Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas noloa liikenneraivoa liikenteessä

Vierailija
01.03.2025 |

80 tiellä ajoin noin 80 todellista ja eteen ilmestyi auto joka ajoi noin 65-70. Ohitin sitten tuon auton. Myöhemmin alkoi 60 ja 50 alueet ja tuo ohitettu sai kiinni ja liimantui perään kun itse ajoin keskusta-alueen läpi 60 ja 50. Alkoi taas 80 ja tuo auto ohitti ja alkoi jarruttelemaan edessäni ja ajamaan selkeää alinopeutta. Yritti jopa estää ohitukset.

Ilmeisesti sai raivokohtauksen siitä kun ei päässyt ajamaan reilua ylinopeutta 50 alueella erään keskustan läpi. Vaikka 80 alueella oli ajanut selvää alinopeutta ja siksi alunperin ohitin.

Vähän ihmettelee mitä tällaisten päässä liikkuu, itse lähinnä naureskelin omassa autossa miten noloa käytöstä :D En kuitenkaan väkisin alkanut yrittämään uudelleen ohittaa tuollaista hullua, varmaan oli aineissa ja olisi aiheuttanut kolarin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen ei kuitenkaan ollut Audi jolla pahimmat hullut usein ajaa, tällä kertaa Opel.

ap

Vierailija
2/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi kojelautakamera. Muutaman kerran on edessä ajettu 20km alinopeutta vaikka nopeuskylttejä ollu jo useita ja kun pääsen ohi,niin mieshän siellä ratissa ja ei tykkää et nainen ohitti ja sit se alkaa pelleilee. Onhan noita tallentunut pöllöpäitä, en ole vielä lähettänyt lehtiin tai soittanut poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi kojelautakamera. Muutaman kerran on edessä ajettu 20km alinopeutta vaikka nopeuskylttejä ollu jo useita ja kun pääsen ohi,niin mieshän siellä ratissa ja ei tykkää et nainen ohitti ja sit se alkaa pelleilee. Onhan noita tallentunut pöllöpäitä, en ole vielä lähettänyt lehtiin tai soittanut poliisille.

Itsekin otin videopätkän tuon hullun jarruttelusta edessä, jotta olisi todisteet jos aiheuttaa onnettomuuden.

ap

Vierailija
4/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.

Vierailija
5/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeusrajoitus tieosuudella on merkitty näkyviin nopeusrajoitusta osoittavalla liikennemerkillä. Merkissä oleva lukuarvo tarkoittaa suurinta sallittua ajonopeutta tieosuudella, yksikkönä kilometriä tunnissa (km/h). 

Siis: Suurinta sallittua nopeutta. Ei tarkoita, että tieosuudella on pakko noudattaa merkin osoittamaa nopeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme