Mies ehdotti ensi treffejä uimahalliin
Sanoi, että haluaa tavata naiset omana itsenään eikä maskit kasvoilla.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt tuollaista soopaa, ap, uskonut...?! Ei meikittömyyteen tarvita jotain uimahallitreffejä! Siihen olisi riittänyt pyyntö, että ilmestyt treffeille ilman meikkiä!
Se, että mies pyytää sinua uimahalliin, tarkoittaa sitä, että hän haluaa nähdä sinun kroppasi, kelpaako se hänelle.
Hyi ällö sentään. En huolisi.
En tajua, miksi valitatte tästä. Kyllähän kropan näkee vaatteiden läpikin. N
Ei näe. Naiset tietävät, miten pukeutua, että näyttää hoikemmalta, jalat pitemmältä jne. Lisäksi käytetään tukisukkiksia ym. tukevia alusvaatteita. Kroppa voi olla ihan eri näköinen pelkässä uima-asussa. Aloituksen treffityyppi näyttää olevan hyvin perillä tästä faktasta, koska hän on keksinyt ehdottaa uimahallitreffejä.
Mulle on moni mies ehdottanut uimatreffejä pienelle uimarannalle järveen kesällä. Viileänäkin päivänä. En tasan tarkkaan lähde täysin tuntemattoman kanssa bikineissä rannalle, jossa ei välttis ole muita ihmisiä ohikulkijoita lukuunottamatta.
En tiedä, onko ollut halu nähdä mut ilman vaatteita, vai joku muu syy. Mutta miehet ei taida ajatella kovin järkevästi.
Yhden tällaisen tapasin rannalla, hän ui, minä en. Ilmoitin jo etukäteen että en aio uida.
Minä en menisi moisille treffeille. Miehen mielestä voi olla kiva idea, mutta treffipaikan pitäisi olla molempien mieleen.
Haluaa katsastaa paikat eli ettei ole esim. tursuavaa viidakkoa jalkojen välissä (raja menee just siinä uikkarin reunassa) jalkapallon kokoista koholuomea, psoriasista, tatskoja, suonikohjuja, sellua tms. sänkyyn menon estäviä tekijöitä.
On meinaan aika ikävä huomata em. jutut sitten kun ollaan jo sängyssä ja ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt tuollaista soopaa, ap, uskonut...?! Ei meikittömyyteen tarvita jotain uimahallitreffejä! Siihen olisi riittänyt pyyntö, että ilmestyt treffeille ilman meikkiä!
Se, että mies pyytää sinua uimahalliin, tarkoittaa sitä, että hän haluaa nähdä sinun kroppasi, kelpaako se hänelle.
Mutta ei reikää!!
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen paikkavalinta, kun ei siellä oikein voi keskustella ja itse pitäisin tärkeimpänä asiana ensitapaamisella.
Kyllähän siellä altaassa killuessa voi hyvin keskustella, paljon paremmin kuin jossain elokuvissa, missä ei voi puhua ollenkaan, eikä katsota toisen naamaa vaan tuijotetaan valkokangasta.
Uimahalli ei ole erityisen virittävä paikka seksuaalisesti eikä sekään ketään kiihota, että näkee toisen ensi kertaa uimapuvussa. Jotenkin sporttinen ja siksi kuivahko ehdotus, vaikea ajatella että tuolla kiinnostuisi ihmisestä. Uimahalleissa on kaikenlaista mekastusta eikä siellä voi rauhassa tutustua. Huono idea ja ehkä mieskin on huono.
Kieltämättä olisi kiva trollata ja saapua sinne uimahalliin sukellusräpylöiden ja snorkkelin kanssa ja sen jälkeen vilkuttaa kovaan ääneen että TÄÄLLÄ!
Jos ehdottaa typeriä saa typeriä reaktioita.
Deitti haluaa nähdä naisen naaman meikittömänä ja kropan niin paljaana kuin suinkin voi, jo heti suhteen alussa, jonka jälkeen hän tekee arvion siitä, oliko taso hänelle riittävä vai ei.
Tämä on naisten lihatiskimäistä valikoimista, jota vissiin nykyään tarvii naamioida joksikin muuksi, kuten uimahallideiteiksi, jotta nainen ei tajuaisi olevansa tuollaisen tarkastelun kohde.
Ehdota, että kokeilette yhdessä merenneitouintia. Jos ei ole omaa pyrstöä, niin vuokratkaa.
LouLou kirjoitti:
Mä olen kerran ollut ensitreffeillä Helsingissä Löylyssä, jossa syötiin ensin lounasta ja sitten mentiin saunaan/avantoon.
Itselle aika outo konsepti peseytyä ekoilla treffeillä.
Uimahalli-treffit kertoo aika hyvin asenteesta, jos varta vasten hakee sellaista rohkeaa "uskallan näyttää mikä olen, enkä tarvitse meikkiä", niin tällähän se on heti kuitattu, eli paljastaa samalla paljon mitä on korvien välissä.
Mene sitten sinne uimahalliin meikittömänä, mutta kahvion puolelle. Jos mies sitten ihmettelee hallin puolella ikkunaruudun läpi, uimapöksyissään, että miksi sinä siellä kahvion puolella istut, niin esitä miimikkona tyhmää, että uimahallideiteistähän meillä oli puhe, ei siitä, että uimaan mentäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näe. Naiset tietävät, miten pukeutua, että näyttää hoikemmalta, jalat pitemmältä jne. Lisäksi käytetään tukisukkiksia ym. tukevia alusvaatteita. Kroppa voi olla ihan eri näköinen pelkässä uima-asussa. Aloituksen treffityyppi näyttää olevan hyvin perillä tästä faktasta, koska hän on keksinyt ehdottaa uimahallitreffejä.
En todellakaan käytä mitään tukisukkahousuja tms,. Rintsikat toki tukevat, mutta niitä käyttävät kaikki. Jalkani saavat olla sen pituiset kuin ovat. N
Vierailija kirjoitti:
Oliko jossain sarjassa tai leffassa tämmöinen treffit uimahallissa?
Luulen, että Baywatchin katsominen on ollut tässä inspiraationa.
Mä lähdin kerran treffeille maauimalaan. Tämä on tosi tarina ja kamala sellainen. Oli kyseessä ihan ok mies ja ehkä olisi joku juttu voinut syntyä, mutta näky uimahousuissa oli sellainen että kiinnostus vaan lopahti. Oltiin kavereita lopulta kyllä.
Edellisillä treffeillä oltiin kyllä nakuna joen rannalla. Mennessä oli t-paita ja shortsit. Ei voi kovin usein treffailla kun olen vaan osa-aika sinkku.