Miehet ja JÄRJETTÖMÄN kalliit rannekellot!
Kommentit (68)
Opiskelijapoikana unelmoin ostavani Tag Heuer-kellon kun aikuistun. Nyt 25 vuotta myöhemmin se on yhä ostamatta. Polarin urheilukello kertoo minulle miten minun tulisi elää. Hän on uusi jumalani ja teen mitä se käskee. Fuck TH!
Hmm tollanen 4000 euron kello on aika halpa vielä. Mieheni myi yhden kellonsa juuri 25 000 eurolla. Joo minustakaan noin kalliissa kellossa ei ole järkeä, mutta hän harrastaa noita kellohommia. Ja eniten kauhistuttaa, että tuollaiset yli 20 000 euron kellot on miehellä ihan jokapäiväisessä käytössä kaikissa puuhommissa ja saunassa. Ei mitään varovaisuutta. Mutta hyvin ovatkin kyllä kestäneet.
Exällä oli monta kelloa ja ei koskaan kertonut niiden hintoja ja vähätteli ettei nämä nyt mitään hirveän kalliita ole. Myi sitten yhden kellon ja ostaja maksoi siitä 8000€, siis käytetystä kellosta. Olin ihan puulla päähän lyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen tajuaa Grand Seikon spring drive -koneistoa. Tietävät vain Rolexin. M26
Tämä. Luulevat Rolexin olevan paras ja luulevat Seikon olevan romua. Naiset ei tajua horologiasta mitään.
Samalta ne kaikki näyttävät. Leveä metallinvärinen teräsranneke ja joku 4-5 senttiä leveä kellotaulu missä on koristeita ja sellaisen leveät viivat tuntien merkkinä.
No tämä. Ja mä tarvitsen kelloa siihen, että tiedän ajan. Halpa mäyttää sen ihan hyvin.
Näyttää, mutta kello on joillekin muutakin kuin vain ajan näyttäjä, näitä hinnakkaita kelloja on aina ollut. Ei minunkaan isä ihan halvinta ostanut edes meille lapsille, silloin 70-80 luvulla. Ei sentään Rolexia hankkinut. Minulle taas kello on koru ajan näytön lisäksi, toki on älykello mutta koristeellinen
Olen nainen ja allekirjoitan että en todellakaan tajua kelloista mitään. Minulla on joku alennuksessa 80 euroa maksanut perinteinen kello, enkä osaa kuvitella, miten se ajan näyttäminen paremmalla ja kalliimmalla tekniikalla sen kummemmaksi muuttuisi. Sellaiset prameat bling-bling-kellot eivät nyt muutenkaan ole makuuni kuten eivät kultaketjutkaan.
Sinänsä, laittakoon omat rahansa siihen mistä tulee hyvä mieli ja hyvä itsetunto. En ymmärrä naisten luksusaukkuja sen enempää
Se mistä en pidä, on ihmisten riistäminen kaivoksissa. Kulta ja timantit ovat verisiä asusteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja allekirjoitan että en todellakaan tajua kelloista mitään. Minulla on joku alennuksessa 80 euroa maksanut perinteinen kello, enkä osaa kuvitella, miten se ajan näyttäminen paremmalla ja kalliimmalla tekniikalla sen kummemmaksi muuttuisi. Sellaiset prameat bling-bling-kellot eivät nyt muutenkaan ole makuuni kuten eivät kultaketjutkaan.
Sinänsä, laittakoon omat rahansa siihen mistä tulee hyvä mieli ja hyvä itsetunto. En ymmärrä naisten luksusaukkuja sen enempää
Se mistä en pidä, on ihmisten riistäminen kaivoksissa. Kulta ja timantit ovat verisiä asusteita.
Mene kertomaan tuo Keski-Euroopan myyntisalonkeihin.
Puvun kanssa käytettävä koristehan se on, mutta kyllähän jo muutamalla satasella saa tyylikkään sveitsiläisen kellon. Oma maksoi 350e. En minäkään ymmärrä näitä tuhansien eurojen kelloja, taitaa olla vain pröystäilyä rahoilla.
Naiset taas ostaa kalliita merkkilaukkuja.
Ehkä joku nainen on joskus ostanut monen tonnin käsilaukun. Miten se eroaa monen tonnin kellosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille perinteiset analogiset kellot ovat koruja ja statusesineitä.
Siinä missä nainen ostaa älykellon muutamalla satasella niin mies saattaa satsata monta tonnia johonkin rolexiin.
Joopa joo. Kenelleköhän ne kalliit naistenkellot sitten on tehty jos ei naisille?
Koska olet viimeksi nähnyt naisen jolla on kallis naistenkello? Ja nyt en tarkoita niitä nykypäivän naistenkelloja eli valkoisia älykelloja mitä on suuremmalla osalla naisista.
Mikä on mielestäsi kallis? Itsellä löytyy mm. seuraavia kelloja: Omega (Seamaster, mid size), Rado, Movado, Raymond Weil (2 kpl), Versace. Myös halvempia kuten Certina, Christian Dior, Calvin Klein, mutta kaikki sveitsiläisiä, osassa timantteja, osassa ei. Kaikki itse ostettuja, eivät ole lahjoja.
Kello-Keijot on yleensä kusipäitä!
No kun setelitukot on niin epäkäytännöllisiä ranteessa
Vierailija kirjoitti:
Hmm tollanen 4000 euron kello on aika halpa vielä. Mieheni myi yhden kellonsa juuri 25 000 eurolla. Joo minustakaan noin kalliissa kellossa ei ole järkeä, mutta hän harrastaa noita kellohommia. Ja eniten kauhistuttaa, että tuollaiset yli 20 000 euron kellot on miehellä ihan jokapäiväisessä käytössä kaikissa puuhommissa ja saunassa. Ei mitään varovaisuutta. Mutta hyvin ovatkin kyllä kestäneet.
Katsooko kelloa ihaillen seksin aikana?
Kello harrastusta ei oikein voi selittää toiselle. Kalliimmat kellot voi maksaa omakotitalon verran tai harrastaja haluta 80 vuotta vanhan kellon kymppitonnilla ja kunnostuttaa sen.
Toiset laittaa rahansa autoihin toiset vaikka kalastukseen ja veneisiin. Jotkut jopa rotukissoihin kymppitonneja.
Jaa-a. Olen tainnut pitää rannekelloa viimeksi joskus 90-luvulla. Sen jälkeen kännykkä korvasi sen.
Vierailija kirjoitti:
Toiset ostaa kalliita timantteja ja toiset kelloja.
Toivottavasti ostivat suomesta lisää alvela valtion kassaan
Ei ole mp:tä koska mua ei rannekellot kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen tajuaa Grand Seikon spring drive -koneistoa. Tietävät vain Rolexin. M26
ihan yhtä harva mieskään tajuaa, ehkä jotkut kellosepät tajuavat. se että arvostaa, tai haluaa siitä maksaa niin ei vielä tarkoita että tajuaa.. Sitten kun osaat rakentaa ja korjata vasta tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Ostavatko miehet tuhottoman kalliita kelloja voidakseen kukkoilla toisilleen?
En usko. Luulen ettei enemmistöä kiinnosta eikä edes kiinnitä huomiotta siihen onko jollakin rannekello ja jos on niin millainen. Minä ainakaan en kiinnitä huomiota.
No tämä. Ja mä tarvitsen kelloa siihen, että tiedän ajan. Halpa mäyttää sen ihan hyvin.