Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
221/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako pälvikalju pilluu?

Pälvikalju (autoimmuunisairaus*) voi saada, mutta androgeenisestä alopeciasta kärsivä (normaali kaljuuntuminen*) ei

Oon päinvastaista mieltä. Pälvikaljuinen näyttää sairaalta, kun taas ns. normaalisti kaljuuntuva mies näyttää terveeltä.

Sulta meni nyt ohi, että kommentin tarkoitus oli osoittaa, että taas kerran palstalaisilla mennyt sekaisin normaali kaljuuntuminen ja autoimmuunisairaudet

Vierailija
222/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit kuntoiluhousut:

https://www.intersport.fi/fi/tuote/kari-traa-kari-pant-collegehousut-56…

Oikeasti? Millaista kuntoilua harrastat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tämmöistä.

Vierailija
224/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tämä ikuisuusasia. Rumaa naista ärsyttää kaunis nainen. 

Vierailija
225/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla AP hyvä peppu? Minulla on. 

Vierailija
226/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hygienian takia pitäisi työnantajan kieltää tuollaiset. Hajuongelma varmasti myös on.  

Uskomattomimta on että osa myy ja jopa ostaa näitä käytettyinä. Ehkä keittävät ne, mutta silti. Yök 😖 Naiset on yleensä onneksi puhtaampia, eihän takaa ruskeita valkoisia housuja kukaan edes ostaisi. 

Vierailija
227/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olis ihanaa, jos yhä useammat uskaltais pukeutua pepputrikoisiin, siis sekä miehet että naiset!

Olis ihanaa, jos urheilevat solakat miehet kulkisivat pepputrikoissa. Olisi naisillekin silmänruokaa.

Mutta kun miehiä ei kiinnosta paljastella samalla tavalla kuin naisia, joten ei tule tapahtumaan.

Kyllähän niitä treenattuja miehiä näkee joskus uimarannoilla pikkuruisissa speedoissaan, rohkeimmilla jopa stringit? Kyllä miehetkin tykkää paljastella, jos vaan on mitä paljastaa?

Täytyypä låhteä ens kesänä rannalle bongailemaan stringi-miehiä!

Valitettavasti miehillä on vielä vähemmän itsekritiikkiä kuin naisilla. 

Vierailija
228/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla vois kysyä, että miksi jotkut käyttää hyvin istuvia farkkuja. Miksei kaikki kulje löysissä ja muodottomissa farkuissa.

Niinpä. Miksi?

Jos on hyvä peppu niin kai se on kiva näyttää muillekin. Näin ainakin itsellä. Koen että näytän hyvältä ja ne ovat supermukavat päällä, istuvat hyvin.

Aikuisen takapuoli ei ole peppu. Onko myös persvakoon rypytettyjä farkkuja? Tarkoittaako istuvuus sinusta sitä että perse on esillä vakoa myöten? 

Vierailija
229/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus nykyisin valunut peräpäähän? 

Vierailija
230/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mies kinus ikuisuuden että ostan. Kai se haluaa katsella mun pehvaa. 

Kaikki miehet haluaa katsella tissuja ja pebaa

Senkus. Muiden miesten toiveet ja halut ei ole mun murheita. 

Vierailija
231/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on itsetunto valunut jonnekin viemäriin. Terveen itsetunnon omaavalla naisella ei ole tarvetta arvostella toisten naisten pukeutumista.

Vierailija
232/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen nainen ja käytän pepputrikoita. Tosin vain salilla, mutta saatan joskus käydä kaupassa ne jalassa salimatkalla. En valitettavasti jaksa harmitella, jos joku ikäiseni tätönen tähän hajoaa.

Sinne salille ne kuuluvatkin, ja halutessaan voi myös matkalla salille tai sieltä pois kulkea ne jalassa. Tätä keskustelua käytiin aikoinaan tosi paljon, kun ihan kaikki väittivät, että ovat aina matkalla salille, kun tiukoissa trikoissaan esiintyivät. No eivät olleet. Aiheesta löytyy hauska videokin: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=youtube+my+gym+wear#…

Mitä varten sä kyttäät, mihin ja milloin porukka käyttää tietynlaisia housuja? Ymmärrän selkeät poikkeukset, kuten häät ja hautajaiset, mutta muuten en käsitä miten voi olla noin pakkomielteinen muiden pukeutumisesta. 

Vierailija
233/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin HM:ssä hakemassa edullisia pikkareita itselleni, ja siinä tuli silmäiltyä kevään tarjontaa. Olen yli 60 v, joten itselleni en sieltä teinivaatteita osta.

Suurin osa yläosista oli niin pieniä, että voisi luulla niiden olevan tarkoitettu pikkulapsille tai kutistetuille aikuisille. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, tätäkö katukuva tulee olemaan kesällä.

Vierailija
234/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on itsetunto valunut jonnekin viemäriin. Terveen itsetunnon omaavalla naisella ei ole tarvetta arvostella toisten naisten pukeutumista.

En arvostellutkaan. Mistä sen sait päähäsi?

Vierailija
235/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli samanlainen buumi. Silloin kuljettiin leggingsien kanssa ja se oli yhtä dorkan näköistä. Varsinkin, kun sitä ennen leggingsien kanssa oli tapana pukea hame. Jostain syystä se hame sitten tytöiltä unohtui ja kuljettiin prsettä vilautellen pelkät legsut jaloissa. 

Nyt nää samat dementikot haluaa sen lörppäpeffansa kiskoa ylös polvitaipeista. Sen takia jumppapökät jaloissa kulkevat kylillä. On rumaa. 

Joo, valitettavasti suomalaiset ei ymmärrä siistin pukeutumisen päälle. 

Tää on tosiaan 100% vain ja ainoastaan suomalainen ilmiö. Muutenkin on tietysti kamalaa, jos minun mielestäni epäviehättävä ihminen pukeutuu tavalla josta en pidä. Rikollista suorastaan. 

Vierailija
236/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee perässä ihan rohkeasti, ettei tarvitse itkeä täällä omaa pelkuruutta

Vierailija
237/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rypytys näyttää ihan pers*reiältä. 😆

Vierailija
238/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit kuntoiluhousut:

https://www.intersport.fi/fi/tuote/kari-traa-kari-pant-collegehousut-56…

Oikeasti? Millaista kuntoilua harrastat? 

Huh noissa tulis kuuma.

Vierailija
239/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on siinäkin mielessä ajankohtaisesti mielessäni että tänään hiihdon mm-kisoissa kuvaaja kuvasi jotain hiihtäjää takaa ja tämä kumartui, kamera jäi kuvaamaan takapuolta ja sieltä pilkotti sämpylänpuolikkaat. Kaunis näky kansallisuudesta ja naamavärkin esteettisyydestä välittämättä.

Vierailija
240/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvostellutkaan. Mistä sen sait päähäsi?

Eli sinulle pepputrikoita käyttävät naiset  esim. salilla ja kaupassa on ihan ok?