Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten urheilullinen nainen voi olla ylipainoinen?

Vierailija
01.03.2025 |

Olen tätä asiaa miettinyt kun deittisovelluksia olen selannut. Siellä on hyvin usein ylipainoisella naisella "olen urheilullinen" tai "olen liikunnallinen". Jos liikkuu eli urheilee niin silloin laihtuu joten miksi nämä naiset on silti ylipainoisia vaikka ne liikkuu? Itse jotenkin ajattelen niin että naiset huijaa olevansa urheilullisia jotta ne lihaksikkaat alhaisen rasvaprosentin omaavat komistukset kiinnostuisi heistä.

Kommentit (308)

Vierailija
61/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä, kun pikkupojat kiukuttelevat täällä siitä, että Tinder antaa heille vain normaalipainoisia ta pulleita naisia supermallien sijaan. Sekin on nyt sitten ylipainoisten naisten vika, kun näillä pojilla ei taso riitä parempaan. 

Miten nämä pullukat naiset sitten ovat Tinderissä sinkkuina? Pitäisikö laihduttaa, niin onnistaisi markkinoilla?

Miten sinä olet siellä Tinderissä sinkkuna? Pitäisikö hommata aivot niin voisi onnistaa joku päivä? Vai mistä se kiikastaa, ettet ole paria löytänyt? 

Vierailija
62/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 on se tyhmä.

Samaa mieltä. Ap tosiaan on tyhmä. 

Kuka sä oot? Sulle en puhunut mitään.

Olet julkisella keskustelupalstalla, joten "puhut" ihan jokaiselle, joka täällä kirjoittaa. Tämä ei ole mitään yksityisviestien lähettelypaikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä, kun pikkupojat kiukuttelevat täällä siitä, että Tinder antaa heille vain normaalipainoisia ta pulleita naisia supermallien sijaan. Sekin on nyt sitten ylipainoisten naisten vika, kun näillä pojilla ei taso riitä parempaan. 

Miten nämä pullukat naiset sitten ovat Tinderissä sinkkuina? Pitäisikö laihduttaa, niin onnistaisi markkinoilla?

Miten sinä olet siellä Tinderissä sinkkuna? Pitäisikö hommata aivot niin voisi onnistaa joku päivä? Vai mistä se kiikastaa, ettet ole paria löytänyt? 

Auts! Nyt oli kyllä P A H A.

Vierailija
64/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä myös paljon (mukamas) urheilullisia miehiä joilla on kauhea maha, väittävät olevansa ns bulkilla tai käyttävät klassista tekosyytä et "se on vaan lihasta" vaikka eivät kykene penkkaamaan edes omaa painoansa..

Kaverini on itseasiassa juuri tällainen :D kauhea etureppu mutta leikkii silti olevansa kunnon bodari, mutta käy treenaamassa joskus ja joulukuussa ja silloinkin käyttää maksimissaan painoja mitä puolet pienemmät kaverit käyttävät. Ja esittelee usein hauiksiaan mitkä ovat täysin rasvan peitossa, mutta luulee niiden olevan silti näyttävät.

Vierailija
65/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 on se tyhmä.

Olet julkisella keskustelupalstalla, joten "puhut" ihan jokaiselle, joka täällä kirjoittaa. Tämä ei ole mitään yksityisviestien lähettelypaikka. 

Ei, mä valitsen itse kelle puhun. Voit olla keskenäs mitä mieltä haluat. Niin kuka sä oot ja mikä asia sulla oli?

Vierailija
66/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin yksinkertainen? Minä olen naimisissa hyvin urheilullisen, normaalipainoisen naisen kanssa. Sinkkuaikoinakaan ei tarvinnut tyytyä yhteenkään pullukkaan, aina oli hyväkuntoisia naisia tarjolla. Totesin, että nykyään 10-20 kilon ylipainoa yritetään normalisoida, mutta ei se sitä 10-20 kilon ylipainoa silti mihinkään poista. Siellä se on reisissä, perseessä ja kyljissä silti, kaikesta päätellen myös sinulla. 

Kerrotko vielä, miksi yhtään ketään pitäisi kiiinnostaa, mitä sinä ajattelet heidän kiloistaan? Tai mitä vttua teet Tinderissä kyttäämässä naisia, jos kerran olet naimisissa?

Vierailija
67/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin yksinkertainen? Minä olen naimisissa hyvin urheilullisen, normaalipainoisen naisen kanssa. Sinkkuaikoinakaan ei tarvinnut tyytyä yhteenkään pullukkaan, aina oli hyväkuntoisia naisia tarjolla. Totesin, että nykyään 10-20 kilon ylipainoa yritetään normalisoida, mutta ei se sitä 10-20 kilon ylipainoa silti mihinkään poista. Siellä se on reisissä, perseessä ja kyljissä silti, kaikesta päätellen myös sinulla. 

Mitä vaimosi on mieltä siitä, että olet Tinderissä kyttäämässä naisten rasvapitoisuutta? 

Vierailija
68/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eipä se sinun elämääsi vaikuta mitenkään, jos jollain on ylipainoa. Jokainen kantaa kilonsa ihan itse. Vai harmittaako sinua tässä nyt se, että sinä et herätä kiinnostusta niissä hoikissa ihannenaisissasi, vaan joudut tyytymään pelkkiin ylipainoisiin? 

vastaan tähän viestiin, kun lainaustoiminto ei wörki:

Yhteiskunta monesti maksaa ne läskien sairaudet. Minulla on hoikka puoliso, en ole joutunut tyytymään pulskan naisen seuraan koskaan, kun on ollut valinnanvaraa. 

Vierailija
69/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 on se tyhmä.

Ei, mä valitsen itse kelle puhun. Voit olla keskenäs mitä mieltä haluat. Niin kuka sä oot ja mikä asia sulla oli?

Sori, beibe, mutta et pysty valitsemaan niin kauan kuin viestisi ovat kaikkien nähtävillä. Se, kuka minä olen ei kuulu sinulle pätkääkään. 

Vierailija
70/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä, miksi yhtään ketään pitäisi kiiinnostaa, mitä sinä ajattelet heidän kiloistaan? Tai mitä vttua teet Tinderissä kyttäämässä naisia, jos kerran olet naimisissa?

Kyllähän se nyt kiinnostaa ihan siksikin, että miten nämä porsaat pilaavat julkisia paikkoja olemuksellaan ja kauniita maisemia. Joskus kävi niinkin, että huomasin erään kaunokaisen metroasemalla ja joku tursas käveli eteen ja luuli, että vilkuilen häntä flirttailevasti. Kyllä v*tutti.

Vierailija
71/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaimosi on mieltä siitä, että olet Tinderissä kyttäämässä naisten rasvapitoisuutta? 

En ole Tinderissä, olen eri postaaja. Taidat olla oikeasti yksinkertainen. 

Vierailija
72/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 on se tyhmä.

Sori, beibe, mutta et pysty valitsemaan niin kauan kuin viestisi ovat kaikkien nähtävillä. Se, kuka minä olen ei kuulu sinulle pätkääkään. 

Ei olis kiinnostanutkaan.

Vierailija
73/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä sitä onkin miettimistä, miten voi olla. Ehkä ihan samalla tavalla, kuin urheilullinen tai liikunnallinen mieskin. 

Setäni oli raskaan fyysisen työn ammattilainen, harrastuksena mm. Maratonjuoksu. Painoindeksin mukaan hän oli ylipainoinen. Kukaan ei kyllä kehdannut suositella laihduttamista hänelle. 

Vierailija
74/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä huippu-urheilojoitakin, kuulantyöntäjiä, painonnostaja ym. voimalajeissa. 

Vierailija
75/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Eipä se sinun elämääsi vaikuta mitenkään, jos jollain on ylipainoa. Jokainen kantaa kilonsa ihan itse. Vai harmittaako sinua tässä nyt se, että sinä et herätä kiinnostusta niissä hoikissa ihannenaisissasi, vaan joudut tyytymään pelkkiin ylipainoisiin? 

vastaan tähän viestiin, kun lainaustoiminto ei wörki:

Yhteiskunta monesti maksaa ne läskien sairaudet. Minulla on hoikka puoliso, en ole joutunut tyytymään pulskan naisen seuraan koskaan, kun on ollut valinnanvaraa. 

Miksi sinun pitää jatkuvasti vakuutella, että sinulla on hoikka puoliso? Keneltä sä tarvitset hyväksyntää siihen, että olet saavuttanut niinkin ihmeelisen asian kuin hoikan puolison? 

Vierailija
76/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se nyt kiinnostaa ihan siksikin, että miten nämä porsaat pilaavat julkisia paikkoja olemuksellaan ja kauniita maisemia. Joskus kävi niinkin, että huomasin erään kaunokaisen metroasemall

Kysyttiin, miksi ketään pitäisi kiinnostaa SINUN ajatuksesi. Ei kysytty, miksi sinä häiriinnyt toisten kiloista. Keskity sinä vain siihen hoikkaan vaimoosi ja anna muiden olla rauhassa. 

Vierailija
77/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 on se tyhmä.

Eipä :D

Vierailija
78/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan pari kertaa viikossa salilla heiluttelemassa 10 kg painoja niin tulee yhtäkkiä 20 kg lisää lihasta. Moni ammattiurheilija haluaisi pystyä samaan kuin harrastelija naiset. Laihduttaessa rasvakerroksen alta ei löydy lihaksia, joten aina looginen johtopäätös on, että dieetti söi lihakset ennen rasvaa. Tunnetisti lihaksen ensisijainen tehtävä on toimia energiavarastona eikä suinkaan rasvan. 

Vierailija
79/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta puuttuu älykkyysosamäärästä muutama kymmenen pinnaa, jotta tästä vois tulla mitenkään hedelmällinen keskustelu. Ei, en ole Tinderissä. Ei, minä en ajattele lähtökohtaisesti mitään sinun tai kenenkään muunkaan liikakiloistasi, mutta korjasin toki väärän käsityksesi kun oletit, että joudun vastentahtoisesti deittailemaan lihavia ja samalla totesin, että pullukat ei ole oma kuppi teetä. Viestini ydin oli, ihan ilman minkäänlaista tunnelatausta, että nykyään merkittävää ylipainoa yritetään normalisoida, vaikka se ei normaalia olekaan. Sinä meuhkaan täällä, koska tiedät olevasi lihava vaikka muuta yritätkin väittää ja itsetuntosi on ilmeisen heikko. 

Vierailija
80/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hei tosi hienoa, että sulla on hoikka pumpattava Barbara "vaimonasi". Menepäs nyt nauttimaan sen iloista ja anna muiden naisten olla sellaisia kuin ovat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä