Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten urheilullinen nainen voi olla ylipainoinen?

Vierailija
01.03.2025 |

Olen tätä asiaa miettinyt kun deittisovelluksia olen selannut. Siellä on hyvin usein ylipainoisella naisella "olen urheilullinen" tai "olen liikunnallinen". Jos liikkuu eli urheilee niin silloin laihtuu joten miksi nämä naiset on silti ylipainoisia vaikka ne liikkuu? Itse jotenkin ajattelen niin että naiset huijaa olevansa urheilullisia jotta ne lihaksikkaat alhaisen rasvaprosentin omaavat komistukset kiinnostuisi heistä.

Kommentit (308)

Vierailija
41/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä, että oikein alleviivaat olevasi juuri sellainen pikkupoika, josta puhun. Ikävä pilata voimafantasiasi, mutta ei kinnosta vttuakaan, mitä sinä kuvittelet kehossani näkeväsi. Tiedän itse, mistä se koostuu ja se riittää. "

No voit elää kuvitelmissasi, mutta muista että muut ihmiset näkevät maailman ja ihmiset omalla tavallaan. Sinä olet tässä se, joka turvautui ad hominemiin, kun tunteet tulivat pintaan.

Miksi minua pitäisi kiinnostaa, mitä tuollainen inisevä nulikka ajattelee minusta? Luuletko, että sinun mielipiteesi on millään tavalla relevantti yhtään kenellekään?

Vierailija
42/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallisuus tarkoittaa ihmisille eri asioita. Joku työmatkapyöräilee viikossa 150km eikä pidä itseään mitenkään liikunnallisena. Joku kokee olevansa urheilija kun käy kerran viikossa uimassa 200 metriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen ihmetellyt että missä nuo pulleat urheilijat oikein on? Niitä kun ei urheilukentillä oikein tahdo kesäisin näkyä.

Pulleat urheilulliset naiset väittää vaan olevansa urheilullisia mutta heitä ei koskaan näy lenkkipoluilla...

Ne on just näitä, jotka aina vaan ajattelee, että pitäis ja huomenna meen lenkille. Ostetaan päälle jotku makkarankuoritrikoot ja ollaan niin "urheilullisia".

Vierailija
44/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen urheilee ja liikkuu niin siltä palaa rasvaa pois eli hän laihtuu. Ne naiset jotka ylipainoisia siitä huolimatta että ne liikkuu niin syökö ne sitten herkkuja ihan liikaa että liikkuminen ei laihduta heitä? 

Vierailija
45/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Myös lihakset painavat

Mutta nämä naiset ei ole millään tapaa lihaksikkaita vaan ne näyttävät lihavilta ja niillä on RASVAA. 

ap

Kaikilla ihmisillä on kehossaan RASVAA. Myös sinulla. Sori siitä, pikkuinen. 

Juu, kaikilla on rasvaa. Toisilla liikaa, toisilla ei. Sulla on ilmeisesti ihan reilusti, kun noin aloit meuhkaamaan. 

En minä mitään meuhkannut. Kirjoitin vain samalla tavalla kuin ap. Sori siitä, pikkuinen. 

Vierailija
46/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei osaa erottaa edes sanoja liikunnallinen ja urheilullinen toisistaan. Ei ihme, jos sekin tulee yllätyksenä, että ihmisellä voi olla rasvaa ja ylipainoa, vaikka hän liikkuisi tai jopa urheilisi päivittäin. 

Vierailija
47/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä, että oikein alleviivaat olevasi juuri sellainen pikkupoika, josta puhun. Ikävä pilata voimafantasiasi, mutta ei kinnosta vttuakaan, mitä sinä kuvittelet kehossani näkeväsi. Tiedän itse, mistä se koostuu ja se riittää. "

No voit elää kuvitelmissasi, mutta muista että muut ihmiset näkevät maailman ja ihmiset omalla tavallaan. Sinä olet tässä se, joka turvautui ad hominemiin, kun tunteet tulivat pintaan.

Miksi minua pitäisi kiinnostaa, mitä tuollainen inisevä nulikka ajattelee minusta? Luuletko, että sinun mielipiteesi on millään tavalla relevantti yhtään kenellekään?

Niin naisen settiä, ai että. "Inisevä". Yhyy. 😅

Vierailija
48/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL. Läskit naiset luulee että ovat urheilullisia ja lihaksikkaita kun käy pelaa sulkapalloo kerran viikossa ja sit vetää sipsii ja karkkii. Newsflash.. naiselle ei lihaksia niin paljon kasva ilman aineita että voi sanoa että lihas painaa enemmän kuin läski. Läskiä se on teillä

Vierailija
49/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen urheilee ja liikkuu niin siltä palaa rasvaa pois eli hän laihtuu. Ne naiset jotka ylipainoisia siitä huolimatta että ne liikkuu niin syökö ne sitten herkkuja ihan liikaa että liikkuminen ei laihduta heitä? 

Miksi luulet, että kaikki liikkuvat laihtuakseen? 

Vierailija
50/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painavatko ne niin, että näyttää selvästi ylipainoiselle? Yleensä se on niin, että lihaksikkaasta ei uskoisi, että painaa niin paljon.

Kyllä, jos katsoja on pikkupoika, joka kuvittelee, että kaikki yli alipainon rajan ovat ylipainoisia. Olen huomannut, että nykyisillä pojilla ei ole mitään käsitystä siitä, miltä normaalipainoinen nainen näyttää. Prno ja some ovat luoneet illuusion siitä, että nainen voi olla normaalipainoinen vain jos muistuttaa 90-luvun heroin chick malleja. 

Kyllä se on niin päin, että nykyään yritetään normalisoida 10-20 kilon ylipainoa, enempääkin. 99/100 omasta mielestään lihaksikkaasta naisesta vois pudottaa sen kympin-kaks painoa ja kas kummaa, vaaka näyttäis normaalilukemia eikä rasvaprosentti olis silti lähelläkään keskitysleiriä. Itsepetos pahin petos. 

Vierailija
51/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voooi, pojulla meni tunteisiin, kun hän ei olekaan naisten elämän napa <3

Vierailija
52/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voooi, pojulla meni tunteisiin, kun hän ei olekaan naisten elämän napa <3

Olet myötähäpeä. Enempää ei viitsi vastailla.

Vierailija
53/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painavatko ne niin, että näyttää selvästi ylipainoiselle? Yleensä se on niin, että lihaksikkaasta ei uskoisi, että painaa niin paljon.

Kyllä, jos katsoja on pikkupoika, joka kuvittelee, että kaikki yli alipainon rajan ovat ylipainoisia. Olen huomannut, että nykyisillä pojilla ei ole mitään käsitystä siitä, miltä normaalipainoinen nainen näyttää. Prno ja some ovat luoneet illuusion siitä, että nainen voi olla normaalipainoinen vain jos muistuttaa 90-luvun heroin chick malleja. 

Kyllä se on niin päin, että nykyään yritetään normalisoida 10-20 kilon ylipainoa, enempääkin. 99/100 omasta mielestään lihaksikkaasta naisesta vois pudottaa sen kympi

Mitä sitten? Eipä se sinun elämääsi vaikuta mitenkään, jos jollain on ylipainoa. Jokainen kantaa kilonsa ihan itse. Vai harmittaako sinua tässä nyt se, että sinä et herätä kiinnostusta niissä hoikissa ihannenaisissasi, vaan joudut tyytymään pelkkiin ylipainoisiin? 

Vierailija
54/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sumopaini.

Vierailija
55/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voooi, pojulla meni tunteisiin, k

Se on hyvä. Olisihan se noloa tuollaiselle teinille puhjeta itkuun vauvapalstakommenttien takia. Lähellä jo oli. 

Vierailija
56/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykykunnossa kirjoittaisi deittisovellukseen olevani urheilullinen, mutta ehkä 2-3 hölkkä/juoksulenkkiä viikossa (ohjelman mukaan mennään), satunnainen saleilu ja uiminen sekä pitkät (10-20km) kävelylenkit siihen ehkä oikeuttaisi. Liikunnalliseen ainakin, uskoisin. Olen sellainen täällä paljon parjattu pullukka. Ap:n helpotukseksi en ole deittisovelluksissa, en jaksanut niitä miesten seksinostoyrityksiä ja muita törkeyksiä.

Vierailija
57/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭 on se tyhmä.

Vierailija
58/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤭 on se tyhmä.

Samaa mieltä. Ap tosiaan on tyhmä. 

Vierailija
59/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä, kun pikkupojat kiukuttelevat täällä siitä, että Tinder antaa heille vain normaalipainoisia ta pulleita naisia supermallien sijaan. Sekin on nyt sitten ylipainoisten naisten vika, kun näillä pojilla ei taso riitä parempaan. 

Miten nämä pullukat naiset sitten ovat Tinderissä sinkkuina? Pitäisikö laihduttaa, niin onnistaisi markkinoilla?

Vierailija
60/308 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 on se tyhmä.

Samaa mieltä. Ap tosiaan on tyhmä. 

Kuka sä oot? Sulle en puhunut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän