Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi ummetukseen?

Vierailija
01.03.2025 |

Älkää ilkeilkö.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita pari kuivattua luumua illalla vesilasiin, ja nauti aamulla. Auttaa vatsan toimintaan.

Voi ne luumut syödä vaan illalla, niin aamulla pääsee skeidalle.

Itse syönyt magnesiumin illalla niin saan aamulla hoidettua asian pois alta.

Lihaksetkin tykkää magnesiumista

Vierailija
62/67 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmää kahvi ja lisäksi vettä. Parasta olisi juoda aamulla tyhjään vatsaa pari lasillista vettä ja päälle muki edellispäivältä  jäänyttä kahvia. Se äkkilähtö on melkoinen. 

Juu, äkkilähtö sätkälle, mutta ei todellakaan auta ainakaan mulle sen enempi kun luumut, pecorin mitä täällä on ehdoteltu.  Pecorin (6 litraa) tyhjensi suolen kun menin tähystykseen.  Melko äkkiä alkoi ummetus uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttaa oliiviöljy! Eli kärsin kroonisesti kovasta ja hitaasta suolentoiminnasta. Muutenkin vatsa oikuttelee jonkun verran, ärtyvän suolen oireyhtymän oireita yms. mutta ei mitään kauhean vakavaa. Se, miten saan vatsan toimimaan näyttää noudattavan aina samaa kaavaa;

Vähähiilihydraattinen kasvispitoinen ruokavalio, jauhot ja perunat/riisit pois ja hiilarit muista kasviksista. Runsaasti oliiviöljyä salaattiin ja joskus otan pari ruokalusikallista päälle vielä. Juon vettä tarpeeksi ja liikun kohtuullisesti. On jopa laksatiivinen vaikutus muistaakseni tutkitustikin oliiviöljyllä ja mulle ainakin kiva ns luomu ummetuslääke!

N45

Ei jumalauta!  Joku ei vaan osaa lukea yhtään mitään.

Niinpä. 

Vierailija
64/67 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmää kahvi ja lisäksi vettä. Parasta olisi juoda aamulla tyhjään vatsaa pari lasillista vettä ja päälle muki edellispäivältä  jäänyttä kahvia. Se äkkilähtö on melkoinen. 

Juu, äkkilähtö sätkälle, mutta ei todellakaan auta ainakaan mulle sen enempi kun luumut, pecorin mitä täällä on ehdoteltu.  Pecorin (6 litraa) tyhjensi suolen kun menin tähystykseen.  Melko äkkiä alkoi ummetus uudelleen.

Ei pecorin, kun Colister

Vierailija
65/67 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ilkeile mutta itse ripuloin satavarmasti aina perspanon jälkeen.

Olisiko sinulle joku muu foorumi? Ylis? 

Vierailija
66/67 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuopusta odottaessa vaikea ja pitkäkestoinen ummetus. Lääkäri kehotti syömään joka aamu ensimmäiseksi kolme kiiviä. Keino jäi multa kokeilematta, koska siinä vaiheessa raskautta moni ruoka-aine etoi ja kiivi kuului niihin. Kokeilin sitten muutamaa apteekin valmistetta ja niistä Laxoberon toimi mulle parhaiten. Tosin kun illalla nukkumaan käydessä otti niitä helmiä, sai kyllä varautua aamuöiseen herätykseen...

Vierailija
67/67 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pursennid,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä