Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivaa teette itse kotona, kun ei ole mitään tekemistä?

Vierailija
01.03.2025 |

Lapset on kavereillaan, mies puuhailee omiaan.

Mitä tekisi?

Katselen usein telkkaa mutta se käy jo tylsäksi. Käsitöitä en osaa tehdä.

Usein alan siivota kun käy aika pitkäksi.

Näin kirjoitettuna kuulostaa kamalalta :D

Ja kyllä, puuhaillaan myös perheen kesken mutta ns omaa aikaa jää silti. Ja minulla on omia kavereita ketä näen silloin tällöin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas ristiriita: mitä tehdä kun ei ole tekemistä? Keksi sitä tekemistä. Ala vaikka opetella käsitöitä niin sitten osaat. Tai kieliä, tai luet jotain. Mieti mitä haluaisit osata tai tehdä enemmän ja alat sitten opetella ja tehdä.

No, onpas typerä kommentti.

Sen takia ap ehkä kyseleekin, että mitä muut tekee, jotta saisi vinkkejä.

Kummallista että aikuinen ihminen on noin mielikuvitukseton ettei keksi itse mitään. Siinäpä antaa huonoa esimerkkiä lapsilleenkin. Taitoja voi opetella, sen sijaan että heittäytyy avuttomaksi "yhyy en voi tehdä koska en osaa".

Vierailija
22/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen duolingolla espanjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kulutin aikaa vaihtamalla löystyneisiin hiusdonitseihin uudet kuminauhat. Pientä mutta helppoa näpertelyä. 

Vierailija
24/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetelen esinahkaa eteen ja taakse päin kiihtyvällä vaudilla.

Oletko kertonut ongelmastasi vanhemmillesi? Apua saa - usko pois.

Ota yhteyttä:

https://vaestoliitonterapia.fi/terapiamuodot/seksuaaliterapia/

Vierailija
25/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneksin...

26/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun täällä, luen kirjoja, katon Youtubesta järkeviä videoita, täyttelen mielipidekyselyitä, soittelen äidille/tyttärelle, käyn tupakalla, selaan työmarkkinatoria, käyn lähikaupoissa illalla aleostoksilla.

Varmaan muutakin, mutta nämä nyt tuli ekaksi mieleen.

Vierailija
27/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys toimii aina.

Vierailija
28/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollen jaksa lukea, laitan jonkun äänikirjan päälle ja alan digitoida vanhoja papereita ja valokuvia.

Koulukirjojani olen ruvennut tarkistamaan että kantsiiko joitakin tallettaa, muuten revin sivut irti ja vien paperikeräykseen. En kehtaa heittää liimaselkäisiä kirjoja sinällään keräykseen, sen vuoksi revin sivut irti.

Tulee hyllyihin tilaa. Jollen ole edes plarannut jotain kirjaa pariin vuoteen tai vuosikymmeneen, heitän sen surutta pois.

Vierailija
29/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on reppana niin ehkä toimii. Surkeaa on elämä.

Vierailija
30/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoon, treenaan, sokeroin, värjään itse kulmat ja ripset, hoidan kynnet, teen ruokaa ja pesen pyykkiä. Arkipäivät menee töissä. 

Minulla ei ole koskaan tylsää. 

Minusta nuo ripsi- ym.hommat kuulostaa erityisen tylsältä tekemiseltä. .utta onneksi me ihmiset olemme erilaisia! 

Vierailija
31/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei jotenkaan ole ikinä tylsää, voisin käyttää aikaa vaan ajatteluun ja haaveiluun, mutta keksin kaikenlaista puuhaa myös, jumppaan, käyn kävelyllä, istuttelen ja hoidan kukkia, luen, laulan, kirjoitan, katson nettiä, opiskelen, kuuntelen musiikkia viestittelen, lepään, leivon, kokkailen, siivoan ja järjestelen.

Ylipäätään olen taipuvainen nauttimaan elämästä, sitä osaan tehdä ihan itsekseni ja myös muiden kanssa

Vierailija
32/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan pianoa, kitaraa tai rumpuja

Vierailija
33/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ulos. Jos on aikaa vaikka 4-5 tuntia, niin Nuuksioon tai kesällä johonkin saareen. Jos on vähemmän aikaa, niin lenkille lähimetsään.

Tai sitten kysyn, jos joku lähtisi kahville. Ruuhkavuotiset kaverit harvoin pääsee :/

Vierailija
34/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii. Täälläkin pyörivät h a r p u t  aivan onnessaan räpläävät itseään joka välissä, missä vain tilaisuus tulee.

Vierailija
35/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan kaavittuja banaaninkuoria. Aion tehdä niistä narua. Tuossa niitä roikkuu langassa ovenkarmissa.

Vierailija
36/36 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka vahtia huomaamatta verhonraosta mitä naapurit ja muut kuljeskelijat ulkosalla touhuavat.