Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
321/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa ne näyttävät hyvältä ja siksi yllätyin, kun ensimmäistä kertaa näin ne livenä. Jouduin taistelemaan itseni kanssa, että en olisi alkanut nauramaan ääneen.

Eivät minusta näytä edes kuvissa hyvältä.

Vierailija
322/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muslimeita ja keski-ikäisia naisia kiukuttaa, kun nuoret naiset pukeutuvat seksikkäästi?

-nainen27

Ei meitä kiukuta. Me ollaan vain jo päästy yli tuosta vaiheesta, jossa pitää esitellä uutta, jännittävää kehoaan koko maailmalle yrittäen saada huomiota.

Ehkä tekisi hyvää, että ei yleistä omaa kokemusmaailmaansa koskemaan kaikkia ilmiöitä

No miksi te sitten käytätte niitä, jos ette kehoanne esitelläksenne? Siitä kai tässä koko ketjussa on ollut kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muslimeita ja keski-ikäisia naisia kiukuttaa, kun nuoret naiset pukeutuvat seksikkäästi?

-nainen27

Onko se seksikästä, että näyttää paviaanilta, berberiapinalta tai epähygieeniseltä? Tai että antaa pukeutumisellaan kuvan itsestään, ettei ole kovin fiksu?

Lisäksi nuo ovat epämuodikkaat lähes kaikkialla muualla kuin Suomessa.

Arvaappa millaisen kuvan annat itsestäsi näillä jutuillasi?

Suorapuheisen. Tässä asiassa.

Joskus voi harmittaa kuulla kielteistä itselle tärkeistä asioista. Jos on koko vaatekaappi täynnä pepputrikoita, voi harmittaa kuulla, että ne eivät olekaan muodikkaat.

Vierailija
324/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Ei meitä kiukuta. Me ollaan vain jo päästy yli tuosta vaiheesta, jossa pitää esitellä uutta, jännittävää kehoaan koko maailmalle yrittäen saada huomiota.

Setä esittää naista.

Vierailija
325/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa naiset nyt. Laihduttakaa, niin voitte laittaa pepputrikoot jalkaan itsekin. Ei tarvitse olla niin katkera ja kateellinen.

Palstamiehen ikuinen matra: laihduttakaa

Minä olen nainen. Normaalipainoinen. Eikä minua hetkauta yhtään kenenkään peppuhousut. Itse en sellaisia laita, ihailen jos joku uskaltaa. Kyllähän se katkeruudesta ja kateudesta kertoo jos näin suuri vastustus on yhtiä housuja kohtaan.

Kateudesta? Kyllä me muutkin voidaan tuollaiset vetää päällemme. Voi vielä olla, että pakarat ovat treenatut ja näyttävät niissä hyvältä. Mutta miksi esittelisimme niitä? Kuten täällä on jo muutamaan kertaan todettu, tuollaisissa keikistelevä nainen näyttää siltä kuin

Naisvihalehmä havaittu. Jos nainen pukeutuu niinkuin itse galuaa, mikä vit tu sinä olet määräämään  mihin muut  pukeutuu, huoralehmä.

En minä määräile. Pukeutukaa ihan niinkuin haluatte.

Vierailija
326/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa ne näyttävät hyvältä ja siksi yllätyin, kun ensimmäistä kertaa näin ne livenä. Jouduin taistelemaan itseni kanssa, että en olisi alkanut nauramaan ääneen.

Eivät minusta näytä edes kuvissa hyvältä.

Koko päivän oot runkannut niille.

Vierailija
327/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Ehkä tekisi hyvää, että ei yleistä omaa kokemusmaailmaansa koskemaan kaikkia ilmiöitä

No miksi te sitten käytätte niitä, jos ette kehoanne esitelläksenne? Siitä kai tässä koko ketjussa on ollut kyse.

Ihan siksi että sulla olis vitutus päällä koko ajan niin että kuolet siihen. Oliko muuta?

Vierailija
328/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta hyvin huomaa, että eniten naisia haluavat kontrolloida toiset naiset, eivät miehet joita asiasta niin usein syytetään. 

Ja se on hyvä, että kommentoivat ettei nyt ihan överiksi mene! Mua oikeasti säälittää nämä tissi/peppunaiset kun äly tai ulkonäkö ei riitä, niin sitten tissit ja peput peliin, yäk!

Vierailija
329/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Setä esittää naista.

Ei mua ole koskaan ennen sedäksi luultu, vaikka olenkin naiseksi iso ja romuluinen. Taidat nyt itse yleistää kuvittelemalla, että kaikki naiset ajattelisivat samoin kuin sinä itse.

Vierailija
330/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Onko se seksikästä, että näyttää paviaanilta, berberiapinalta tai epähygieeniseltä? Tai että antaa pukeutumisellaan kuvan itsestään, ettei ole kovin fiksu?

Joskus voi harmittaa kuulla kielteistä itselle tärkeistä asioista. Jos on koko vaatekaappi täynnä pepputrikoita, voi harmittaa kuulla, että ne eivät olekaan muodikkaat.

Sua harmittaa kun et saa naista, läskipoju.

Vierailija
331/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne ottaa poiskin.

Se on varmasti seuraava muoti.

Vierailija
332/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Ihan siksi että sulla olis vitutus päällä koko ajan niin että kuolet siihen. Oliko muuta?

Olet ymmärtänyt väärin. Eivät ne minua kiukuta. En vain ymmärrä, miksi kukaan haluaa esitellä pakaroidensa väliin menevää kangasta julkisesti. Tai ylipäätään pitää mitään kangasta pakaroidensa välissä, mutta se on osin jo eri keskustelu.

Vierailija
333/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta hyvin huomaa, että eniten naisia haluavat kontrolloida toiset naiset, eivät miehet joita asiasta niin usein syytetään. 

Ja se on hyvä, että kommentoivat ettei nyt ihan överiksi mene! Mua oikeasti säälittää nämä tissi/peppunaiset kun äly tai ulkonäkö ei riitä, niin sitten tissit ja peput peliin, yäk!

Mua ällöttää tuollaiset mielenvikaiset incelit, jotka ei uskalla tehdä edes itsemurhaa.

Vierailija
334/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole jo muodista pois?

Vierailija
335/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Sua harmittaa kun et saa naista, läski

What?! En ole läski, enkä poju, joten meni totaalisesti pieleen.

Vierailija
336/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heillä on enemmän älyä, kuin sinulla. Ja etenkin ulosanti on sivistynyttä.

M44

Vierailija
337/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen27

Setä esittää naista.

Ei mua ole koskaan ennen sedäksi luultu, vaikka olenkin naiseksi iso ja romuluinen. Taidat nyt itse yleistää kuvittelemalla, että kaikki naiset ajattelisivat samoin kuin sinä itse.

Eiköhän sun tässä kommentissa tullut jo esille minkä takia olet pepputrikoita vastaan...

Vierailija
338/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä määräile. Pukeutukaa ihan niinkuin haluatte.

Pikku runkkariruuna turhakyrpä esittää naista. Tiäks mitä? Sinä et ikinä saa naista.

Vierailija
339/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää tuollaiset mielenvikaiset incelit, jotka ei uskalla tehdä edes itsemurhaa.

Ei nuo incel naiset osaa edes sitä tehdä.

Vierailija
340/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä, kun palasin Suomeen oli lentokentällä vastassa ensimmäinen pepputyrkky, moottoritien varressa huoltoasemalla seuraava ja sitten taas seuraava..

Ulkomailla ei yhtään kenenkään päällä pepputrikoita. Vain kauniita mekkoja, hameita, shortseja ja housuja naisilla. 

Suomi on ehkä Ich komme -tyylinen takapajula.