Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
"Pikku runkkariruuna turhakyrpä esittää naista. Tiäks mitä? Sinä et ikinä saa naista."
Minkä takia naisten pahin uhkaus on aina, että mies ei saa kiukkuista nurkkakuntaista vanhaapiikaa? Tuskinpa siinä paljon sitten tuli menetettyä
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikos työnantaja käskeä tuollaiset työvaatteiksi? Esimerkiksi jossain Gigantissa myyjät?
Ei Gigantissa, mutta Jungle Juice Barin tyyppisissä lafkoissa kyllä
Tuollaiset asiat tuodaan julkisuuteen esimerkiksi kansanedustajien, sosiaalisen median rai median kautta. Yhteyttä voi myös ottaa työsuojeluun.
Yhteyttä voi ottaa myös elintarvikehygienian kannalta ruokavirastoon. Pepputrikoissa ei voi hygieenisesti toimia ruoankäsittelytehtävissä.
NYt kiinnostaa, miten sinä käsittelet ruokaa. Perseellä?
Leviää ne bakteerit muutenkin, jos persepöpöt ovat esillä ihan sananmukaisesti.
Rumat ja saamattomat ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
"Pikku runkkariruuna turhakyrpä esittää naista. Tiäks mitä? Sinä et ikinä saa naista."
Minkä takia naisten pahin uhkaus on aina, että mies ei saa kiukkuista nurkkakuntaista vanhaapiikaa? Tuskinpa siinä paljon sitten tuli menetettyä
- eri
Uhkaus? Ennustus. Sua kiukuttaa se mitä et saa.
Kylläpäs keski-ikäisiä naisia kiukuttaa! :D Miehet ei ole ikinä määräilleet, kuinka minun, naisen, tulisi pukeutua. Paitsi muslimit. Keski-ikäiset naiset yrittää kontrolloida meitä haukkumalla ja alistamalla.
-nainen27
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä, kun palasin Suomeen oli lentokentällä vastassa ensimmäinen pepputyrkky, moottoritien varressa huoltoasemalla seuraava ja sitten taas seuraava..
Ulkomailla ei yhtään kenenkään päällä pepputrikoita. Vain kauniita mekkoja, hameita, shortseja ja housuja naisilla.
Suomi on ehkä Ich komme -tyylinen takapajula.
Feminismi tehnyt suomimammoista niin vastenmielisiä että ovat joutuneet ottamaan kaikki keinot käyttöön huomion herättämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikos työnantaja käskeä tuollaiset työvaatteiksi? Esimerkiksi jossain Gigantissa myyjät?
Ei Gigantissa, mutta Jungle Juice Barin tyyppisissä lafkoissa kyllä
Tuollaiset asiat tuodaan julkisuuteen esimerkiksi kansanedustajien, sosiaalisen median rai median kautta. Yhteyttä voi myös ottaa työsuojeluun.
Yhteyttä voi ottaa myös elintarvikehygienian kannalta ruokavirastoon. Pepputrikoissa ei voi hygieenisesti toimia ruoankäsittelytehtävissä.
NYt kiinnostaa, miten sinä käsittelet ruokaa. Perseellä?
Leviää ne bakteerit muutenkin, jos persepöpöt ovat esillä ihan sananmukaisesti.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs keski-ikäisiä naisia kiukuttaa! :D Miehet ei ole ikinä määräilleet, kuinka minun, naisen, tulisi pukeutua. Paitsi muslimit. Keski-ikäiset naiset yrittää kontrolloida meitä haukkumalla ja alistamalla.
-nainen27
Sinä ja kaltaisesi yrittävät alistaa meitä, kunniallisia naisia pukeutumalla kammottaviin trikoisiin julkisilla paikoilla.
Ettekö tajua, että kiskotte noin toimimalla naisen arvoa takaisin jonnekin 1800-luvulle? Silloin nainen oli joko kunniallinen tai halpa. Te olette niitä halpoja nyt.
Yleeensäkin kun naiset välitävät seksistä miehiä vähemmän niin miksi olemuksen täytyy tihkua seksi' koko ajan ja olla seksuaalisesti houkutteleva?
Eihän miehetkään kulje yläkroppa öljyttynä ja vehkeet sipulipussiin tungettuna- edes vaikka panettaisi!
Kerran kuultu selitys (jota ei pyydetty), että "oon niin l*ski, ettei mitkään housut mee päälle, pakko oli laittaa trikoot". Tässä tapauksessa ei olleet pahan näköiset, koska henkilö oli oikealla tavalla muodokas ja litteävatsainen.
Mutta jos on tarkoitus näyttää kevyemmältä (hoikemmalta), niin ehkä jokin myös lantion alueen armeliaasti peittävä väljempi paita toimisi paremmin. Varsinkin työpaikalla...
Ulostebakteerien määrä noissa vakohousuissa! Ovatko ulostebakteerit nyt trendikkäitä?
Peräaukon korostaminen. Sekin lienee nyt muotia?
Matkustakaa ja nähkää, että olette jääneet jälkeen pukeutumisessa!
Ällöttää nämä itsensä paljastelijat. Samoin rannalla näkee näitä persvakoon imeytyneitä bikinin alaosia, en halua nähdä kenenkään paljasta persettä rannallakaan. Mulla on luonnostaan hyvä peppu ja kroppa muttei minkäänlaista intoa kulkea puolialastomana missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-nainen27
Sinä ja kaltaisesi yrittävät alistaa meitä, kunniallisia naisia pukeutumalla kammottaviin trikoisiin julkisilla paikoilla.
Ettekö tajua, että kiskotte noin toimimalla naisen arvoa takaisin jonnekin 1800-luvulle? Silloin nainen oli joko kunniallinen tai halpa. Te olette niitä halpoja nyt.
Tuo on sisäistettyä naisvihaa. Luulet olevasi tasa-arvon asialla, mutta sinä koitatkin kahlita ja määrittää naisen asemaa ja arvoa. Naisia on aina määrättä ulkoapäin, mitä saa pukea ja kuinka käyttäytyä ja se on sitä naisen aseman hallussa pitämistä. Olet patriarkaatin palveluksessa. Kätyri, vaikka luulet olevasi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Minua ei kiinnosta tippaakaan seurata mitään muotia. Se on lampaita varten. Bäää bää.
Vierailija kirjoitti:
-nainen27
Juurikin näin. Anna mennä vaan. Pukeudu ihan miten itse haluat. Antaa hölmöjen räksyttää.
Tämä ketju inspiroi minua ostamaan elämäni ensimmäiset peppupöksyt. Olisko vinkkejä mistä kannattaa ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Minua ei kiinnosta tippaakaan seurata mitään muotia. Se on lampaita varten. Bäää bää.
Mutta mikäli käytät vakotrikoita, noudatat suomalaista "rohkeiden" naisten muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-nainen27
Tuo on sisäistettyä naisvihaa. Luulet olevasi tasa-arvon asialla, mutta sinä koitatkin kahlita ja määrittää naisen asemaa ja arvoa. Naisia on aina määrättä ulkoapäin, mitä saa pukea ja kuinka käyttäytyä ja se on sitä naisen aseman hallussa pitämistä. Olet patriarkaatin palvelu
Sisäistettyä naisvihaa :) Tuossa mitään muuta sisäistettyä ole kuin ne perseeseen ahdetut leggarit.
Naisen perse koko sunnuntain mielessä.
Mahtaa vtutraa kun et saa!