Mitä mieltä olette jos kassalla joku pakkaisi ostoksesi?
Mitä mieltä olette jos kassalla joku pakkaisi ostoksesi?
Monesti syntyy jonoja juuri sen takia kun jäädään pakkaamaan ostoksia ja seuraavat joutuvat odottammaan kassalla edellisen poistumista.
Kommentit (79)
Minun tuotteet, minä pakkaan. Ne voi pakata sillä aikaa kun kassa lukee ne.
Ei tarvitse. Pystyn pakkaamaan samalla kun tuotteet tulevat hihnaa myöten ja sitten maksan. Ei ole kertaakaan muodostunut jonoa minun takiani. Lähimaksu menee parissa sekunnissa.
Hätähousut voi tilata ostokset valmiiksi.
Ei kiitos, pakkaan mieluummin itse.
Joskus joulusesonkina urheilujoukkueet (nuoret) kerää rahaa tarjoamalla tuota palvelua kaupassa. En kuitenkaan anna kenenkään pakata tavaroitani, kuitenkin on jukurttipurkit alimmaisena rikki ja banaanit pakasteiden kyljessä ja mustana sen jälkeen. Olen nopea itse
Vaatii totuttelua! Toisaalta, jos joku saa siitä palkan, niin mikä ettei.
Käytän itsepalvelukassojakin, mutta samalla vien jonkun työpaikan ihan huomaamatta.
Eikä Jenkeissä ole ollut eläkeikäisten hommaa? Onkohan enää.
Suomessa törmännyt vain Stokkan hulluilla päivillä tuollaiseen, eikä varmasn ole ollut sitäkään pitkään aikaan.
Jotenkin hämmentävää.
Pakkaisi väärin. Sanoisin älä nyt viitsi. Mulla on reppu ja kaksi kassia parhaimmillaan. Reppuko sinne ojennettaisi ja annettaisi ohjeita. Asiakas nostaa tuotteet useaan kertaan: Ensin kärryyn, sitten kassalle ja lopuksi laukkuihin. Myös kantelee koria.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi maksaa tuotteiden hinnoissa tuollaisesta palvelusta.
Miksi työttömiä ei velvotettaisi pakkaamaan muiden ihmisten ostoksia kaupoissa?
Meksikossa on ostosten pakkaajia ja yleensä halusin itse pakata, niin olivat tympeitä, sillä silloin jäivät ilman tippiä. Heille kuului antaa tippiä pakkaamisesta.
Mulla on monta kertaa eri kaupoissa kassa laittanut ostokseni suoraan kassiin siinä kassalla. Ulkomailla asuneena muistan, että siellä pakataan ja lapset saa ilmaiset ilmapallot samalla.
Kunhan ei ole sitten joku musta mies. Minun ostoksiini ei musta mies koske.
Haluan pakata itse, niin tavarat menevät oikeaan järjestykseen ja pysyvät ehjiä kotiin asti. Siinä on jo tarpeeksi, että välillä kassatyöntekijät paiskovat tavaroita ihan miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan ilmaiseksi velvoitettaisiin tekemään töitä. Tiedäthän että orjuus ja siihen verrattavissa oleva alipalkattu työsuoritus on YK:n yleissopimuksessa (Suomi on muuten ratifioinut sen) kielletty.
Taas yksi syy lisää korottaa hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikä Jenkeissä ole ollut eläkeikäisten hommaa? Onkohan enää.
Suomessa törmännyt vain Stokkan hulluilla päivillä tuollaiseen, eikä varmasn ole ollut sitäkään pitkään aikaan.
Jotenkin hämmentävää.
Hämmentävää tosiaan. Sanaakaan sanomatta nuori tyttö alkoi pakat ostoksiani. Ehdin jo huomauttaa tavaroiden olevan minum 🤣
Neuvoisin koko ajan vierestä ja se hidastaisi koko jonon etenemistä. Että ei olisi kannattavaa.
Ei nyt oikeasti voi olla jonkun päivä siitä parista sekunnista kiinni mitä mahdollisesti joudut odottamaan - tosin ei täällä päin kassat mitään odottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai hyllyttämään, siivoamaan ja skannaamaan ostokset kassalle. Joku voisi tulla vielä myymäläpäälliköksi. Tiputtaisi hintoja melko paljon, kun talossa ei olisi ollenkaan palkattua henkilökuntaa, ainoastaan "vapaaehtoistyöntekijöitä." Seuraavaksi sama systeemi kouluihin ja sairaaloihin, sen jälkeen yksityiselle puolelle.