen perusteella?

En, mutta nainen valitaan perseen ja ryntäiden perusteella! T: M65+

Vanhat ukot valitsee mitä valitsee mielikuvituksessaan

Tarjontaa ei ole, ellei joku 80+ aivosyfiliksen myöhäisvaiheessa oleva.

Ethän sä saa lötköäs edes pystyyn.

Hyvin löytyy seuraa nuorista naisista kun on ns. pinkka kunnossa ja iso suonikas housuissa! T: M65+

Vierailija
679/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Ne näyttää niin naurettavilta enkä ole nähnyt ainuttakaan ihmistä kenelle ne sopisi.  Kun katsoo kotona peilistä niin ehkä luulee näyttävänsä hyvältä, mutta ulkona liikkuessa... tekee pahaa katsoa. 

Kannattaisi pyytää kaveria videoimaan miltä näyttää kun kävelee niin huomaisi miten iho venyy ja paukkuu.

Vierailija
680/681 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat osoittaa luottavansa yhteiskuntasopimukseen. Että Suomi on maa, jossa on aina turvallista ja jossa ei ole rais kareita. Hölmöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi