Se tunne, kun jääkaappi on ihan tyhjä, eikä huvita mennä kauppaan...
Enkä rupee tilaamaan ruokaa netistä, kun täällä maalla sen joutuu kuitenkin hakemaan kaupasta. Ja kun on ihan kaikki lopussa, ei riitä, että käy yhdessä kaupassa. Taidan jatkaa paastoa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun jääkaappi on tyhjä eikä yhtään rahaa ruokaan...
On mulla rahaa. Huvitus vaan puuttuu.
Ap
Mua huvittais. Voisin käydä puolestasi jos vaivanpalkkiona saisi ostaa vähän itselleni ruokaa, vaikka makaronilaatikkotarpeet.
Hyvä ehdotus.
Minäkin voisin käydä kaupassa puolestaan, jos saan itselleni vaivanpalkaksi sapuskaa kuormasta.
On nääs iso auto käytettävänä ja voin roudata suuret määrät kerralla. Ihan vaan ajanvietteestä kävisi.
Miten voi olla niin laiska.
Oot varmasti lihavakin.
Mä vedän keitettyä makaronia/riisiä ketsupilla tai soijalla jos en jaksa lähteä kaupaan. Ehtii sitä myöhemmin sitten syömään kunnolla.
minäkin yleensä pidän silloin paastopäivän. Joskus kaapissa voi olla kuivaruokaa tai vaikka säilykkeitä, mutta ains ei vaan tule fiilistä, että teenpä tuosta ruokaa. Jos sitten onnekkaasti ei tarvitse ajatella kuin itseä, niin on helppo sitten pitää paastopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mua huvittais. Voisin käydä puolestasi jos vaivanpalkkiona saisi ostaa vähän itselleni ruokaa, vaikka makaronilaatikkotarpeet.
Hyvä ehdotus.
Minäkin voisin käydä kaupassa puolestaan, jos saan itselleni vaivanpalkaksi sapuskaa kuormasta.
On nääs iso auto käytettävänä ja voin roudata suuret määrät kerralla. Ihan vaan ajanvietteestä kävisi.
Sulla on sentään auto, itselläni ei eikä edes ajokorttia. Bussilla onnistuu mutta kovin paljoahan ei voi kerralla tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä ehdotus.
Sulla on sentään auto, itselläni ei eikä edes ajokorttia. Bussilla onnistuu mutta kovin paljoahan ei voi kerralla tuoda.
osts trollilaukku, sellainen kaksipyöräinen. Mahtuu tavaraa paljon ja on helppo kuljettaa tavarat siinä. Näkee meidän kaupunkiliikentessä jokaisella bussivuorolla vähintään yhden ihmisen trollilaukun kanssa menossa ruokaostoksille kauempana olevalle automarket alueelle.
Mulla kans tilanne, ettei ole mitään kaapissa. Tosin se ei oikeasti tarkoita että mitään ei ole. Ei vaan ole mitään mielenkiintoista ja houkuttelevaa syötävää. En siis viitsi tehdä mitään ruokaa, kun ei vielä ole ihan oikeasti nälkä. Söin eilen viimeksi, silloin sulatin pakkasesta kaalikääryleen ja puolukoita. Tässä aamulla pohdin, josko viitsisin tehdä pirtelön mustikoista ja piimästä. Tai sulattaa joskus viime vuonna pakkaseen jemmaamaani linssicurryä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä ehdotus.
Noh, vinkkaa mulle, että tuon tullessani myös sulle.
Minä olen kysäissyt pariin otteeseen lähinaapurilta, että tarttetko jotain kaupasta. Kerran halusi, että tuon tullessani hänellekin.
Toiselle naapurille sanoin, että jos joskus tarttet sapuskantuojaa, niin kilauta. Tuon samalla kun teen omat ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä ehdotus.
Kehtaako nuorehko ihminen sellaista käyttää? Kahteen muovikassiin saan kyllä jonkin verran tavaraa, loput voin hakea lähikaupasta. Käyn bussilla kaupassa lähinnä silloin jos menen keskustaan esim. Lidliin ja muille asioille tai sitten kauemmaksi Prismaan, jossa on laajempi valikoima. Muutoin käyn kävellen lähikaupassa, mutta jos ostaa paljon painavaa, niin on käytävä kahdesti päivän aikana :D Ei se kyllä haittaa mua, ei siihen pitkä matka ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä ehdotus.
Sulla on sentään auto, itselläni ei eikä edes ajokorttia. Bussilla onnistuu mutta ko
miksi ei kehtaisi. Ihmiset ajattelee ihan liikaa tuota "kehtaako" kysymystä. Enemmänkin on noloa hankaloittaa omaa elämäänsä vain siksi ettei kehtaa. Laukku kuin laukku. Itselläkin kauppakassina toimii vanha kaksipyöräinen pieni matkalaukku ja käytän siitä niin kauan, kun se pysyy koossa.
"Kehtaako nuorehko ihminen sellaista käyttää? Kahteen muovikassiin saan kyllä jonkin verran tavaraa, loput voin hakea lähikaupasta. Käyn bussilla kaupassa lähinnä silloin jos menen keskustaan esim. Lidliin ja muille asioille tai sitten kauemmaksi Prismaan, jossa on laajempi valikoima. Muutoin käyn kävellen lähikaupassa, mutta jos ostaa paljon painavaa, niin on käytävä kahdesti päivän aikana :D Ei se kyllä haittaa mua, ei siihen pitkä matka ole. "
Kyllä kehtaa. Käyttäähän porukka muitakin apuvempaimia.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko mennä pilkille? Se antaa virtaa ulkona liikkuminen ja raikkaan ilman hengittely.
Minä olen käynyt elämässäni yhden kerran pilkillä. Vuosi oli 1975. Samana vuonna kävin viimeisen kerran myös ongella. Kalastus ei ole kiinnostanut koskaan. Sama koskee myös metsästystä, marjastusta ja sienestystä. M65