Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Koska se on muodissa Tiktokissa ja Instagramissa yms. someissa.
Kyllä silmä lepää, kun näkee naisia pepputrikoissa. Toivottavasti ei mene koskaan muodista pois.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla vois kysyä, että miksi jotkut käyttää hyvin istuvia farkkuja. Miksei kaikki kulje löysissä ja muodottomissa farkuissa.
Niinpä. Miksi?
Jos on hyvä peppu niin kai se on kiva näyttää muillekin. Näin ainakin itsellä. Koen että näytän hyvältä ja ne ovat supermukavat päällä, istuvat hyvin.
Niin, miksi meidän pitäisi katsoa sun takapuolta jos se sinusta on hyvä??? Ja ÄO on???
Sun ei tarvitse katsoa kenenkään takapuolta, mutta niin vain tunnut tekevän.
Äitisi taisi jättää opettamatta, että on rumaa tuijottaa.
Justhan tässä ketjussa aiemmin miehet(?) kommentoivat, miten on mukava katsella niitä tyttöjen pullottavia pakaroita salilla.
Kyllä se on niin, että jos ei halua huomiota ja tuijotusta, ei kannata kerjätä sitä tyrkkyvaatetuksella.
Jestas. Yllätyin miten tällainen ketju on saanut olla pystyssä, jo näin monen sivun verran! Joka kerta kun tästä on täällä menneisyydessä yrittänyt puhua, on ketju poistettu alta aikayksikön varmastikin "naisvihamielisyyden" tai "vihapuheen" perusteella. Voi pyhä emätin sentään, kun nämä puolustelijat eivät vain tajua että naisten pukeutumisrauha ei oikeuta paljaiden nännien ja perseiden tunkemista viattomien ihmisten silmille kysymättä lupaa, yhtään sen enempää kuin niiden sukukalleuksien tyrkyttämistä televisiossa tai muussakaan mediassa ilman hävyttömyysvaroitusta. MINÄ EN HALUA TEIDÄN SUKUKALLEUKSIA TAI PYLLYJÄNNE MUN VERKKOKALVOILLE joten älkää tuoko niitä mun työmatkoille tai kauppareissuille. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Yllätyin miten tällainen ketju on saanut olla pystyssä, jo näin monen sivun verran! Joka kerta kun tästä on täällä menneisyydessä yrittänyt puhua, on ketju poistettu alta aikayksikön varmastikin "naisvihamielisyyden" tai "vihapuheen" perusteella. Voi pyhä emätin sentään, kun nämä puolustelijat eivät vain tajua että naisten pukeutumisrauha ei oikeuta paljaiden nännien ja perseiden tunkemista viattomien ihmisten silmille kysymättä lupaa, yhtään sen enempää kuin niiden sukukalleuksien tyrkyttämistä televisiossa tai muussakaan mediassa ilman hävyttömyysvaroitusta. MINÄ EN HALUA TEIDÄN SUKUKALLEUKSIA TAI PYLLYJÄNNE MUN VERKKOKALVOILLE joten älkää tuoko niitä mun työmatkoille tai kauppareissuille. Kiitos.
Minä en halua nähdä sinun oksettavan rumaa naamasi missään. Joten älä poistu kotoasi ja jos, on pakko niin kulje muovipussi päässä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun aiheessa kukaan ei ole tunkenut paljaita perseitä kenenkään silmiin. Miksi pitää vääristellä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot muiden pyllyjä? Minulla ei rehellisesti sanottuna ole käsitystä siitä millaisia housuja ihmiset nykyisin pitävät kaupassa, koska huomio ei kiinnity niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scrunch Leggings on tullut valtavirtaan! Ja nyt klassinen Scrunch Leggingsimme on parempi kuin koskaan. Se pysyy paikallaan kyykätessä, ei liuu alas ja muotoilee takapuolen juuri haluamallasi tavalla. Persikka-efekti ja täydellinen takapuoli saavutetaan ilman, että on täysin ilmeistä, mitä yrität. Scrunch-efekti antaa luonnollisesti kauniin muodon, riippumatta koosta tai kehotyypistä.
LOL
Yllä siis treenitrikoiden esittelyteksti verkkokaupassa.
Persikkaefekti = persreikäefekti
No sekin, mutta onhan ne perskannikat noissa pöksyissä tyrkyllä kuin persikanpuolikkaat.
Miehet, hankkikaa tekin näitä! Etupuolelle myös penis-efektin antava muotoilu!
Miehille voisi valmistaa vastaavia housuja jotka antavat etupuolelle pullotus-efektin ja takapuolelle persikka-efektin.
Hohhoijakkaa naiset nyt. Laihduttakaa, niin voitte laittaa pepputrikoot jalkaan itsekin. Ei tarvitse olla niin katkera ja kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa naiset nyt. Laihduttakaa, niin voitte laittaa pepputrikoot jalkaan itsekin. Ei tarvitse olla niin katkera ja kateellinen.
Palstamiehen ikuinen matra: laihduttakaa
Eikö tällaisia paitoja ole vielä kehitetty? Jossa olisi rinnoille omat osastot? Eli olisi rintaliivien kupit (mutta vain trikoota, ei kaaritukia) ja täysin ihonmyötäinen muuten, keskeltä tietysti myös?
Aaww, the kateellisuuskortti heitetty pöytään. How original :D
Niinpä niin. Se että joillain ihmisillä on vielä jäljellä jotain häveliäisyyttä ja arvokkuutta, jotka pitävät siitä että tietyt asiat jäävät selvitettäväksi kahden kesken tai muuten privaatisti, se on näiden korruptoituneiden mielessä aina kateuden syytä. Voi lapsirakkaat, kun ymmärtäisitte että todellisen kateuden aiheet on hyvin kaukana pyllyn muodosta.
Tänään edessäni kaupassa kulki semmoinen huomattavasti ylipainoinen nuori nainen, jolla oli trikoot syvällä vaossa isossa perseessään. Ihmettelin, että mitä hittoa, mutta ai se onkin muotia. Ei näyttänyt hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit kuntoiluhousut:
https://www.intersport.fi/fi/tuote/kari-traa-kari-pant-collegehousut-56…
Tavalliseen joogaan nuo sopisivat. Mutta ei hot-joogaan, eikä kuntosalille tai juoksuun. Aivan liian kuumat.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan ennemmin kaavuista. Seksististä pukeutumista räikeimmillään.
Niistä jätesäkeistä? Ei niistä saa puhua kun kommarihoroille tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Tänään edessäni kaupassa kulki semmoinen huomattavasti ylipainoinen nuori nainen, jolla oli trikoot syvällä vaossa isossa perseessään. Ihmettelin, että mitä hittoa, mutta ai se onkin muotia. Ei näyttänyt hyvältä.
Kyllä näyttää hyvältä näin miehen silmään. Hyvä muoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scrunch Leggings on tullut valtavirtaan! Ja nyt klassinen Scrunch Leggingsimme on parempi kuin koskaan. Se pysyy paikallaan kyykätessä, ei liuu alas ja muotoilee takapuolen juuri haluamallasi tavalla. Persikka-efekti ja täydellinen takapuoli saavutetaan ilman, että on täysin ilmeistä, mitä yrität. Scrunch-efekti antaa luonnollisesti kauniin muodon, riippumatta koosta tai kehotyypistä.
LOL
Yllä siis treenitrikoiden esittelyteksti verkkokaupassa.
Persikkaefekti = persreikäefekti
No sekin, mutta onhan ne perskannikat noissa pöksyissä tyrkyllä kuin persikanpuolikkaat.
Miehet, hankkikaa tekin näitä! Etupuolelle myös penis-efektin antava muotoilu!
Miehille voisi valmistaa vastaavia housuja jotka antavat etupuolelle pullotus-efektin ja takapuolelle persikka-efektin.
Paitsi ettei edellekään ketään kiinnostaisi katsella sellaista, ei miehiä eikä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällaisia paitoja ole vielä kehitetty? Jossa olisi rinnoille omat osastot? Eli olisi rintaliivien kupit (mutta vain trikoota, ei kaaritukia) ja täysin ihonmyötäinen muuten, keskeltä tietysti myös?
kietaisupaidassa tissit tulevat hyvin esille
Kamelinvarpaat ja iloinen sämpylä, persikanpuolikkaista puhumattakaan. Mutta sitä en jaksa uskoa että ryppyreikä näkyy läpi paitsi äärimmäisissä olosuhteissa kuten kyykistyttäessä kohdehenkilön kasvojen päälle.
Onko niin, ettei muut keinot riitä kuin takamuksen näyttely? Huh!