Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
361/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju inspiroi minua ostamaan elämäni ensimmäiset peppupöksyt. Olisko vinkkejä mistä kannattaa ostaa?

Osta monet. Kun peset niitö 90 asteessa, ne kuluvat nopeasti läpinäkyviksi.

Vierailija
362/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhnukkatrikoot. Pepunhajua! Pukamia ja hiertymiä. Ulostebakteereita. Peräaukon korostamista. 

Wau! So classy. Tres chic! 

Mutta mitä vain päälle, jos miehet tykkäävät. Miksi tykkäävät peräaukon korostamisesta ja paviaanilookista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukko on ilmeisesti joillekin naisille kehonosa, jota halutaan korostaa pukeutumisella. 

Suomalainen muotivillitys (vai jäikö peräti pysyvästi tänne?)

Vierailija
364/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakotrikoissa korostuu nimenomaan peräaukko. 

Jos haluat korostaa pakaroita, valitse normaalit trikoot.

Vierailija
365/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niitä 20 vuotiaana, kun kävin paljon salilla. Sillon ne ei ollut vielä muodissa, joten olin edelläkävijä. Tosin kangas oli sillon paksumpaa, nythän niistä näkyy kaikista läpi.

Välillä katsoo kiusaantuneena, kun nämä nuoret ja ei niin nuoret esittelee itseään noissa ja muistelee omaa nuoruusaikaa, tosin en tajunnut että ne on aika härskit kun en ollut peilaillut kunnolla.

Joskus ne pyllistelee mullekin(?) ja oon silleen "voisitko mennä pois mun edestä" olen nimittäin heteronainen.

Vierailija
366/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua minäkään. Vaikka mulla on ihan hyvä kroppa, niin en mä silti pelkissä sukkahousuissa lähtisi ulos.

Kuten joku jo sanoi, miesten huomiotahan ne ovat hakemassa. Mitäpä muutakaan.

Vierailija
367/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuvatko nykyiset nuoret naiset toistensa peräaukoista? Siksikö niitä käytetään? Pidetään toisten naisten pakaroista ja peräaukosta ja halutaan itsekin pukeutua samalla tavalla, jotta oltaisiin kiihottavia muille naisille?

Vierailija
368/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin niitä 20 vuotiaana, kun kävin paljon salilla. Sillon ne ei ollut vielä muodissa, joten olin edelläkävijä. Tosin kangas oli sillon paksumpaa, nythän niistä näkyy kaikista läpi.

Välillä katsoo kiusaantuneena, kun nämä nuoret ja ei niin nuoret esittelee itseään noissa ja muistelee omaa nuoruusaikaa, tosin en tajunnut että ne on aika härskit kun en ollut peilaillut kunnolla.

Joskus ne pyllistelee mullekin(?) ja oon silleen "voisitko mennä pois mun edestä" olen nimittäin heteronainen.

Silloin ne olivat muotia muualla. Suomi on niin paljon jälkijunassa muodissa.

Vierailija
369/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa naiset nyt. Laihduttakaa, niin voitte laittaa pepputrikoot jalkaan itsekin. Ei tarvitse olla niin katkera ja kateellinen.

Palstamiehen ikuinen matra: laihduttakaa

Minä olen nainen. Normaalipainoinen. Eikä minua hetkauta yhtään kenenkään peppuhousut. Itse en sellaisia laita, ihailen jos joku uskaltaa. Kyllähän se katkeruudesta ja kateudesta kertoo jos näin suuri vastustus on yhtiä housuja kohtaan.

Kateudesta? Kyllä me muutkin voidaan tuollaiset vetää päällemme. Voi vielä olla, että pakarat ovat treenatut ja näyttävät niissä hyvältä. Mutta miksi esittelisimme niitä? Kuten täällä on jo muutamaan kertaan todettu, tuollaisissa keikistelevä nainen näyttää siltä kuin olisi kiimassa. Ei sillä, kyllähän me naiset olem

Olen nähnyt noita myös tukevien tyttöjen päällä. Tai ihan jouduin pohtimaan oliko kyseessä kehopositiivisuusperformanssi vai täyteläisen salilyylin tyylinäyte. Ei näyttänyt erityisen kivalle vaan provolle.

Vähän erikoinen fiilis tulee siitä että nyt provotaan omaan ihraista ahteria esittelemällä ruokakaupassa

Vierailija
370/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa naiset nyt. Laihduttakaa, niin voitte laittaa pepputrikoot jalkaan itsekin. Ei tarvitse olla niin katkera ja kateellinen.

Minä olen nainen. Normaalipainoinen. Eikä minua hetkauta yhtään kenenkään peppuhousut. Itse en sellaisia laita, ihailen jos joku uskaltaa. Kyllähän se katkeruudesta ja kateudesta kertoo jos näin suuri vastustus on yhtiä housuja kohtaan.

Kateudesta? Kyllä me muutkin voidaan tuollaiset vetää päällemme. Voi vielä olla, että pakarat ovat treenatut ja näyttävät niissä hyvältä. Mutta miksi esittelisimme niitä? Kuten täällä on jo muutamaan kertaan todettu, tuollaisissa keikistelevä nainen näyttää siltä kuin

Sinänsä ihan sama jokainen ilmaiskoon itseään, mutta en vaan ihan kykene seuraamaan tietynlaisten valintojen motivaatiota. Voisiko nuori mies kulkea jossain yhtä härskeissä pöksyissä? Jään odottelemaan.

Vierailija
371/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ne olivat muotia muualla. Suomi on niin paljon jälkijunassa muodissa.

-Vasta pari vuotta sen jälkeen kun aloin niitä käyttämään, alkoi Kardashian käyttämään niitä. :D

Vierailija
372/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateudesta? Kyllä me muutkin voidaan tuollaiset vetää päällemme. Voi vielä olla, että pakarat ovat treenatut ja näyttävät niissä hyvältä. Mutta miksi esittelisimme niitä? Kuten täällä on jo muutamaan kertaan todettu, tuollaisissa keikistelevä nainen näyttää siltä kuin

Lihavan naisen ahteri näyttää mielestäni noissa trikoissa ihan yhtä hyvältä tai huonolta kuin paviaanipeppuefekti, joka muodostuu hoikille ja pepputreeneihin keskittyneille naisille noissa vakotrikoissa. 

Minä en yhtään tykkää paviaanilookista ihmisellä.

Vierailija
373/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepputrikoot näyttää todella hyviltä ja ihan kaikenlaisilla naisilla.

M38

Vierailija
374/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat haluaisi Suomeen moraalipoliisit vartioimaan siveellistä pukeutumista. Pepputrikoisiin pukeutuneet nuoret naiset ruoskittaisiin julkisella paikalla. Olette sairaita! Muuttakaa johonkin Afganistaniin.

Eikö Suomessa vuonna 2025 naisilla ole vieläkään oikeutta pukeutua kuten haluaa?

Kyllä on mutta älä tule muiden silmien eteen pyllistelemään. Emme halua nähdä takamustasi, ymmärrätkö!

Yhteisössä elämisen haittapuoliin kuuluu se että joskus näet asioita joita et tahtoisi nähdä. Pepputrikoot on loppujaan aika pieni ongelma. Mä en haluais nähdä kananpersetukkia mutta hyväksyn että niitä ei pääse karkuun. 

Vierailija
375/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa jo huomaa kuinka naisilla kevättä rinnoissa. Alkaa paljasta pintaa näkyä ja makuupussitakit laitettu kierrätykseen. Kohta on kesä 🤗

Laitapa sinäkin jotain keväistä ja niukkaa päällesi että naisilla on katseltavaa. 

Palstan naisten mukaan naiset eivät katso miehiä. Jos näyttää että katsovat niin eivät silti katso vaan katsovat miehen läpi ajatuksissaan.

Vierailija
376/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viisikymppinen, mutta oikein hyvässä kunnossa kropaltani. Joskus olen miettinyt, että mitähän nää nuoret miettisi, jos vetäisin ihonväriset ryppytrikoot päälle salille. Menisin viereen pyllistelemään ja ottaisin selfieitä. Varmaan näyttäisin yhtä naurettavalta ja tyrkyltä kuin hekin. 

Ne on rumat, olipa ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
377/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peppu, parempi mieli.

Vierailija
378/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä peppu, parempi mieli.

Heh, mutta eihän sitä esitellä tarvitse. Riittää kun se on hyvä.

Vierailija
379/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kalsongeissa on usein ruskea jarrutusraita, vaikka ei ole peppuvakomalliset, kunhan kyselen?

Vierailija
380/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät, koska ei ole tyylitajua eikä käytöstapoja. Sama kuin menisi pitkissä kalsareissa esittelemaan pers*ttään kadulle. Ennen tällaiset tyypit olisi laitettu hoitoon. Ainut oppi näillä on elämän kova koulu ja se näkyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi