Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
301/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Euroopassa ei noita housuja enää käytetä. Suomi ja ehkä Baltia ja esimerkiksi Slovenia?

Epähygieeniset. Pitäisi pestä 90 asteessa. 

Nainen näyttää pepputrikoissa samalta kuin berberiapina tai paviaani. 

Kuka haluaa näyttää paviaanilta vapaaehtoisesti?! Ja vielä julkisilla paikoilla.

Lisäksi kun näen peppuvakotrikoot naisella päällä, tulee ajatus, että kyseessä ei voi olla älykäs ihminen.

Ja että bakteerit, virukset yms. leviävät, kun tämä istuu esimerkiksi kahvilassa tai julkisissa kulkuvälineissä.

Ehkäpä sun ongelma onkin, että sulle tulee mieleen liikaa ajatuksia

Pepputrikoita käyttävä taas viestii, että takapuoli on se tärkein osa. 

Ei ajatukse

Kuuntelen kyllä paljon mieluummin pepputrikoonaisen ajatuksia kuin ennakkoluuloisen av-mamman

Vierailija
302/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa naiset nyt. Laihduttakaa, niin voitte laittaa pepputrikoot jalkaan itsekin. Ei tarvitse olla niin katkera ja kateellinen.

Palstamiehen ikuinen matra: laihduttakaa

Minä olen nainen. Normaalipainoinen. Eikä minua hetkauta yhtään kenenkään peppuhousut. Itse en sellaisia laita, ihailen jos joku uskaltaa. Kyllähän se katkeruudesta ja kateudesta kertoo jos näin suuri vastustus on yhtiä housuja kohtaan.

Kateudesta? Kyllä me muutkin voidaan tuollaiset vetää päällemme. Voi vielä olla, että pakarat ovat treenatut ja näyttävät niissä hyvältä. Mutta miksi esittelisimme niitä? Kuten täällä on jo muutamaan kertaan todettu, tuollaisissa keikistelevä nainen näyttää siltä kuin olisi kiimassa. Ei sillä, kyllähän me naiset olemme kiimassa yleensä kerran kuussa, että sikäli ihan normaali ilmiö. Haluanko kuitenkaan mainostaa sitä kaikelle kansalle?

En itse ihaile naisia, jotka käyttävät noita. Minusta se näyttää keskenkasvuiselta. Tytöthän esittelevät itseään, kun ovat vihdoin saaneet naisen vartalon ja haluavat boostia huonolle itsetunnolleen. Paremmalla itsetunnolla varustetut naiset pukeutuvat sellaisiin vaatteisiin, joista itse pitävät. Meillä ei ole tarvetta kerjätä miesten eikä naistenkaan huomiota kehollamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Euroopassa ei noita housuja enää käytetä. Suomi ja ehkä Baltia ja esimerkiksi Slovenia?

Kuka haluaa näyttää paviaanilta vapaaehtoisesti?! Ja vielä julkisilla paikoilla.

Lisäksi kun näen peppuvakotrikoot naisella päällä, tulee ajatus, että kyseessä ei voi olla älykäs ihminen.

Ja että bakteerit, virukset yms. leviävät, kun tämä istuu esimerkiksi kahvilassa tai julkisissa kulkuvälineissä.

Varsinkaan kahvilassa tai ylipäätään missään, missä syödään, en halua nähdä edessä istuvan ihmisen pe-svakoon menevää kangaskaitaletta. Sellaisen esittely julkisesti muiden ruokaillessa on mautonta.

Vierailija
304/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikos työnantaja käskeä tuollaiset työvaatteiksi? Esimerkiksi jossain Gigantissa myyjät?

Ei Gigantissa, mutta Jungle Juice Barin tyyppisissä lafkoissa kyllä

Tuollaiset asiat tuodaan julkisuuteen esimerkiksi kansanedustajien, sosiaalisen median rai median kautta. Yhteyttä voi myös ottaa työsuojeluun. 

Yhteyttä voi ottaa myös elintarvikehygienian kannalta ruokavirastoon. Pepputrikoissa ei voi hygieenisesti toimia ruoankäsittelytehtävissä. 

Vierailija
305/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muslimeita ja keski-ikäisia naisia kiukuttaa, kun nuoret naiset pukeutuvat seksikkäästi?

-nainen27

Ei meitä kiukuta. Me ollaan vain jo päästy yli tuosta vaiheesta, jossa pitää esitellä uutta, jännittävää kehoaan koko maailmalle yrittäen saada huomiota.

Vierailija
306/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä kuin läkäpöksyjä, mutta luulen että niissä vakoon kiristetyissä housuissa on hienoa se että myötäilevät luonnollista muotoa. Oikeastihan ihmisellä on kaksi pakaraa eikä yksi.

Minua ei häiritse toisten ryppyrei'ät. Kävelkööt vaikka alasti, kunhan käyttävät sitten peflettiä istuessaan.

Vierailija
307/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten ei esimerkiksi päiväkotiin töihin tuollaisilla housuilla, kiitos.

Mutta nehän sopivat sinne hyvin kun päiväkodissa paska lentää muutenkin ja pierujutut naurattaa.

Vierailija
308/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen kyllä paljon mieluummin pepputrikoonaisen ajatuksia kuin ennakkoluuloisen av-mamman

Kaikin mokomin. Saat ihan itse valita seurasi.

Vierailija
309/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea vastaus: DNA- kaksoiskierre pyrkii kopioitumaan

Kiitos nauruista!

Vierailija
310/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muslimeita ja keski-ikäisia naisia kiukuttaa, kun nuoret naiset pukeutuvat seksikkäästi?

-nainen27

Onko se seksikästä, että näyttää paviaanilta, berberiapinalta tai epähygieeniseltä? Tai että antaa pukeutumisellaan kuvan itsestään, ettei ole kovin fiksu?

Lisäksi nuo ovat epämuodikkaat lähes kaikkialla muualla kuin Suomessa.

Arvaappa millaisen kuvan annat itsestäsi näillä jutuillasi?

Vierailija
311/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Ei meitä kiukuta. Me ollaan vain jo päästy yli tuosta vaiheesta, jossa pitää esitellä uutta, jännittävää kehoaan koko maailmalle yrittäen saada huomiota.

Ehkä tekisi hyvää, että ei yleistä omaa kokemusmaailmaansa koskemaan kaikkia ilmiöitä

Vierailija
312/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa ne näyttävät hyvältä ja siksi yllätyin, kun ensimmäistä kertaa näin ne livenä. Jouduin taistelemaan itseni kanssa, että en olisi alkanut nauramaan ääneen.

Vierailija
313/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Onko se seksikästä, että näyttää paviaanilta, berberiapinalta tai epähygieeniseltä? Tai että antaa pukeutumisellaan kuvan itsestään, ettei ole kovin fiksu?

Muuta sit pois Suomesta. Pakistan tai Irak sopisi sulle hyvin. Bye-bye! 👋🏻

-nainen27

Esimerkiksi Tanskassa noita ei käytetä. Enkä ole nähnyt Ruotsissakaan. Hohhoijaa. 

Olkaa rauhassa so last season, jos haluatte.

Vierailija
314/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kiihottuu itse niistä trikoista. Sauma hinkuttaa. Itsetyydytystrikoot.

Naisen anatomia aika hukassa sulla. Kiihotutko sinä persvaon hinkkaamisesta?

Vierailija
315/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pepputrikoita käyttävä taas viestii, että takap

Wau. Kivat sulle! 

Vierailija
316/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tulee väistämättä se ajatus, että kyseessä ei ole penaalin terävin kynä, jos ihmisellä on persvakotrikoot.

Vierailija
317/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa naiset nyt. Laihduttakaa, niin voitte laittaa pepputrikoot jalkaan itsekin. Ei tarvitse olla niin katkera ja kateellinen.

Palstamiehen ikuinen matra: laihduttakaa

Minä olen nainen. Normaalipainoinen. Eikä minua hetkauta yhtään kenenkään peppuhousut. Itse en sellaisia laita, ihailen jos joku uskaltaa. Kyllähän se katkeruudesta ja kateudesta kertoo jos näin suuri vastustus on yhtiä housuja kohtaan.

Kateudesta? Kyllä me muutkin voidaan tuollaiset vetää päällemme. Voi vielä olla, että pakarat ovat treenatut ja näyttävät niissä hyvältä. Mutta miksi esittelisimme niitä? Kuten täällä on jo muutamaan kertaan todettu, tuollaisissa keikistelevä nainen näyttää siltä kuin olisi kiimassa. Ei sillä, kyllähän me naiset olem

Naisvihalehmä havaittu. Jos nainen pukeutuu niinkuin itse galuaa, mikä vit tu sinä olet määräämään  mihin muut  pukeutuu, huoralehmä.

Vierailija
318/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kiihottuu itse niistä trikoista. Sauma hinkuttaa. Itsetyydytystrikoot.

Naisen anatomia aika hukassa sulla. Kiihotutko sinä persvaon hinkkaamisesta?

Kuka haluaa, että housut hinkkaavat hankaumia ja pukamia peräaukkoon?

Vierailija
319/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Arvaappa millaisen kuvan annat itsestäsi näillä jutuillasi?

No millaisen? Minusta tuo on ihan hyvä pointti, että nuori nainen näyttää hakevan parittelukumppania mainostaessaan jalkoväliään.

-eri

Vierailija
320/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikos työnantaja käskeä tuollaiset työvaatteiksi? Esimerkiksi jossain Gigantissa myyjät?

Ei Gigantissa, mutta Jungle Juice Barin tyyppisissä lafkoissa kyllä

Tuollaiset asiat tuodaan julkisuuteen esimerkiksi kansanedustajien, sosiaalisen median rai median kautta. Yhteyttä voi myös ottaa työsuojeluun. 

Yhteyttä voi ottaa myös elintarvikehygienian kannalta ruokavirastoon. Pepputrikoissa ei voi hygieenisesti toimia ruoankäsittelytehtävissä. 

NYt kiinnostaa, miten sinä käsittelet ruokaa. Perseellä?